Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
    Zo'n Giulia moet ook tanken.

https://www.youtube.com/embed/EK5Gl6K_glE
    Dat lijkt me het enige nadeel aan die bak

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deltabelg Bekijk Berichten
        Is al verwijderd
        Over wat ging het?
        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
          Is al verwijderd
          Over wat ging het?
          vergelijking met een Bmw M6? op de ring (twee videobeelden naast elkaar)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deltabelg Bekijk Berichten
            vergelijking met een Bmw M6? op de ring (twee videobeelden naast elkaar)
            En wat was het resultaat van de vergelijking?

Comment

• Klinkt nog slechter dan een M3...:-(
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik ben echt eens benieuwd wat ze onder die quadrifoglio gaan positioneren.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• A completely new way to chase prototypes!Headrestmount.co.uk // GoPro // SEAT Leon Cupra // Pilot Sport Cup 2s // Endless Brake pads

In de achtervolging met een 280pk FWD station

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                    https://www.youtube.com/watch?v=EQvEsCQSGTQ

In de achtervolging met een 280pk FWD station
                    😁
                    Met een gebarsten voorruit en op het laatste begint het nog wat te druppelen ook.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• die testrijder zal wel vloeken...helft minder PK, helft minder in aankoop en niet kunnen losrijden
                      Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Het wordt tijd dat Alfa Romeo een andere eigenaar krijgt, of ze zullen failliet gaan. Jaren wachten voor dit? Het interieur is mooi maar het uiterlijk doet me echt niks, het kon zowel een Mazda zijn of één of andere Koreaan... Hiermee zullen ze geen potten breken.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                            die testrijder zal wel vloeken...helft minder PK, helft minder in aankoop en niet kunnen losrijden
                            Ik denk dat de testrijder er een toeristisch rondritje van aan't maken was...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frankzagato Bekijk Berichten
                              Zó, dat is leuk gezelschap waar hij tussen zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                                Het wordt tijd dat Alfa Romeo een andere eigenaar krijgt, of ze zullen failliet gaan. Jaren wachten voor dit? Het interieur is mooi maar het uiterlijk doet me echt niks, het kon zowel een Mazda zijn of één of andere Koreaan... Hiermee zullen ze geen potten breken.
                                Mee eens, tegenwoordig moeten alle wagens een agressieve snuit krijgen. Alfa moet een natuurlijke ranke schoonheid zijn, zonder al dat overdreven gedoe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Str03mf Bekijk Berichten
                                  Mee eens, tegenwoordig moeten alle wagens een agressieve snuit krijgen. Alfa moet een natuurlijke ranke schoonheid zijn, zonder al dat overdreven gedoe.
                                  Natuurlijke, ranke schoonheden zonder overdreven gedoe hebben ze bij Alfa nooit echt aan meegedaan. Dat is eerder een omschrijving voor Lancia uit het pre-Fiattijdperk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Klinkt nog slechter dan een M3...:-(

Comment

• Onder volle belasting klinkt hij al heel wat beter. Ik denk dat er nog wel wat aan het geluid wordt gefinetuned...

Comment

• Comment

• prachtige wagen na lang wachten,maar de groep fiat doet zeer goed haar werk!ik kocht de nieuwe fiat 500x en ben uiterst tevreden over deze mooie wagen,ik heb nu 11000km opzitten en wat een plezier,de afwerking is ongelooflijk duurzaam wat ooit anders was,ik rij al jaren fiat en tevreden,mijn vorige hadt er 400000km opzitten zonder problemen!deze fiat 500 x zal goed in de toonzaal staan en met de nieuwe alfa romeo wacht ons veel genot!het mag nu ook eens in de verf gezet worden,veel duitse wagen kunnen er niet aan tippen,beste groetjes

Comment

Working...
                                          X