Oorspronkelijk geplaatst door Namaz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo Giulia
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten"If you buy a car based on that (interior quality) your nuts anyway", Chris Harris.
't Probleem is, als je 't beste van Audi gewoon bent, zoek u dan maar eens een betere op dat vlak... Ge zult er misschien wel vinden maar ze gaan prijzig zijn.
Ik geloof trouwens niet dat het verschil tov een M3, C AMG & Giulia QF echt noemenswaardig is. Zolang het maar niet rammelt, kraakt of piept, want hoe goed het er soms ook uitziet, dat is mij uiteindelijk meer waard.
Goed, we gaan de kans afwachten om met een QF te kunnen rijden want wil hem zeer zeker die kans geven (vooral voor mezelf dan) maar een stap terugzetten op comfort gebied is toch bijna zo goed als uitgesloten ook als is het een kar die me enkel in't weekend voldoening gaat moeten geven in mijn nadagen.
Sending from somewhere, used with TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenMoet ik niets aan toevoegen.
Goed, we gaan de kans afwachten om met een QF te kunnen rijden want wil hem zeer zeker die kans geven (vooral voor mezelf dan) maar een stap terugzetten op comfort gebied is toch bijna zo goed als uitgesloten ook als is het een kar die me enkel in't weekend voldoening gaat moeten geven in mijn nadagen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenAmg's kraken ook!
Sending from somewhere, used with TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenEen M3 F80 kraakt ook, gewone BMW's ook dus da's al geen argument.
Is mijn stelling hé, hoeft niet iedereen mee akkoord te gaan uiteraard.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenSoms is het gewoon ook leuk als het betaalbaar is. En dan kan je niet alles willen.
Comment
-
Comment
-
Vind ik ook hoor, heb m'n BMW al willen verkopen door dat gekraak en ben opzoek naar een kraakvrije auto momenteel. Ik word er helemaal zot van en de garage denkt ondertussen ook dat ik helemaal zot ben waarschijnlijk want als er een mechanieker meerijdt doet hij het amper uiteraard
Ik wil maar zeggen dat de Duitse 3 er qua interieurkwaliteit misschien beter uitzien maar de kwaliteit daarom niet perse beter is...Last edited by stradge; 26/08/2016, 18:15.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenOmdat jij dat kan/wil appreciëren hoeft een ander dat niet te doen. Wagens hoeven niet te kraken, ongeacht hoeveel ze kosten of van welk merk ze zijn en al zeker niet als je je neus aan't venster wil komen steken (en dit ook zo verkondigd naar de buitenwereld toe) om te kunnen wedijveren met die Duitse drievuldigheid of Lexus. Dan moet het net allemaal top zijn, en liefst nog net iets meer.
Is mijn stelling hé, hoeft niet iedereen mee akkoord te gaan uiteraard.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenVind ik ook hoor, heb m'n BMW al willen verkopen door dat gekraak en ben opzoek naar een kraakvrije auto momenteel. Ik word er helemaal zot van en de garage denkt ondertussen ook dat ik helemaal zot ben waarschijnlijk want als er een mechanieker meerijdt doet hij het amper uiteraard
Ik wil maar zeggen dat de Duitse 3 er qua interieurkwaliteit misschien beter uitzien maar de kwaliteit daarom niet perse beter is...
't zal de passagiersstoel zijn die kraakt
Comment
-
Jammer dat ik het geluidsfragment hier niet kan zetten. Ik kan er nog steeds niet van over dat ze zo iets afleveren.
Comment
-
Compleet overdreven zeg..... Metaxa, ik nodig u uit om bij Motor Village Delta samen met mij in de Giulia te stappen die je daar kan testrijden (of diegene in de showroom), ik heb het gisteren in 4(!) Giulias geprobeerd en ik hoor niks.
De eerste modellen die hier verschenen zijn bij de dealers zijn pre producties, is ook meermaals gezegd. OF dit een goede keuze is laat ik in het midden maar deze pre-pro's zijn allemaal al terug naar italië verscheept en vervangen door effectieve productiemodellen.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenCompleet overdreven zeg..... Metaxa, ik nodig u uit om bij Motor Village Delta samen met mij in de Giulia te stappen die je daar kan testrijden (of diegene in de showroom), ik heb het gisteren in 4(!) Giulias geprobeerd en ik hoor niks.
De eerste modellen die hier verschenen zijn bij de dealers zijn pre producties, is ook meermaals gezegd. OF dit een goede keuze is laat ik in het midden maar deze pre-pro's zijn allemaal al terug naar italië verscheept en vervangen door effectieve productiemodellen.
Ondertussen toch al een tweetal keer gaan testrijden met een Giulia en het was me eerst ook niet opgevallen.
Het laatste model dat we gaan keuren zijn stond in de showroom in Aartselaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenJammer dat ik het geluidsfragment hier niet kan zetten. Ik kan er nog steeds niet van over dat ze zo iets afleveren.
Sending from somewhere, used with Tapatalk
Zal het via YouTube hier zetten
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenGert, stuur mij dat eens door.
Zal het via YouTube hier zetten
Comment
-
Had ik mijn A5 nog gehad kon ik ook zo'n video maken en nog erger ook, want met een beetje trek en duw werk kraakte de armsteun. Namaz, spreek me tegen als ik mij vergis, maar jij kan waarschijnlijk in de A4 toch ook zo'n plaatsen vinden?
'k Moet toch aan het citaat denken van Chris Harris na het zien van uwe video Griekmans.
Misschien dat de nieuwe S4 dichter in de buurt komt van je gewend bent.
Comment
Comment