Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
    Hooh, ooit heb ik er eentje
    Beige interieur en donkerblauw exterieur
    Dan zal het geen Quadrifoglio zijn! :-(

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
      Dan zal het geen Quadrifoglio zijn! :-(

Nee maar dat hoeft voor mij ook niet Met een 2.2 diesel met automaat ben ik al dik tevreden hoor.
      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
        Nee maar dat hoeft voor mij ook niet Met een 2.2 diesel met automaat ben ik al dik tevreden hoor.
        Vind ik maar niets die tendens om op sportievere modellen geen grotere interieurkeuze te hebben. Waarom mag een Quadri er ook niet mooier & luxueuzer uitzien vanbinnen? Ik zou het anders ook wel weten!
        Is niet alleen bij Alfa zo natuurlijk maar een algemene tekortkoming bij alle producenten.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• De test in de laaste Autowereld was trouwens ook maar een teleurstelling naar foto's. Welgeteld nul keer staat het interieur erop.

Comment

• Opendeurdagen Giulia op 11 en 12 juni. (Niet volgend jaar, dit jaar nog... 2016)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk Berichten
              Opendeurdagen Giulia op 11 en 12 juni. (Niet volgend jaar, dit jaar nog... 2016)
              Deze dus:

Comment

• Zonet van een collega gehoord dat er bij Gent Motors ook een Guilia staat, een blauwe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk Berichten
                  Zonet van een collega gehoord dat er bij Gent Motors ook een Guilia staat, een blauwe.
                  Op die uitnodiging staan pakweg nog 32 Alfa dealers... ik dacht dat het minder gingen zijn ondertussen.

Comment

• Die Grigio Lipari is in het echt niet zo paars, eerder blauwgrijs met klein beetje parelmoer effect...

Comment

• Deze kleur

BewarenBewaren

Comment

• Ik wil dan ook eens gaan kijken, nu nog een dealer zoeken. Bij Gent Motors zet ik geen stap meer binnen. Fiers hier in de buurt is als er iets is ook altijd prutsen. En Decoopman in Izegem zou ik wel kopen, maar die doet geen Alfa verkoop meer.

Comment

• Triestig kleurenpallet. Ik wil het babyblauw terug!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newlook Bekijk Berichten
                            Deze kleur

BewarenBewaren
                            Inderdaad nog prachtige kleur!

Comment

Ik wil dan ook eens gaan kijken, nu nog een dealer zoeken. Bij Gent Motors zet ik geen stap meer binnen. Fiers hier in de buurt is als er iets is ook altijd prutsen. En Decoopman in Izegem zou ik wel kopen, maar die doet geen Alfa verkoop meer.
                              De Rocker in Wetteren is een aanrader
                              2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                              2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                              2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Brugge is er ook een dealer
                                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Dit weekend ook opendeurdag bij mijn dealer, heeft 2 stuks staan naar het schijnt.

Comment

Ik wil dan ook eens gaan kijken, nu nog een dealer zoeken. Bij Gent Motors zet ik geen stap meer binnen. Fiers hier in de buurt is als er iets is ook altijd prutsen. En Decoopman in Izegem zou ik wel kopen, maar die doet geen Alfa verkoop meer.
                                    Met als reden?
                                    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                    Motoren & Tjeurisme

Comment

Ik wil dan ook eens gaan kijken, nu nog een dealer zoeken. Bij Gent Motors zet ik geen stap meer binnen.
                                      Bij Gent Motors zet ik ook geen voet meer. Is garage Boxy in De Pinte mss een optie? Wel geen idee of die goed is...
                                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                        Dit weekend ook opendeurdag bij mijn dealer, heeft 2 stuks staan naar het schijnt.

Dit weekend zijn het - voor de voorstelling van de Giulia - opendeurdagen bij elke Alfa dealer.
                                        Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                          Met als reden?
                                          Reden 1: op de jaarbeurs in Gent hadden ze een stand, maar uiteraard gewoon beetje kijken daar, dus afspraak gemaakt met de verkoper daar, om op dag x om uur y in de garage (Zwijnaardsesteenweg) met diezelfde verkoper de offerte + overname te detailleren. Verkoper was daar niet, niemand anders op de hoogte ervan en tijd hadden ze toen ook niet, want er zat al iemand anders in het bureautje en die verkoper had erna ook nog een afspraak op locatie, dus komt eens terug want we hebben nu geen tijd.

Reden 2: mijn peter had een Fiat Brava, onderweg koppeling stuk gegaan, die naar mij thuis gesleept, koppeling besteld via telefoon, koppeling gaan halen, verkeerde koppeling meegekregen, de nieuwe was goedkoper en dan 3weken kunnen wachten om het verschil terug te storten. Terwijl ik de eerste keer cash betaald had en dan nog een uitleg dat we hem beter daar gebracht hadden, dan konden ze niet missen. Ik had nochtans de juiste besteld en op papier ook mee gekregen, maar zij hadden de verkeerde opgezocht en geleverd...

Reden 3: mijn schoonbroer heeft hem een Guiletta gekocht, zo die serie met die klavertjesvier die je in zwart of wit kon krijgen, met matte turbina's enzo. Maar de stock daarvan stond overal in het land en in Leuven stond er ene op stock met nog wat opties die hij ook wel wou. Dus in Gent Motors (Drongen deze keer), geweest. Overeenkomst gemaakt, voorschot betaald, auto ging binnen de week van Leuven naar Drongen gebracht worden. 3 weken later was hij er nog niet. Elke keer een andere reden, dan bij Tiers geweest, dag erna was de auto van Leuven naar Tiers gebracht en nog een dag later kon hij ermee rijden.

Comment

Working...
                                          X