Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
    September heb ik zelfs op een Amerikaanse site gelezen. Misschien voor daar dan.

Sent from somewhere, using Tapatalk.

't is niet dat er hier op 't forum iemand aan't wachten is om er 1 te kopen

Comment

• De break zou mij wel nog kunnen overtuigen. Als het mag van de leasing.

.
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
        Ik zou het zeker nog willen overwegen. 😃

Sent from somewhere, using Tapatalk.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
          Er zitten hier meer wachtenden dan je denkt.

Comment

• Ik volg het wel met aandacht, maar moet toch nog 1,5j wachten voor ik een nieuwe mag kiezen, dus een beeyje uitstel vind ik niet erg

Comment

• US-spec Alfa Romeo Giulia revealed with 276-hp version (65 pics)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                US-spec Alfa Romeo Giulia revealed with 276-hp version (65 pics)

http://www.motor1.com/news/59674/us-...ersion-65-pics
                Toch even 't artikel gelezen. De foto is van de QV, niet van die 276 HP-versie. Er is dus nog hoop wat die mottige neus betreft...
                Last edited by ; 19/11/2015, 07:11.

Comment

• Alfa Romeo Giulia Fastback.

Comment

• Aldus mensen van Buga, zouden we tegen de zomer hier eindelijk de normale motorisaties kunnen verwachten in de showroom.
                    Dan zal er toch nog veel moeten gebeuren vrees ik.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Jammer dat Alfa nog steeds inzet op verouderde techniek. Geen electrische versie , geen CNG versie , geen waterstof versie....Onbegrijpelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                        Jammer dat Alfa nog steeds inzet op verouderde techniek. Geen electrische versie , geen CNG versie , geen waterstof versie....Onbegrijpelijk.
                        Da's waar, elk ander merk heeft dat wel. :S
                        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Jammer dat Alfa nog steeds inzet op verouderde techniek. Geen electrische versie , geen CNG versie , geen waterstof versie....Onbegrijpelijk.
                          Fiat heeft toch CNG? 't Zal dus ook wel komen bij Alfa.

Comment

Ik zie dat toch anders, veel mensen willen niet eens de technieken die je noemt in hun auto hebben, ze willen gewoon een bruikbare auto zonder beperkingen.
                            Elektrische, CNG en Waterstof, auto's zijn nog steeds niet te vergelijken met de conventionele auto's qua bruikbaarheid.
                            Elektrisch is nog steeds een drama wat betreft opladen, duurt nog steeds te lang met zeer beperkte reikwijdte, zeker als de accu niet vol is.
                            CNG is nog steeds een drama omdat er geen sluitende tank infrastructuur is.
                            En waterstof heeft het zelfde probleem als CNG en daarnaast staat de techniek nog in de kinderschoenen.
                            Al denk ik dat elektrische waterstof auto's de toekomst is, elektrische auto's met een stekker zou ik nooit kopen.
                            Dus al bij al zie ik niet wat Alfa Romeo met dergelijke auto's moet, met het oog op het opnieuw opbouwen van het merk.

Comment

Wat doet het er ook toe? Alfa zal toch verdwijnen als merk. Binnen de 10 jr zijn ze failliet en terecht... Bende amateurs. Jammer dat ze zo'n mooi werk hebben verkloot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                                Wat doet het er ook toe? Alfa zal toch verdwijnen als merk. Binnen de 10 jr zijn ze failliet en terecht... Bende amateurs. Jammer dat ze zo'n mooi werk hebben verkloot.
                                Zal moeilijk gaan, dat faillissement. Er is al lang geen afzonderlijke vennootschap meer waar het merk Alfa in is ondergebracht. En FCA gaat niet meteen failliet ;-)

Comment

• Op het Salon van Frankfurt vertelde de mensen van Alfa mij dat deze nieuwe Giulia hun laatste hoop is op betere verkoopscijfers. Als over 5 jaar de verkoop niet veel beter is, dan zal Alfa wel degelijk stoppen met produceren.
                                  Als bedrijfsleider moet je verlieslatende onderdelen onmiddellijk saneren.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Als Alfa Romeo de Giulia maar lang genoeg uitstelt hoeven ze er niet eens meer aan te beginnen.
                                    Met een beetje geluk wordt het dan gelijk een collectors item.

Comment

• Cng is zeker te vergelijken met een conventionele auto qua bruikbaarheid. Hoorde gisteren in het journaal dat Mie Turtelboom tegen 2020 in elk dorp een CNG station wil hebben . Hopelijk dan wel met H+ gas waar ik met 15 euro 400 km mee kan afleggen. Alfa is een merk zonder toekomst dat nog werkt met techniek van de vorige eeuw.
                                      Last edited by ; 23/12/2015, 03:23.

Comment

Cng is zeker te vergelijken met een conventionele auto qua bruikbaarheid. Hoorde gisteren in het journaal dat Mie Turtelboom tegen 2020 in elk dorp een CNG station wil hebben . Hopelijk dan wel met H+ gas waar ik met 15 euro 400 km mee kan afleggen. Alfa is een merk zonder toekomst dat nog werkt met techniek van de vorige eeuw.
                                        Alsof CNG inbouwen zo'n raket-technologie zou zijn. Als de Giulia goed verkoopt (afwachten of het zo zal zijn), dan komt die CNG-optie vanzelf wel. Ze hoeven het, bij wijze van spreken, maar van de Fiat-rekken te plukken.

Ik wil het trouwens eerst nog zien, CNG in elk dorp. Voor zover ik weet heeft Turtelboom gewoon gesprekken gehad met de sector, en daaruit bleek dat zonder aangepast beleid er tegen 2020 ongeveer 300 CNG-stations in Vlaanderen zouden zijn. We hebben een tikje meer dorpen dan dat, en zonder aangepast beleid blijft dat dus op die 300 steken. Momenteel is er nog geen aangepast beleid. Er is ook geen specifiek fiscaal voordeel voor CNG. Onze overheden roepen ook al jaren dat ze elektrisch rijden gaan promoten, maar concrete regelgeving rond laadpalen is er nog steeds niet. Om maar een voorbeeld te geven: je woont in een huurappartement, met een parkeerkelder. Je wilt je auto daar graag opladen. Er is niets in de wetgeving voorzien dat er voor kan zorgen dat zoiets afdwingbaar is. Of: je woont in een rijhuis, zonder garage. En je wilt kunnen laden voor je huis. Hoe gaat dat in z'n werk? Kan je een parkeerplaats "claimen"? Kan je een laadpaal laten installeren? Kan je de overheid verplichten om in je straat een laadpunt te voorzien per gekende elektrische auto? Veel blabla, maar tot nu lopen de schapen nog steeds ongeschoren rond. Mie Turtelboom kan dus veel zeggen, maar wat ik ze tot nu toe heb zien doen is de mensen die al niets anders dan groene energie gebruiken meer belasten.

Maar bon, dat heeft allemaal weinig tot niets met de Giulia te maken. Als CNG het succes van Alfa zal bepalen, dan zal 't niet lang duren voor we terug een succes voor Marchione mogen vieren.
                                        Last edited by ; 23/12/2015, 10:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                                          Alsof CNG inbouwen zo'n raket-technologie zou zijn.
                                          Dat kan ook, maar dan moet ge uw constructie anders opbouwen.
                                          30 jaar Mr Yuge!

Comment

Working...
                                          X