Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog knapper, als m zo wordt
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Bij de naam hiervan moet ik altijd denken aan Luc in Thuis:

Desalniettemin wat een lekkere kar! Zeker die QV

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten

Hier moeten ze dan niets aan veranderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
          Ik zie daar ook gewoon veel van de laatste 3-serie in.. en dan de koplampen van de pre-facelift 1-serie en audi achterlichten...
          Raar samenraapsel...
          Ik vrees dat hij in basis-trim wat banaal gaat lijken...

Ik denk ook dat, vanuit economisch standpunt, een RWD platform nog beginnen ontwikkelen voor hun sedan niet ideaal is. Dit terwijl andere merken (mercedes-A, BMW-1/2) beginnen af te stappen van RWD. Alfa Romeo heeft nu gewoon een model nodig waar ze veel volume van kunnen verkopen, en met een zo groot mogelijk marge, om te overleven.
          Nu zitten ze daar met een duur RWD platform, en een auto die in basis-trim totaal niet tegen een audi A4 / BMW-3 op kan qua design... Ik vrees dat de verkoopcijfers niet denderend gaan zijn en dat de marge per wagen erg klein is. Gewichtsverdeling zou 50/50 zijn, zoals BMW, maar dat brengt dan nog eens extra kosten met zich mee (vb batterij in koffer achteraan etc...) ... verkleint nog eens de marge.
          En van die enkele auto-zotten die de QV gaan komen, gaan ze ook niet ineens winst draaien...

Rare zet van Alfa Romeo, vanuit economisch standpunt...

Dat gezegd zijnde, vind ik de QV wel een beest.... benieuwd naar de reviews...
          Alfa Romeo heeft van Fiat 7 Miljard Euro gekregen. Daar kunnen ze toch veel leuks mee doen denk ik toch

Comment

• http://www.alfaromeo.fr/fr/gamme/giulia

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een BMW liefhebber ziet dus in élke auto wel iéts dat van hen geschoept is hé...
              Die gaan zelfs in een C4 Picasso een halve BMW zien...
              Ik zie hier niéts in van BMW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                En je vergeet nog de 155 zoals diene van u profielfoto (ik heb er zo twee, maar enkel op schaal 1:18 )
                De 155 is in 1992 op de markt gekomen en opgevolgd door de 156 in 1998. Was een mooie opvolging.

Heb zelf 2 a 155'ers gehad (beide WB van 1996) maar je kan die nu niet echt knap heten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk Berichten
                  Een BMW liefhebber ziet dus in élke auto wel iéts dat van hen geschoept is hé...
                  Die gaan zelfs in een C4 Picasso een halve BMW zien...
                  Ik zie hier niéts in van BMW.

Der is ook veel commentaar op deze auto, vooral van bmw mannen.

Ik snap het niet. Men zou blij moeten zijn dat er nog een merk is dat "zot" doet. En niet flauwe afkooksels van elkaar maken.

Big fan hier!
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                    Bij de naam hiervan moet ik altijd denken aan Luc in Thuis:

Julia
                    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                      Dat is interieur is dus echt wel mega-vet.
                      BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                        Bij de naam hiervan moet ik altijd denken aan Luc in Thuis:

Whahaha idem hier

Comment

• Ik begin de "Top of the Range" Giulia steeds meer te waarderen.
                          De beweegbare voorspoiler is een interessante noviteit.
                          Ook ben ik er nu achter gekomen dat de auto over "Full Ceramic" remmen beschikt.
                          Verder heb ik het idee dat veel foto's de auto totaal geen goed doet.

Hier een wallpaper (8883x6585) voor de liefhebbers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                            Hier moeten ze dan niets aan veranderen
                            Doet me hieraan denken.
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                              Hier een wallpaper (8883x6585) voor de liefhebbers.
                              BAM ! staat al op mijn bureaublad
                              2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                              2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                              2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                Lichtschakelaar is een draaiknop... is eens iets anders.

Dash heeft hier en daar wat weg van audi..

Comment

• Heel knap interieur!
                                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Ik zit nog te wachten op een motor foto, wil wel zien hoe dat er uit ziet.

Comment

• Alfa Romeo Giulia QV Sportwagon Rendering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                                        Lichtschakelaar is een draaiknop... is eens iets anders.

Dash heeft hier en daar wat weg van audi..
                                        Moet ge nog eens wat weten, die lichtschakelaar is dezelfde als in de Opel Astra, Corsa en god weet welke modellen nog

Comment

• Nog wat bewegende beelden, met sound

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Working...
                                          X