Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alfa Romeo Giulia Was Developed In Just 2.5 Years.

The Alfa Romeo Giulia has been without a doubt the most anticipated automotive debut so far this year but we still don’t know everything about it. That’s

Comment

• De ‘normale’ Alfa Romeo Giulia getest.

24 juni was een dag om niet snel te vergeten: na jaren wachten werd de nieuwe Alfa Romeo Giulia gepresenteerd. Sindsdien is het weer redelijk stil. Dat betekent echter niet dat Alfa niets aan het d…

Comment

• Die Camo wrap wordt een integraal deel van de lancering van een nieuw model.
        De belofte is aantrekkelijker dan het eigenlijk product.
        En de geheimzinnigheid zorgt ook nog eens voor opwaarderen.

Misschien was het oorspronkelijk niet zo bedoeld maar ze zullen het nu wel doorhebben.

Dan krijgt ge gecamoufleerde voertuigen die een paar keer terugkomen omdat de fotografen ze gemist hebben en zo

en uiteindelijk komt er spinoff naar de eindgebruiker. Want die wil ook zo'n opwaardering. In zijn auto. In zijn kleren. Zoals discrete kleren waar ge aan een klein detail kunt zien dat ze geld kosten. Omdat ge iemand zijt maar het niet aan de grote klok wilt hangen. Maar toch aan de kleine.
        30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
          De ‘normale’ Alfa Romeo Giulia getest.

http://corsaitalia.com/de-normale-al...-giulia-getest
          Leuke nummerplaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
            altijd jammer dat je een kentekenplaat moet ophangen vanvoor. trekt echt op niks bij een AR doordat je ze niet centraal kan plaatsen.
            Ik vind dat juist ferm zo'n nummerplaat opzij!!

Oorspronkelijk geplaatst door deltabelg Bekijk Berichten
            Vertel... ,wat geeft dit nu in real life?

Ik vind hem echt mooi en ben zot van het interieur!
            Alleen de voorkant vind ik niet super.
            De lichtblokken zijn me te rond en toch niet rond genoeg.
            Ik had ze liever scherper getekend of groter en ronder gezien.
            Die afgeronde lijnen in dat groot frontaal carrosserieoppervlak vind ik maar niks.
            Maar voor de rest? Als ik nog geen andere heb tegen dat deze beschikbaar komt is het zéker een kanshebber!!
            Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
            Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
            If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Alfa Romeo liet zelf nog niks zien van het interieur van de Giulia QV, gelukkig hebben wij bronnen in Italië die wél foto’s hebben. En die plaatjes houden we natuurlijk niet voor ons zelf. We vermoeden dat zelfs als je net van een onbewoond eiland gered bent, je de heisa rondom de lancering van de […]

Comment

• Interieur is echt wel de max. Spijtig dat die originaliteit niet is verder doorgetrokken in de buitenkant

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• tof gedaan

Comment

• Ik denk dat alleen een Giulietta en een Sport Wagon serieuze overwegingen kunnen zijn op basis van de Giulia.

Comment

• Een coupe zou anders ook ideaal zijn als opvolger voor de GT. Zou goed verkopen denk ik.
                              2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Comment

• Aangezien dat de auto ook naar America gaat zullen dit soort uitvoeringen er ook wel gaan komen.

Comment

• Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel: ecco le prime spies con dettagli definitivi!

Meer foto's: http://icsphotography.it/2015/07/alf...gli-definitivi

Comment

• Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deltabelg Bekijk Berichten
                                        =
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PP32 Bekijk Berichten
                                          Schitterend , interieur en exterieur heel geslaagd en eens iets anders dan klassiekere merken

Moest ik vandaag aan een keuze toe zijn, hij stond in mijn virtuele topdrie, samen met de Jaguar XE

Ik hoop (en ga er van uit) dat de meer reguliere motorisaties ook een mooi sportief jasje aangemeten kunnen worden, zoals Mpack bij BMW ea.
                                          Doe er bij dat lijstje nog maar een Lexus RC bij ook voor mij.
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X