Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alfa Romeo Giulia

Ik kan echt niet genoeg krijgen van het prachtige interieur. Echt perfect voor mij! Dit is nog is design en uniek. Voorkant heb ik nog altijd twijfels bij al kan het mij al meer bekoren tov de eerste keer paar dagen geleden. Ik zat gewoon te veel mer die scherpe render in mijn hoofd. Echt wel benieuwd naar andere benzinemotoren, vermogens en ook wanneer hij effectief bestelbaar zal zijn. Wel grappig dat ze hier bij de voorstelling een waanzinnig 510 sterk model voorstellen. Bij de a4 is het belangrijkste de co2 cijfertjes

Comment

• By the way, bij de interieurfoto's... Witte versie met wit stiksel, rode versie met rood stiksel op dashboard en middenconsole...

Comment

• Schitterend , interieur en exterieur heel geslaagd en eens iets anders dan klassiekere merken - moet nog 3 jaar doen met de V60, maar kriebelt al om deze eens in het echt te gaan bekijken

Moest ik vandaag aan een keuze toe zijn, hij stond in mijn virtuele topdrie, samen met de Jaguar XE en mijn huidige V60 D4.
        De rest vh lijstje zouden no-brainers zijn als de A4, 3 reeks en C klasse maar dat vond/vind ik te 'klassiek' om te kiezen (tenzij je richting zwaar aangeklede versies genre 330/335d etc gaat maar momenteel nog boven mijn budget, misschien binnen 3j als iets meer in die richting ).

Ik hoop (en ga er van uit) dat de meer reguliere motorisaties ook een mooi sportief jasje aangemeten kunnen worden, zoals Mpack bij BMW ea.

Comment

• Prachtige kar!

Comment

• Echt mooie wagen!

Vanaf wanneer zouden ze beginnen leveren?

Hopelijk duurt het niet te lang.... En valt het standaard interieur ook goed mee

Comment

• leuk om zoveel liefdesverklaringen te zien. Er brandt bij velen blijkbaar nog een Alfa vlammetje.
              Hopelijk zijn het niet allemaal would-be romeos.

Comment

• Last edited by ; 30/06/2015, 21:46.

Comment

• altijd jammer dat je een kentekenplaat moet ophangen vanvoor. trekt echt op niks bij een AR doordat je ze niet centraal kan plaatsen.
                  lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                    . Wel grappig dat ze hier bij de voorstelling een waanzinnig 510 sterk model voorstellen. Bij de a4 is het belangrijkste de co2 cijfertjes
                    Ze stellen idd ineens het topmodel voor, de vraag is wel hoeveel we van die topmodellen op de baan gaan zien verschijnen , niet veel vrees ik, de meesten zullen ook wel een instap benzine of diesel hebben, dat zal minstens even grappig zijn…
                    Het interieur is de max , exterieur is niet slecht in deze versie, in de basisversie zal het al een pak minder zijn… wat voor mij een minpunt is die motorkaplijn ( scheidingslijn ) die hadden ze beter een andere plaats gegeven , valt echt wel te hard op nu en breekt de lijn wat.

Comment

• Daar heb je gelijk in hoor, was niet om op audi te bashen ofzo want zo goed als alle merken doen dat. Ik vond het gewoon een opvallend fenomeen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                        Daar heb je gelijk in hoor, was niet om op audi te bashen ofzo want zo goed als alle merken doen dat. Ik vond het gewoon een opvallend fenomeen.
                        Daarmee dat Audi ook een A6 station boodschappenwagen met 580pk heeft.

Voor de CO2 nerds hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                          leuk om zoveel liefdesverklaringen te zien. Er brandt bij velen blijkbaar nog een Alfa vlammetje.
                          Hopelijk zijn het niet allemaal would-be romeos.
                          Yep en van al diegenen die hier luidop kwijlen van die Alfa QV is er quasi geen enkele die het kapitaal heeft eentje te kopen. De 4C was ook geen verkoopsucces ondanks de goeie specs. Ik vind het een knappe wagen die QV, maar in dergelijke prijscategorie sla ik dat liever stuk op een snelle Duitser.

Kijk naar de VW Phaeton. Heb ooit met een V10 TDI gereden en dat was een en al luxe aan boord. Maar goed verkopen?

Comment

• Als Alfa-liefhebber was de eerste kennismaking - ondanks de indrukwekkende specs - een beetje teleurstellend: ik besef immers dat ik waarschijnlijk nooit die fantastische QV onder mijn kont zal hebben en in het beste geval er eentje met een potente dieselmotor zal bestellen als leasewagen. In die optiek was mijn eerste indruk dat de auto niet die speciale lijn heeft die me in het verleden voor Alfa heeft doen (willen) kiezen ten nadele van meer rationele alternatieven.

Naarmate de dagen verstrijken, ik meer foto's en video's zie (dat interieur...kwijl!) en ik me realiseer dat door alle CX-perikelen en veiligheidsvoorzieningen die een constructeur moet voorzien alle auto's onvermijdelijk meer op elkaar gaan lijken (en originele designs quasi onmogelijk worden in de praktijk), begin ik haar (Giulia) meer en meer te appreciëren. En dus is dit misschien een unieke Alfa: de eerste die je kiest na lang nadenken en rijp beraad en waar je niet onmiddellijk mee wegscheurt omdat je halsoverkop verliefd bent geworden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                              Yep en van al diegenen die hier luidop kwijlen van die Alfa QV is er quasi geen enkele die het kapitaal heeft eentje te kopen. De 4C was ook geen verkoopsucces ondanks de goeie specs. Ik vind het een knappe wagen die QV, maar in dergelijke prijscategorie sla ik dat liever stuk op een snelle Duitser.

Kijk naar de VW Phaeton. Heb ooit met een V10 TDI gereden en dat was een en al luxe aan boord. Maar goed verkopen?
                              Sinds kort had ik dezelfde mening beste Int3x0r.
                              15 jaar enkel Duits waarvan 5 BMW's een Benz en een Audi.

Nu ben ik ze echt wel beu aant worden

Ik kijk uit naar deze mooie Alfa, kan niet wachten voor een testrit

Comment

Yep en van al diegenen die hier luidop kwijlen van die Alfa QV is er quasi geen enkele die het kapitaal heeft eentje te kopen. De 4C was ook geen verkoopsucces ondanks de goeie specs.
                                Door het type voertuig en de bijzondere productie zijn de volumes beperkt, dat wel. Maar ga eens horen wat de levertermijn op een 4C is, kennis van me moet er anderhalf jaar op wachten zegt 'ie. Toch een onverhoopt succes denk ik.

Comment

• Maximaal 3500 per jaar, er werd gerekend op 2500 per jaar maar bijna de volledige capaciteit moet worden benut om aan de vraag te kunnen voldoen. Prijzen zijn zelfs omhoog gegaan met ruim 10.000 euro.

Comment

• Nooit van mijn leven zou ik anderhalf jaar op een auto gaan wachten tot dat hij geleverd gaat worden.
                                    4 maanden vind ik al te veel, 6 tot 8 weken max will ik wel wachten, anders koop ik gewoon wat anders.
                                    Last edited by ; 01/07/2015, 16:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                      Nooit van mijn leven zou ik anderhalf jaar op een auto gaan wachten tot dat hij geleverd gaat worden.
                                      4 maanden vind ik al te veel, 6 tot 8 weken max will ik wel wachten, anders koop ik gewoon wat anders.
                                      anderhalf jaar wachten ? dan ben ik m moe voor hij geleverd is
                                      Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                        altijd jammer dat je een kentekenplaat moet ophangen vanvoor. trekt echt op niks bij een AR doordat je ze niet centraal kan plaatsen.
                                        vandaar dat al het pub-materiaal zonder kenteken voorgesteld wordt...

Comment

Daarmee dat Audi ook een A6 station boodschappenwagen met 580pk heeft.

Voor de CO2 nerds hé
                                          Ja inderdaad maar ging over de voorstelling nieuw model. Waar ik op doelde is dat de voorstelling van de nieuwe giulia en de a4 wel helemaal anders wordt aangepakt. Bij het ene merk de nadruk op sportiviteit, bij het andere meer op ecologische.

Beginnen over de rs6 is totaal naast de kwestie.

Comment

Working...
                                          X