Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
    Alfa Romeo Giulia QV Sportwagon Rendering.

Het is nog niet zeker dat er een Sportwagon komt, maar hopelijk wel natuurlijk,

In navolging van de 156 Sportwagon en de 159 Sportwagen is de kans vrijwel zeker dat er ooit een Giulia Sportwagon uit Milaan komt. Of Alfa die naam opnieuw zal hanteren, dat weet buiten Fiat-Chrysler nog niemand, maar het ligt voor de hand. We hebben hier alvast een voorproefje, waarbij de carrosserie achter de c-stijl is doorgetrokken en netjes aansluit op het achterwerk.

Deze impressie in nog een paar andere kleuren,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
        Zou designmatig ook zomaar een Jaguar kunnen zijn. Voorkant is wat bol, achteraan staat de plaatsing van de uitlaten me wat tegen. Wagen is over het algemeen ook erg groot. Groter dan de 159 in zijn segment was.
        Helemaal mee eens
        Ik zie hier echt geen BMW in hoor

Comment

• heeft die achteraan dubbele rem calipers?

wot.JPG
          Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
          Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
          (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

• Eentje voor handrem en eentje voor de gewone rem.
            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Cool dashboard. Voor de rest wacht ik nog wat meer foto's af van een 'normale' versie in straatbeeld. Voorlopig vind ik deze nog altijd knapper/origineler

Comment

• 159 ontwerp is ook niet perfect, overhang voor is bijvoorbeeld te groot zeker als je recht van opzij kijkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk Berichten
                  159 ontwerp is ook niet perfect, overhang voor is bijvoorbeeld te groot zeker als je recht van opzij kijkt.
                  Ja, maar hij had naar mijn mening meer karakter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                    Eentje voor handrem en eentje voor de gewone rem.
                    Electronische handrem blijkbaar. Ik zie gene 'snokstok' op de fotos
                    30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
                      Electronische handrem blijkbaar. Ik zie gene 'snokstok' op de fotos
                      da wa mottig! das nu den eerste keer da ik da zie op een auto. onze firmawagens hebben ook elektrische handrem, maar dat kan je niet zien aan de wielen
                      Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
                      Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
                      (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door []v[]o Bekijk Berichten
                        da wa mottig! das nu den eerste keer da ik da zie op een auto. onze firmawagens hebben ook elektrische handrem, maar dat kan je niet zien aan de wielen
                        Ik wil eigenlijk geen verband maken tussen 'zien aan de wielen' en electronische handrem hoor. Gewoon, het is een sportwagen maar hij heeft geen handrem. Da's de trend tegenwoordig.

Normaal ziet ge niks van de handrem omdat die een extra trommelrem aanstuurt of een parallel circuit naar de gewone rem. Een tweede schijfrem, dat kende ik niet.
                        30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Er is ook al een render van een Coupe'.

Comment

• Ze mogen hem in eerder welke vorm hier komen afzetten.
                            Zeer knappe wagen.
                            Ook knap dat ze hem in topversie met een manuele bak verkopen.

Comment

• Comment

• Een aparte kleine remklauw voor de handrem zag je vroeger al bij de R8.

Comment

• Anders is ook niet mogelijk omdat er geen grote remklauwen zijn met daarin een handrem functie.

Comment

• Waar ga je in godsnaam je nummerplaat plaatsen vooraan? Ik zie echt nergens plaats daarvoor
                                    Daarnaast een prachtige wagen, zeer geslaagd.

Comment

• En dat interieur, smelt, smelt, zo fucking cool. Wij hebben vroeger nog een 156 gehad dewelke redelijk out of de box was indertijd qua design, en dikwijls ook met een Spider cabrio gereden van mijn schoonvader, ja wadde, zo plezant. Was altijd een plezier om met die Alfa's te rijden. Hopelijk binnenkort opnieuw want mijn huidige lease verloopt in september

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thompy Bekijk Berichten
                                        Waar ga je in godsnaam je nummerplaat plaatsen vooraan? Ik zie echt nergens plaats daarvoor
                                        Daarnaast een prachtige wagen, zeer geslaagd.
                                        Dat wordt net zo'n lelijke oplossing als bij de 4C.
                                        Het ergste vind ik nog dat Alfa Romeo ook niet laat zien hoe ze dat gaan oplossen.
                                        De witte heeft wel een kenteken plaat achterop, maar voor niet.
                                        Last edited by ; 27/06/2015, 12:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                          Dat wordt net zo'n lelijke oplossing als bij de 4C.
                                          Het ergste vind ik nog dat Alfa Romeo ook niet laat zien hoe ze dat gaan oplossen.
                                          De witte heeft wel een kenteken plaat achterop, maar voor niet.
                                          Eeuwig probleem met Alfa... Ze rijden allemaal rond met een lelijke sparadrap scheef op hun smoel !

Comment

Working...
                                          X