Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heel jammer. Ik ben echt een break-mens. Terwijl ik het echt niet voor een SUV kan vinden. Hoge zitpositie doet het echt niet voor mij.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
      Heel jammer. Ik ben echt een break-mens. Terwijl ik het echt niet voor een SUV kan vinden. Hoge zitpositie doet het echt niet voor mij.
      Voor mij evenmin. En met hun gewicht, hun hoge zwaartepunt en hun luchtweerstand van een garagepoort zijn ze ook inefficiënter dan een normale auto uit hetzelfde segment.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
        Allé, de eerste "echte" is van de band gerold:
        En nu hopen dat ze snel kunnen beginnen leveren, dat we ze in het wild kunnen spotten :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
          Voor mij evenmin. En met hun gewicht, hun hoge zwaartepunt en hun luchtweerstand van een garagepoort zijn ze ook inefficiënter dan een normale auto uit hetzelfde segment.
          Dito.
          Ik vraag me echt af welke niet Duitse break ik volgend jaar in deze klasse kan kiezen.
          Nu een Mazda 6, maar die is volgend jaar al wat ouder model, dus waarschijnlijk niet zo goed meer in leasing.
          508, C5, V60 zijn al helemaal oud.
          Talisman komt niet zo goed uit reviews, Mondeo vind ik ook al oud en overtuigt me niet, misschien nieuwe Insignia?
          Last edited by Chris_147; 20/04/2016, 23:37.

Comment

• Talisman kan ik echt niet smaken.
            Staan op mijn lijstje voor na de vakantie: Mercedes C, Skoda Superb (keuze van de rede) Volvo v60 (wordt idd stilaan wat bejaard), Alfa Guilia (ik wil ooit een Alfa gehad hebben), en ook zijn Britse tegenhanger: de Jaguar XE. De laatste twee zijn jammer genoeg niet als break verkrijgbaar.
            De occasionele fiets, de rit naar het containerpark,... er zal een oplossing moeten worden gezocht

.
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Comment

• Is er eigenlijk al iets gekend op vlak van prijs voor de iets wat gewonere modellen, of blijft dit nog een mysterie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarZ Bekijk Berichten
                  Is er eigenlijk al iets gekend op vlak van prijs voor de iets wat gewonere modellen, of blijft dit nog een mysterie?
                  Alfa's wegen zijn ondoorgrondelijk. ;-)
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarZ Bekijk Berichten
                    Is er eigenlijk al iets gekend op vlak van prijs voor de iets wat gewonere modellen, of blijft dit nog een mysterie?
                    Er zijn al wat geruchten, als je bijv. via deze link de (Italiaanse) leaseprijs van een 2.2 JTDM Business Launch Edition berekent, zie je daar een "prezzo listino" (catalogusprijs) van 37441 euro incl. BTW staan, zijn natuurlijk wel Italiaanse prijzen...
                    Scopri i Vantaggi del Noleggio Lungo Termine senza Anticipo con RENT360. Formula all-inclusive, personalizzabile per uso privato e aziendale. Libera la tua mobilità senza preoccupazioni.

Er zou ook een Business Sport Launch Edition zijn, die kost daar 44900 euro (bron: facebookpagina Alfa Romeo Project 952):
                    Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Kleurtje staat hem wel, vind ik (en ook grappig dat ze een halve VW gebruiken als botskussen )

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Imola Titanium?
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Net even langsgeweest bij Alfa/Fiat Kegels in Turnhout: ze hebben nu tot zaterdag een Giulia staan.
                          Donkerblauwe diesel met zwart leder interieur.

Eerste indrukken:
                          - stuur ligt goed in de hand, veel beter dan de Giulietta!
                          - zetels zijn beter dan de Giulietta, maar nog zeker niet zo goed (lees sportief: lendensteun) als mijn 147 10 jaar geleden (en ook niet zo goed als mijn Mazda 6)
                          - multimedia/navi zag er redelijk goed uit, maar toen het scherm aan ging, viel de grootte me eigenlijk wat tegen. Flauw, ik weet het.
                          - afwerking was netjes. Aan de andere kant had ik net ook nog in een nieuwe 6 gezeten en eigenlijk vind ik het interieur daar beter in afgewerkt.
                          - in de deur leek me niet veel plaats om drinkflessen in kwijt te geraken

Verkoper bevestigde me dat er geen break op de planning staat
                          Verkoopprijs vanaf 32.000€, dat zou dan de basis diesel zijn met 106g. Er zou ook een 99g versie komen.
                          Last edited by Chris_147; 27/04/2016, 17:58.

Comment

• Alfa Romeo Giulia

Oink 32k voor het basismodel. Das ook genoeg of ben ik een gierigaard? Voor dat geld heb je bijna de dikste mazda 6, dikste Talisman en komt zelfs de Volvo s90 in handbereik. Ook een duitser kan je voor dat geld krijgen en ik dacht net dat ze op die markt aasden.

Comment

• Ze azen vooral op de Duitsers (cfr fotootjes van de testdagen voor de Italiaanse dealers):

Comment

• Van't weekend zal hij ook te zien zijn op de Buga-stand op het Antwerp Classic CAR Event.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                  Van't weekend zal hij ook te zien zijn op de Buga-stand op het Antwerp Classic CAR Event.

Dát is leuk om weten. Merci!
                                  Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                    Kleurtje staat hem wel, vind ik (en ook grappig dat ze een halve VW gebruiken als botskussen )

In profiel is het echt prachtig! Veel mooier dan verwacht afgaande op voorgaande foto's...

Comment

• Ik dacht even een foto van 20 jaar geleden te zien, een 156 of zo ...
                                      Wow, wat een vooruitgang ..
                                      Hier wordt nu al jaren spel over gemaakt, en het is er nu nog niet, maar dit is toch niks bijzonders, alleen de prijs wel waarschijnlijk :-D

Comment

• Prijzen voor diesels op de Italiaanse markt:

Nella giornata di ieri, con la pubblicazione del listino prezzi ufficiale, è tutto pronto per il via gli ordini della nuova Alfa Romeo Giulia in Italia

(en er lijkt zelfs een V9 te zijn)...

Comment

• Italiaanse vs Belgische markt? Wat zijn de verschillen

Comment

Working...
                                          X