Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Eens het nummerplaat geïnstallerd is de voorkant -zoals bij alle AR- totaal ontsierd...

Comment

New-2016-Alfa-Romeo-Giulia.jpg

Dit is het mooiste wat ik al heb gezien bij Alfa, en dan hebben ze daar helemaal niets, maar dan ook helemaal niets mee gedaan

Comment

Wat een schitterend kar, en niet die +500pk. Gewoon een prachtig lijnenspel zoals je mag verwachten van een italiaanse.

Hopelijk doen ze er nu niet 10 jaar over om een opvolger op de markt te brengen en daardoor telkens veel clienteel te verliezen. De 156 was destijds prachtig, de 159 een waardige opvolger. Maar het gat na de 159 en Giulia is te groot. De Giulia had eigenlijk al 2 jaar eerder moeten komen.

Comment

Heb er eens over geslapen en tot de conclusie gekomen dat ik ga wachten met een definitief oordeel tot ik de gewone versies zie.

Gans het forum loopt halfstok in de broek door deze vette QV uitvoering. Je kan een F30 M3 qua uiterlijk ook niet vergelijken met de doorsnee 318d zonder enige opsmuk.

De QV voorkant blijf ik net dat tikkeltje te opgeblazen vinden. Bijna een helm van een stormtrooper.

Comment

En auto is zo mooi als zijn basismodel met wielschelen, dat is waar.

Maar wat een gezeik hier omdat een paar mensen een alfa schitterend vinden in zijn topmodel. Hetzelfde gebeurt hier toch met eender welk BMW-model?

Mooier dan een Mazda 6 zal wel niets worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
              Bijna een helm van een stormtrooper.
              iceman zijn helm

Comment

Veel zal ook afhangen van hun prijs. Als ze zich als "premium" in de markt gaan prijzen, kan dit wel eens een einde verhaal betekenen.

Comment

Heb er eens over geslapen en tot de conclusie gekomen dat ik ga wachten met een definitief oordeel tot ik de gewone versies zie.

Gans het forum loopt halfstok in de broek door deze vette QV uitvoering. Je kan een F30 M3 qua uiterlijk ook niet vergelijken met de doorsnee 318d zonder enige opsmuk.

De QV voorkant blijf ik net dat tikkeltje te opgeblazen vinden. Bijna een helm van een stormtrooper.
                  Daar heb je M pack voor
                  Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                  Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                  Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Die ziet er goed uit.
                    Je ziet er verschillende andere auto's in maar dat doen ze allemaal dus daar moet hij niet voor afgebroken worden.

Sent from here
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                      En auto is zo mooi als zijn basismodel met wielschelen, dat is waar.

Maar wat een gezeik hier omdat een paar mensen een alfa schitterend vinden in zijn topmodel. Hetzelfde gebeurt hier toch met eender welk BMW-model?

Mooier dan een Mazda 6 zal wel niets worden.
                      Klopt! Ook dat laatste zinnetje van de mazda, al kan je daar voor mij de Jaguar XE/XF ook bij plaatsen

Comment

als je it helpt door hun belachelijk mooie producten te kopen, helpen we de eu en elkaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                          Klopt! Ook dat laatste zinnetje van de mazda, al kan je daar voor mij de Jaguar XE/XF ook bij plaatsen
                          Achteraan zelf een beetje de S-Type.

Sent from here
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Belangrijkste in het hele verhaal, met dit model mikt Alfa vooral op de markten als USA en China. Hier zijn de recentste modellen Mito En Giulietta die we op ons netvlies hebben, daar wordt het vooral geassocieerd met 8C en 4C en een hele rijke historie, ik denk dat ze Alfa daar nog meer premium en/of exclusief vinden dan BMW en consorten. Deze QV past precies in dat plaatje en ben er niet bang voor dat het daar echt wel verkocht gaat worden.

Hier nog een computertekening van de verschillen tussen QV en normale versie:

Comment

Weet er al iemand in welke motorisaties en uitvoeringen hij komt? Zou die al te koop zijn op salon in januari?

Comment

Zij-aanzicht voor de A-stijl lijkt een beetje op de F10.

prachtige wagen, zelfs de gewone versie ziet er nog redelijk goed uit
                                BMW X5 45e

Comment

Spoilertje achteraan is een knipoog naar de overgrootvader:

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Wa nen geilen auto! Ben echt benieuwd naar de eerste roadtests van de QV versie!
                                    Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
                                    Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
                                    (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

Veel zal ook afhangen van hun prijs. Als ze zich als "premium" in de markt gaan prijzen, kan dit wel eens een einde verhaal betekenen.
                                      Ze kunnen dit niet voor veel minder dan een 35K (het cijfer dat in de Duitse pers circuleert) in basisversie verkopen. Het is een nieuw ontwikkeld RWD-platform waar gigantisch veel geld in gestoken is. Je kan dus niet verwachten dat ze dit voor 25K gaan aanbieden.

Naar Italiaanse traditie zal er op een Giulia in basisversie wel wat meer uitrusting zitten dan op een standaard BMW 318i of 318d.

Comment

Op die computertekeningen vind ik de gewone trim precies mooier dan de QV. Het is minder bombastisch maar eleganter

Comment

• Heel benieuwd naar de gewone versie. En naar rijtests. RWD Alfa <3

Comment

Working...
                                          X