Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ondertussen een JTDm 150 laten aanrukken voor een second opinion. Blijkbaar was er met de 180 die ik eerder deze week gereden had één en ander mis, of is de 180 een stuk luidruchtiger, want dit exemplaar had beduidend minder schel gekletter bij. Het timbre is en blijft wat minder diep dan een BMW 2.0d en in de acceleratie is hij iets meer hoorbaar, maar het was deze keer geen dieselervaring van 30 jaar terug.

Comment

• heb nieuw profiel moeten aanmaken want was tijdje geleden.

Zelf al met de wagen gaan rijden, en ja ik vind deze geweldig.
      Trouwens interessante info gevonden op de amerikaanse website ivm de benzine . 5.5 van 0-100, lijkt mij niet mis.

The 2024 Alfa Romeo Giulia sports best-in-class horsepower and a top speed nearing 150 MPH. Explore this Alfa Romeo sedan's features and performance.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KidcoolBe Bekijk Berichten
        heb nieuw profiel moeten aanmaken want was tijdje geleden.

Zelf al met de wagen gaan rijden, en ja ik vind deze geweldig.
        Trouwens interessante info gevonden op de amerikaanse website ivm de benzine . 5.5 van 0-100, lijkt mij niet mis.

https://www.alfaromeousa.com/cars/alfa-romeo-giulia-ti
        Leuke info, maar het is natuurlijk niet de 2.0 van 200pk, die hier aangekondigd is.

(en de 5,5 seconden is tot 96,56 km/h, niet 100 )
        Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• je hebt gelijk ivm die 200. Die zou echter voor september zijn volgens dealer.

Heb ook eens gevraagd ivm infotainmentsysteem omdat ik tegenwoordig toch geen fan meer ben van al die ingebouwde gpssystemen.

Standaard zou er sowieso een 7" scherm inzitten omdat alle info hier sowieso op getoond wordt.
          De optie zou dus enkel slaan op een 2D gps unit en een meer geavanceerde 3D GPS unit van wel bijna 2300 €.

Zelf gebruik ik dat amper die ingebouwde gps en persoonlijk zou ik dit dus niet nemen. Voordeel is dat je dan een versie kan samenstellen van pakweg 42000 € BTW inclusief en hier krijg je dan nog eens 12% korting op.

Comment

• Alfa Romeo Giulia

Toch even melden dat er als basis een 6,5" navigatiescherm in zit.
            7,00" zit als optie in bvb een uitgebreid luxury pack van € 3690 dat alleen op een super is te krijgen.
            12% korting is een basis in de fleet. (1 > 5-wagens).
            De €2300 is voor een 8,8" inforainmentsysteem dat verkrijgbaar is
            In combinatie met DAB (+€300) en niet op een gewone Giulia aangeboden wordt maar wel op een super, Quadrifoglio en later een Veloce.

Sending from somewhere, used with Tapatalk
            Last edited by Metaxa; 17/06/2016, 18:19.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• 12% zal ook de max. korting zijn in fleet, denk ik.
              Mijn werkgever heeft honderden wagens lopen, en toch staat slechts 12% fleetkorting voorzien.
              De dealer dacht een week of vier geleden nog dat het 22% ging worden.
              Hierdoor zal ik wss nog niet onmiddellijk een Giulia-chauffeur worden .
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Ik zou zeker niet verwachten dat deze goedkoper zal zijn dan de gevestigde waarde qua lease

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                  12% zal ook de max. korting zijn in fleet, denk ik.
                  Mijn werkgever heeft honderden wagens lopen, en toch staat slechts 12% fleetkorting voorzien.
                  De dealer dacht een week of vier geleden nog dat het 22% ging worden.
                  Hierdoor zal ik wss nog niet onmiddellijk een Giulia-chauffeur worden .
                  Neen neen toch niet. Max. fleet stond inderdaad op 22% als ik het me nog goed herinneren en dat is maar van eergisteren geleden. Ook nog een kolommetje van 17% waargenomen.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                    Ik zou zeker niet verwachten dat deze goedkoper zal zijn dan de gevestigde waarde qua lease
                    Ze willen maar één ding bij FCA, infiltreren in de fleet tussen de heilige drievuldigheid. Alles zit net onder/boven deze drie. Zo geven ze bvb 4jaar waarborg omdat volgens hun statistieken een fleetcontract het meest gebruikt wordt. (wel tot max. 150.000km).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                      Ze willen maar één ding bij FCA, infiltreren in de fleet tussen de heilige drievuldigheid. Alles zit net onder/boven deze drie. Zo geven ze bvb 4jaar waarborg omdat volgens hun statistieken een fleetcontract het meest gebruikt wordt. (wel tot max. 150.000km).
                      Hopelijk doet dat genoeg, want naast waarborg heb je nog onderhoud en vooral restwaarde, factoren die een 3-serie goedkoper maakte dan m'n 159 indertijd (op basis van de voorwaarden die we toen bij VTM kregen). De catalogusprijs van de BMW lag maw nog een eindje hoger, wat je dan alleszins het gevoel gaf dat je meer auto kreeg. Je moet dan een beetje liefhebber zijn en vooral genoeg leasebudget krijgen om van de norm af te kunnen wijken. Heb sowieso de indruk dat de Alfa en Jag erg concurrentieel gaan zijn tov elkaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                        Hopelijk doet dat genoeg, want naast waarborg heb je nog onderhoud en vooral restwaarde, factoren die een 3-serie goedkoper maakte dan m'n 159 indertijd (op basis van de voorwaarden die we toen bij VTM kregen). De catalogusprijs van de BMW lag maw nog een eindje hoger, wat je dan alleszins het gevoel gaf dat je meer auto kreeg. Je moet dan een beetje liefhebber zijn en vooral genoeg leasebudget krijgen om van de norm af te kunnen wijken. Heb sowieso de indruk dat de Alfa en Jag erg concurrentieel gaan zijn tov elkaar.
                        Ze zijn blijkbaar niet over één nacht ijs gegaan (wat me meer dan logisch lijkt) Volgens hun zeggen hebben ze echt van 0-af-aan alles uitgedokterd naar voorbeeld van onze Duitse vrienden. Hun dealers & servicepunten zullen allemaal dezelfde kortingen & onderhoudsprijzen hanteren. Blijkbaar is/was dit nieuw voor hen.
                        Zelfs voor de restwaarde hadden ze een goede uitleg, met de kwaliteit van hun gebruikte materialen hoog te leggen hopen ze een meerwaarde te creëren in combinatie met voortreffelijke leasingsvoorwaarden/prijzen/kortingen/service, enz...
                        Eerst zien natuurlijk want vond alvast hun 2.2 JTDm dieselversie niet overtuigend genoeg om mensen massaal te laten overstappen van hun vertrouwde Duitse wagen naar een misterioso automobile.

Comment

• Weet niet of deze hier al gepasseerd is,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            denk vooral warme start vs koude start, een 220cdi is zowat de meest luidruchtigste bij belasting
                            Draait gelukkig graag lage toeren dat kreng. Ben echt benieuwd naar de nieuw diesel uit de E.

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

• 12% korting voor een grote fleet is echt wel weinig. Als je er maar genoeg koopt gaan de Duitsers ook vlot over 20% (dan spreken we natuurlijk niet over 2 of 3 wagens meer). Ben eens benieuwd, want zo'n RWD 2.2 diesel sedan zal het toch vooral van de lease moeten hebben, m.a.w. jonge mensen die van het bedrijf met een duurdere wagen mogen rijden dan ze zelf zouden kopen (ik bedoel dat niet slecht - was exact wat ik zelf deed toen ik een 159 berline reed als 26-jarige). De prive kopers, kopers in vennootschap, etc. zitten m.i. niet op dit soort model te wachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dust Bekijk Berichten
                                12% korting voor een grote fleet is echt wel weinig. Als je er maar genoeg koopt gaan de Duitsers ook vlot over 20% (dan spreken we natuurlijk niet over 2 of 3 wagens meer). Ben eens benieuwd, want zo'n RWD 2.2 diesel sedan zal het toch vooral van de lease moeten hebben, m.a.w. jonge mensen die van het bedrijf met een duurdere wagen mogen rijden dan ze zelf zouden kopen (ik bedoel dat niet slecht - was exact wat ik zelf deed toen ik een 159 berline reed als 26-jarige). De prive kopers, kopers in vennootschap, etc. zitten m.i. niet op dit soort model te wachten.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

12% korting is een basis in de fleet. (1 > 5-wagens).

Sending from somewhere, used with Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dust Bekijk Berichten
                                  12% korting voor een grote fleet is echt wel weinig. Als je er maar genoeg koopt gaan de Duitsers ook vlot over 20% (dan spreken we natuurlijk niet over 2 of 3 wagens meer). Ben eens benieuwd, want zo'n RWD 2.2 diesel sedan zal het toch vooral van de lease moeten hebben, m.a.w. jonge mensen die van het bedrijf met een duurdere wagen mogen rijden dan ze zelf zouden kopen (ik bedoel dat niet slecht - was exact wat ik zelf deed toen ik een 159 berline reed als 26-jarige). De prive kopers, kopers in vennootschap, etc. zitten m.i. niet op dit soort model te wachten.
                                  Ik ben koper in vennootschap en zit er wel op te wachten, hoor. En zoals gezegd, voor grotere vloten doen ze hun broek af op onvertoonde wijze.

Comment

• Even de grens oversteken en je krijgt probleemloos 25-30% korting op één nieuwe wagen. Eens te meer het bewijs dat er heel veel geld verdiend wordt aan nieuwe auto's in Belgie.

Comment

• Met een operationele leasing lukt dat niet, muis.
                                      Tot voor kort waren we zelfs tot een paar key-dealers veroordeeld. Voor Volvo was dit geen issue, maar voor andere merken zat de dichtste Key- dealer op > 100 km.
                                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• De vraag is enkel wie er dan veel geld verdiend aan nieuwe auto's in belgie.

Comment

• Gisteren mijn eerst gespot. Een donker grijze, toch een beetje teleurgesteld. Kont is mooi, maar lijkt deze nu niet wat klein uit te vallen? Had hem groter verwacht of het kan door het kleur zijn. Grijs gaat hem niet goed af in ieder geval.

Comment

Working...
                                          X