Alfa Romeo zou weer terug moeten keren in de motorsport.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo Giulia
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenalfa zou weer auto's moeten produceren
Iemand enig idee wat er op het autosalon zal staan wat betreft de Giulia ?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenHet is aan te nemen dat ze de standaard versie laten zien en dat wordt hoog tijd.
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Eens cng is ingeburgerd zullen hier ook wel goed wat accijnzen op komen, net zoals bij lpg/lpiKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Senna4ever Bekijk BerichtenNeus is maar zozo, maar de achterkant is zeer geslaagd...
Comment
-
Toch benieuwd waar je dealer je nummerplaat gaat hangen.
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenToch benieuwd waar je dealer je nummerplaat gaat hangen.
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Voor dat soort dingen laat ik een auto staan en ga ik voor wat anders kijken.
Ik vind het ronduit stom dat ze de plaatsing van de kenteken plaat niet meenemen in het ontwerpen van de voorkant.
Ik zou hem midden voor de gril op de hoogte van de bumperbalk laten monteren.
Comment
-
Hij is laatst inderdaad zo op de A2 gespot.
Comment
Comment