Oorspronkelijk geplaatst door Namaz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo Giulia
Collapse
X
-
Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
Foubert
Foubert is beter dan 't Ijsboerke, niet slecht, maar ook niet méér.
Edit: ben de tweede, 'k had het niet gezien; er zijn er nog die dat kennen!Last edited by Maurice P.P.; 10/10/2017, 11:27.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream Bekijk Berichten
In St-Niklaas heb je twee kampen als het op vlak van ijs aankomt. Mensen die Francois het beste ijs vinden (dagelijks vers gemaakt, al meerdere prijzen gewonnen) & mensen die er niks van kennen
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenFoubert schept geld met zijn rijdende ijswagens.
Comment
-
Pff.. zoveel geklaag over kwaliteit en betrouwbaarheid over de Giulia?!
Ikzelf rij al 4j rond in een witte 320d (F30/manueel/msportophanging) en ben uiterst tevreden, inclusief met gekraak.
Gekocht toen op teller 44.000km en nu zit het op 206.000km.
Op 75.000km stage1 en op 122.000km stage2 (telkens bij BRP).
Tevreden tot en met, met ook mooi look (alpine wit, angel eyes, schuifdak, sportline, 19” 437m).. maar na 4j moment voor iets anders.
Vervanger moest iets zijn, max 2j op de markt (geen facelift), 4cilinder diesel, een vinnige dan, liefst ook niet trager dan mijn 230pk 4cilinder en ook liefst sportieve genen.
2 kandidaten:
Nieuwe A5 sportback (2.0tdi/190pk/quattro/stronic).
Alfa Romeo Giulia Veloce (2.2jtd/210pk/awd/zf.
Audi hebben ze prachtig vernieuwd, zal ook zeker betrouwbaarder zijn en beter interieur hebben.. voor de rest, saaier, trager en dan nog eens duurder.
Uiteindelijk keuze gemaakt voor de Giulia, natuurlijk minder kwaliteit in materialen en gaat op termijn meer kosten in herstellingen en zal sneller zijn waarde verliezen.. om dit te weten hoef je geen helderziende of expert te zijn.
Maar, als je geen plaats heb voor de charmes van een Alfa Romeo, kan je je moeilijk een autoliefhebber noemen, eerder is deze een ontkenningsfase waar je mee zit te worstelen.
In januari wordt mijn Veloce geleverd door Pagnotta te Genk.
Mijn configuratie is als volgt;
2.2 jtd (210pk/470nm) awd/zf8
Blu Misano (de kleur!)
19” QV-velgen (dark)
Rode remklauwen (ook al past geel beter)
Panoramische dak
QV kofferspoiler
Zwart lederen interieur
En alle opties aangevinkt;
(harman kardon, 8,8”navi, performance pack (sportophanging/sperdifferentieel), adaptive cc, memory zetels (verwarmd stuur+zetels), bochtenverlichting+grootlichtassistentie, comfortpack, summerpack, parkeersensoren met camera systeem, carbon V-grille.. tja! Alles!
Met korting prijs aan €52.000.. ook al ben ik van bewust dat je voor die prijs goed kon shoppen bij de duitsers, maar mijn emoties overtroffen mijn verstand en ben er heel blij ermee.. nu aan het aftellen.
PS; waarom diesel?
60.000km per jaar
- Likes 1
Comment
-
Alvast een dikke proficiat met je bestelling. Het blijft de allermooiste sedan in zijn klasse.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Ik kan het alvast bevestigen... testrit met de Giulia staat nog in m’n geheugen gebeiteld. Ik kan iedereen die twijfelt gewoon aanraden bij een dealer even de sleutels te vragen.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Jaja, is toch echt een prachtige verschijning en zal idd nog eens goed rijden ook. En ach ja die Italiaanse betrouwbaarheid.... alsof er bij de Duitser of de Fransen en zelfs de Japanners nooit iets mis gaat.
Veel geluk en vooral rijplezier met je nieuwste aanwinst, voor wanneer is het voorzien of is hij al aangekomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenIk kan het alvast bevestigen... testrit met de Giulia staat nog in m’n geheugen gebeiteld. Ik kan iedereen die twijfelt gewoon aanraden bij een dealer even de sleutels te vragen.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Die reclame en die muziek erbij!
Dacht altijd dat het getrukeerd was, niet dus...Q4 AWD gives Alfa Romeo Giulia and Stelvio the grip, control, precision and agility to capture your heart. With performance like this, you can’t help but fal...
Comment
Comment