Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bij motor village in oudergem staat nu een mooie donkerblauwe Giulia voor testritten. Nondedju dat is een mooi exemplaar
    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Gisteren een zwarte gespot.
      Leuke verschijning maar geen wow-gevoel.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
        Gisteren een zwarte gespot.
        Leuke verschijning maar geen wow-gevoel.

door het zwart misschien?

Comment

• Ik denk het ook. Er gaat veel van het lijnenspel verloren door de kleur.

Comment

• een basis giulia zal ook wel veel minder wow gevoel geven dan het pk monster
            lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
              een basis giulia zal ook wel veel minder wow gevoel geven dan het pk monster
              Alleen het pk monster vind ik interessant, de rest van de Giulia's mogen ze houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                Alleen het pk monster vind ik interessant, de rest van de Giulia's mogen ze houden.
                Idem mening toegedaan hier. De testritten met de diesels waren niet geweldig te noemen.
                Hoop dat de testritten vlug kunnen plaatsvinden en lieft niet met Spargozetels. Héél benieuwd naar de gewone seats.

Sending from somewhere, used with Tapatalk
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Prijs in UK valt alvast net binnen het budget. Duim

Sending from somewhere, used with Tapatalk
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Op de Nederlandse site kan men al benzineversies configureren.

Comment

• interessant: motorinhoud van de benzine = ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                        interessant: motorinhoud van de benzine = ?

Had het ook gezien.

Comment

• Testverslag: http://www.autogids.be/autotests/ged...2016-jtdm.html

Comment

• vandaag een bruine gezien, gewoon geparkeerd voor een woning. Zag er leuk uit, maar de achterkant was op het eerste zicht minder apart dan een 156, of zelfs 159.
                            autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Ik verwacht ook niet dat de Giulia echt een bedreiging vormt voor de Duitse 3 in deze klasse.
                              Zie hem meer concurreren met merken als, Opel, Peugeot, Volvo, enzovoort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                Ik verwacht ook niet dat de Giulia echt een bedreiging vormt voor de Duitse 3 in deze klasse.
                                Zie hem meer concurreren met merken als, Opel, Peugeot, Volvo, enzovoort.
                                Er zullen toch heel wat mensen een Giulia lenen ipv een BMW3, Audi A4 of Mercedes C. Gewoon om eens iets anders te hebben dan de rest. Dat zag je trouwens ook met de Alfa 156
                                BMW 420dA : >>>

Comment

• Maar dat is een insteek die niet voor het gewenste succes zal zorgen, vermoed ik.
                                  Wat er ook gevonden wordt van de Giulia, veel mensen zullen toch als puntje bij paaltje komt waarschijnlijk voor product van de Duitse 3 kiezen.
                                  ik zou dat ook waarschijnlijk doen, hoe leuk zo'n 510 pk Giulia ook is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
                                    Er zullen toch heel wat mensen een Giulia lenen ipv een BMW3, Audi A4 of Mercedes C. Gewoon om eens iets anders te hebben dan de rest. Dat zag je trouwens ook met de Alfa 156
                                    Dat denk ik ook. En daarvoor hebben ze met de 180-pk sterke diesel met 99 gram CO2 wel een antwoord klaar.

Ik ga volgende week zaterdag met eentje rijden normaal.
                                    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Ik vrees voor de kwaliteit op lange termijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                                        Ik vrees voor de kwaliteit op lange termijn.
                                        En ik vrees ook voor de rest waarde, na 3-5 jaar.

Comment

• Ik moet ééns een testrit aanvragen.

Comment

Working...
                                          X