Jammer, maar de AR Giulia QV staat er dus niet in Knokke. Een gemiste kans om hem in de schijnwerpers te plaatsen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo Giulia
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk BerichtenAh ja, want een 2 zitter met roll bar, gestript interieur, reuze taartschep op koffer en dan ook nog gelimiteerd op 700 stuks is natuurlijk van dien aard dat het de prestatie van deze Alfa direct doet vergeten.
Ik zeg nergens dat de QV een zwak apparaat zou zijn, maar als je hoog van de toren blaast, dan kan je zo een reactie van BMW verwachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frankzagato Bekijk BerichtenJammer, maar de AR Giulia QV staat er dus niet in Knokke. Een gemiste kans om hem in de schijnwerpers te plaatsen.
Echt jammer, komt echt veel volk naar kijken...
Comment
-
Comment
-
-
Op IAA lang (dik half uur) een peet van Alfa 't achterste van z'n tong laten zien. Outtake:
"Komt er een Sportwagon van de Giulia?"
- "Ja er komt een estate/break naar het einde van dit decennium... maar ik mag niet zeggen of dat van de Giulia is."
"Ha, en komt die ook als QV met deze motor?"
- "Euh, er komt een estate/break, maar ik mag niet zeggen of dat van de Giulia is, maar ja die komt dan ook als QV."
Oké!
't Ding is trouwens prachtig. Op foto een beetje veel copy/paste van andere auto's (als je daar op let) en soms wat ongelukkige pennenstreken (vind ik), maar live zie je dat niet. 't Geheel klopt. En 't interieur is DIK ok, correcte materiaalkeuze en afwerking. Op het niveau van de Ghibli, naar mijn mening. (Geen topper, dus, vergeleken met wat je betaalt voor 'n Maserati of als je vergelijkt met b.v. Audi, maar alvast behoorlijk. Beter dan Jaguar, zeker op hetzelfde niveau als BMW '5 en Mercedes E.)
Comment
-
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio al 7000 keer besteld
14 oktober 2015 7:08 3 reacties
De Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio gaat volgende maand pas in productie, toch is hij al 7000 keer door een klant besteld sinds de eerste vertoning een paar maanden geleden. Vooral in Frankfurt kon Alfa Romeo het orderboekje mooi volschrijven. Ongeveer 12.000 serieus geïnteresseerden hebben zich al gemeld. Toch best een opmerkelijk succesje ‘avant la lettre’ zou je kunnen zeggen, aangezien deze auto niet de goedkoopste is (79.000 als basis en 90.000 als Launch Edition). Blijkbaar trekken de cijfers die bij de Giulia Quadrifoglio horen behoorlijk aandacht… En wie wil niet eens een keer wat anders? En….wel, het is een Alfa.
Bron: Autoedizione.nlOpenbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Als het lijstje klopt, dan krijgt de non-QV Giulia de beschikking over vermogens van 150 tot 280 pk. Na de onthulling van de Giulia QV beef het heel lang stil, en dat kon ook, want Alfa ging de oorspronkelijke planning toch niet halen. Zoals het er nu voor staat gaan we heel misschien eventueel als […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenIs wel gek, Alfa heeft nu toch geen 2.2 diesel?
Zou Alfa soms diesels kopen van Mazda? Vermogens komen aardig overeen..
VM diesel die denk ik al in Jeep verkrijgbaar is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk BerichtenVM diesel die denk ik al in Jeep verkrijgbaar is
Comment
-
Het is een lijstje... maar wat klopt ervan?
- We wisten dat de QV 510 pk meekrijgt, dat is al meteen fout.
- Alfa gebruikt TCT als benaming voor hun automaat met dubbele koppeling.
- Waarom zou je 2 soorten automaten voorzien, nogal een knullige fout voor wat eigenlijk 4 wiel aandrijving moest voorstellen denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenHet is een lijstje... maar wat klopt ervan?
- We wisten dat de QV 510 pk meekrijgt, dat is al meteen fout.
- Alfa gebruikt TCT als benaming voor hun automaat met dubbele koppeling.
- Waarom zou je 2 soorten automaten voorzien, nogal een knullige fout voor wat eigenlijk 4 wiel aandrijving moest voorstellen denk ik.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenFoute pk's kan ook e maken hebben met omrekening naar amerikaanse pk's.
Bedenk dat die andere vermogens: 150, 180, 210, ... allemaal vreemde getallen worden in de EU, 't zou kunnen maar ik peins van niet.
Comment
-
Het duurt me allemaal vééééééél te lang.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenHet duurt me allemaal vééééééél te lang.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenHeb bovendien op verschillende online berichten gelezen dat hij uitgesteld is tot medio 2016...
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment