Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo Giulia
Collapse
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichtenlijkt me wel het wachten waard als je de eerste recensies leest. Zou er graag eens mee rijden.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Tiens, ik dacht dat ik ergens had gelezen dat er een 8 traps automaat in ging komen een paar maand terug?
En aangrzien FCA al gebruikt maakt van de ZF8, ging ik er ook direct van uit dat het deze bak is, vooral omdat de Giulia wel wat deelt met de Ghibli.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Berichtje op de FB pagina van m'n garage:
Bestellingen voor de nieuwe Alfa Romeo Giulia kunnen vanaf VANDAAG doorgegeven worden.Leuk weetje: de Giulia 2.2 150pk, Giulia SUPER 2.2 150pk & 180pk zal bij snelle bestelling leverbaar zijn rond einde juli/ begin augustus.
Alle anderen (bvb. automaten en Quadrifoglio) zullen pas leverbaar zijn rond einde oktober/begin november.2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk BerichtenBerichtje op de FB pagina van m'n garage:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenZijn dat allemaal Diesels. ??Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Alfa Romeo Giulia
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenZijn dat allemaal Diesels. ??
Oeps, net te laat.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk BerichtenBerichtje op de FB pagina van m'n garage:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk BerichtenSpijtig dat de site van Alfa nog geen configurator heeft.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
De Quadrifoglio met automaat heeft een CO2 uitstoot van 189 g/km (tov 198 voor de manuele).
Te zien op 3.04 van https://youtu.be/F12Y8VLOgL0
Comment
-
Typisch Alfa... ipv één duidelijk persbericht te publiceren waar alles in staat,
hebben ze nu al meer dan een jaar de tijd gehad om verwarring te strooien, hoe moeilijk kan het zijn.
Ik en El Greco doelen specifiek op die QV variant, terwijl de rest van het gamma een ZF8 krijgt ja... maar 't was lange tijd onduidelijk of (en vooral wanneer) een automaat zou komen voor de QV. En dat het een ZF8 ging zijn zou een educated guess kunnen geweest zijn, ware het niet dat bijvoorbeeld BMW -als eerste de ZF8 omarmde intertijd- voor hun M-modellen afwijken van de standaard productielijn en voor een dubbele koppeling-bak kiest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alessio Bekijk BerichtenDe Quadrifoglio met automaat heeft een CO2 uitstoot van 189 g/km (tov 198 voor de manuele).
Te zien op 3.04 van https://youtu.be/F12Y8VLOgL0
Doet ie toch opmerkelijk beter dan een Jag XE-S met 194gr.
Nu nog meer met stip genoteerdPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Top Gear is ook enthousiast over de gewone diesel.
Wait, there’s more to the new Alfa Romeo Giulia than 503bhp?Of course there is. The Quadrifoglio is just the sharpened tip of the iceberg. They won’t sell many of hot one, but will use it as a halo product to ensnare buyers into the lesser diesels and petrol.So what does the full line-up consist of?There are three others to choose from – one petrol (a 2.0-litre turbo with 197bhp and 243lb ft) and a 2.2-litre diesel with either 148 or 178bhp.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenPeddels zitten vast aan't stuurhuis!
schakelen terwijl je 1G trekt in een bocht is toch niet aan te raden... ik weet dat mijn automaat als je snel door een bocht gaat ook niet opschakelt en de motor laat doortrekken tot een stuk in't rood...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichtenschakelen terwijl je 1G trekt in een bocht is toch niet aan te raden... ik weet dat mijn automaat als je snel door een bocht gaat ook niet opschakelt en de motor laat doortrekken tot een stuk in't rood...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment