Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dan toch liever een M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JG99 Bekijk Berichten
      Dan toch liever een M3
      Amen 2 that

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
        Och het zou maar triestig zijn als we allemaal met hetzelfde merk zouden rijden. En of het ene nu beter is dan het andere is ook maar subjectief aangezien de ene verbruik belangrijk vindt, de andere aankoop/onderhoudsprijs en nog een derde 'm gewoon mooi vindt.

Elk merk heeft trouwens wel een mindere periode gekend.
        Het is vooral eigen ervaringen met het merk dat bashen of verheerlijken tot gevolg heeft.
        Zo bash ik wel is op BMW omdat ik er twee heb gehad die onbetrouwbaarder waren dan een vrouwtje in het antwerpse schipperskwartier. Nog maar te zwijgen over de onderhouds en reparatiekosten. Ik word onwel als ik er terug aan denk.
        Renault daarentegen heb ik nog nooit een cent kosten in gehad in 5jaar rijden terwijl meestal diezelfde bmw rijder lacht met maar een Renault. Eigen ervaring is wat telt!

On topic: ik zou een Giulia niet laten staan omdat alfa in het verleden niet goed uit de pechstatestieken kwam.

Comment

• Tjah... Ik heb vroeger een jaar of 6 met een Renault 19 cabrio 16v gereden, wat toen een hete ketel was. Heel tevreden van, maar op het einde was daar een probleem mee van random stilvallen, lekker gevaarlijk. Probleem kon niet opgespoord worden, ondanks dat verschillende garages er op gezocht hebben....

Zo'n Quadro zou ik wel eens willen testen!
          Last edited by order66; 21/05/2016, 21:11.
          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Alfa Romeo Giulia

Ik zou zelfs een nieuwe S4/S5 durven laten staan voor een Giulia Quadrifoglio.
            Hangt uitsluitend van het globaal financiële plaatje af.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
            Last edited by Metaxa; 21/05/2016, 13:40.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Griekje, ga nu gauw je mond wassen.
              “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Klik foto voor video.

Last edited by ; 21/05/2016, 14:07.

Comment

• Giulia.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JG99 Bekijk Berichten
                    Dan toch liever een M3
                    Dus liever geen Ferrari vierdeurs? Want dat is de QV.

Comment

• Gisteren met configurator zitten prullen. Giulia Super met 150pk en bijna alle toeters en bellen aan kwam ik aan 44k. Na korting en/of interessante packs heb je voor ongeveer 40k een zeer mooie Giulia. Vraag me af hoe de 2.0 benzine zich zal verhouden, prijsgewijs, gezien deze niet in de configurator zat. Ook vraag ik me af of er een instapbenzine komt. Het is toch niet omdat ik geen 200 pk nodig heb, dat ik mezelf moet veroordelen tot een motor met foute brandstof..
                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                        Griekje, ga nu gauw je mond wassen.
                        Tanden poetsen, is dat niet voldoende?
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
                          Dus liever geen Ferrari vierdeurs? Want dat is de QV.
                          tis die BMW badge he...
                          lets have some more member berries

Comment

• Nog wat met de BE configurator gespeeld. Is inderdaad interessanter geprijsd hier dan in Italie. Lijkt me dat hij vooral sterk zal kunnen meespelen in het '316d/318d' lease segment van jonge bestuurders die graag iets sportiefs willen en dan maar voor de kale BMW gaan.

Een Giulia 2.2 JTD 150PK Super met metaalkleur, parkeersensoren achter, 17" velgen (heeft hij wel nodig), leder, navigatie en AFS xenon op 39.085 EUR komt. Ook de niet Super geprobeerd maar die is maar 200 EUR goedkoper en dan heb je 1 uitlaat en enkel zwart leder.

Daarmee is hij dus echt wel competitief. Voor een BMW 318d Sport, met metaalkleur, M Sportstuur (upgrade), leder, navigatie (business pack), LED lichten (comfort pack plus) en shadow line kom ik op 42.945 EUR. Ik reken daar de 18" bij omdat de BMW visueel een extra maat nodig heeft om naast de Giulia te kunnen staan (zegt ook genoeg dat de 3 tot 19" gaat en de Giulia maar tot 18").

Valt ook op dat er echt wel niet veel opties te kiezen zijn, wat een verademing is in vergelijking met de Duitse 3 (waar het kiezen van een instapmodel een oefening in frustratie is).

Wel mooi hoe Alfa vol trots vermeldt dat een 'achteruitkijkspiegel' standaard is .

Comment

• Full option Quadrifoglio voor 80.000 EUR. Ik zie wel niet hoe je de automaat kan kiezen? Begreep dat er wat vertraging was in het ontwikkelen van hun eigen dubbele koppeling en dat ze daarom voorlopig voor een ZF kiezen? In de UK kan zelfs enkel die gekozen worden. Anyway, zou dat betekenen dat ze in BE enkel de manuele aanbieden totdat ze hun eigen bak hebben?

Dit of een M3 berline, ik zou het wel weten. In 'Argento Alfa' ziet hij er ook nog redelijk understated uit. Toch maar eens een proefrit trachten te versieren .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dust Bekijk Berichten
                                Full option Quadrifoglio voor 80.000 EUR. Ik zie wel niet hoe je de automaat kan kiezen? Begreep dat er wat vertraging was in het ontwikkelen van hun eigen dubbele koppeling en dat ze daarom voorlopig voor een ZF kiezen? In de UK kan zelfs enkel die gekozen worden. Anyway, zou dat betekenen dat ze in BE enkel de manuele aanbieden totdat ze hun eigen bak hebben?

Dit of een M3 berline, ik zou het wel weten. In 'Argento Alfa' ziet hij er ook nog redelijk understated uit. Toch maar eens een proefrit trachten te versieren .
                                Klopt, in de UK uitsluitend automaat. Ik hoop dat ze snel komen met die ZF-automaat, hoeft voor mij geen andere te zijn. En hoe sneller dat ze die in de UK aanbieden hoe beter...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dust Bekijk Berichten
                                  Nog wat met de BE configurator gespeeld. Is inderdaad interessanter geprijsd hier dan in Italie. Lijkt me dat hij vooral sterk zal kunnen meespelen in het '316d/318d' lease segment van jonge bestuurders die graag iets sportiefs willen en dan maar voor de kale BMW gaan.

Een Giulia 2.2 JTD 150PK Super met metaalkleur, parkeersensoren achter, 17" velgen (heeft hij wel nodig), leder, navigatie en AFS xenon op 39.085 EUR komt. Ook de niet Super geprobeerd maar die is maar 200 EUR goedkoper en dan heb je 1 uitlaat en enkel zwart leder.

Daarmee is hij dus echt wel competitief. Voor een BMW 318d Sport, met metaalkleur, M Sportstuur (upgrade), leder, navigatie (business pack), LED lichten (comfort pack plus) en shadow line kom ik op 42.945 EUR. Ik reken daar de 18" bij omdat de BMW visueel een extra maat nodig heeft om naast de Giulia te kunnen staan (zegt ook genoeg dat de 3 tot 19" gaat en de Giulia maar tot 18").

Valt ook op dat er echt wel niet veel opties te kiezen zijn, wat een verademing is in vergelijking met de Duitse 3 (waar het kiezen van een instapmodel een oefening in frustratie is).

Wel mooi hoe Alfa vol trots vermeldt dat een 'achteruitkijkspiegel' standaard is .
                                  En ze zijn gul met fleetkorting bij Alfa.
                                  Ik tik, na korting, onder de 30k af. Doe ik leder ipv halfleeg (wat ik eigenlijk liever zie, toont iets sportiever), kom ik net boven de 30k.
                                  Deze zomer bestellen... Mercedes C180 Kombi vs Alfa Romeo Giulia 2.2d Super.

Mochten ze nu nog een break hebben, er ging geen twijfel zijn.

Er komen nog uitrustingsniveaus bij (in de vorm van pakketten)
                                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• 2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                      Tanden poetsen, is dat niet voldoende?
                                      Poetsen? Vastzetten bedoel je, want die gaan er allemaal uitrammelen
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                        Poetsen? Vastzetten bedoel je, want die gaan er allemaal uitrafelen
                                        Allé dan kan je Alfa Romeo toch gelijkstellen met MB. Geeft me toch al een hele geruststelling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                          Allé dan kan je Alfa Romeo toch gelijkstellen met MB. Geeft me toch al een hele geruststelling.
                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                                          X