Alfa Romeo Giulia Was Developed In Just 2.5 Years.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo Giulia
Collapse
X
-
Die Camo wrap wordt een integraal deel van de lancering van een nieuw model.
De belofte is aantrekkelijker dan het eigenlijk product.
En de geheimzinnigheid zorgt ook nog eens voor opwaarderen.
Misschien was het oorspronkelijk niet zo bedoeld maar ze zullen het nu wel doorhebben.
Dan krijgt ge gecamoufleerde voertuigen die een paar keer terugkomen omdat de fotografen ze gemist hebben en zo
en uiteindelijk komt er spinoff naar de eindgebruiker. Want die wil ook zo'n opwaardering. In zijn auto. In zijn kleren. Zoals discrete kleren waar ge aan een klein detail kunt zien dat ze geld kosten. Omdat ge iemand zijt maar het niet aan de grote klok wilt hangen. Maar toch aan de kleine.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenaltijd jammer dat je een kentekenplaat moet ophangen vanvoor. trekt echt op niks bij een AR doordat je ze niet centraal kan plaatsen.
Oorspronkelijk geplaatst door deltabelg Bekijk BerichtenVertel... ,wat geeft dit nu in real life?
Alleen de voorkant vind ik niet super.
De lichtblokken zijn me te rond en toch niet rond genoeg.
Ik had ze liever scherper getekend of groter en ronder gezien.
Die afgeronde lijnen in dat groot frontaal carrosserieoppervlak vind ik maar niks.
Maar voor de rest? Als ik nog geen andere heb tegen dat deze beschikbaar komt is het zéker een kanshebber!!Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Alfa Romeo liet zelf nog niks zien van het interieur van de Giulia QV, gelukkig hebben wij bronnen in Italië die wél foto’s hebben. En die plaatjes houden we natuurlijk niet voor ons zelf. We vermoeden dat zelfs als je net van een onbewoond eiland gered bent, je de heisa rondom de lancering van de […]
Comment
-
-
Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel: ecco le prime spies con dettagli definitivi!
Meer foto's: http://icsphotography.it/2015/07/alf...gli-definitivi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deltabelg Bekijk BerichtenPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PP32 Bekijk BerichtenSchitterend , interieur en exterieur heel geslaagd en eens iets anders dan klassiekere merken
Moest ik vandaag aan een keuze toe zijn, hij stond in mijn virtuele topdrie, samen met de Jaguar XE
Ik hoop (en ga er van uit) dat de meer reguliere motorisaties ook een mooi sportief jasje aangemeten kunnen worden, zoals Mpack bij BMW ea.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment