Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
    Had ik mijn A5 nog gehad kon ik ook zo'n video maken en nog erger ook, want met een beetje trek en duw werk kraakte de armsteun. Namaz, spreek me tegen als ik mij vergis, maar jij kan waarschijnlijk in de A4 toch ook zo'n plaatsen vinden?

'k Moet toch aan het citaat denken van Chris Harris na het zien van uwe video Griekmans.
    Misschien dat de nieuwe S4 dichter in de buurt komt van je gewend bent.
    De mijne was rammel vrij, wat ik al verwonderlijk vond voor een auto van 7 jaar.
    Maar mijn deurpanelen zijn er allemaal eens afgegaan om de sloten te vervangen en sindsdien hoor je sporadisch op de kasseien dan wel eens een kleine rammel.

Voor de rest mag ik echt niet klagen voor een 7 jaar oude wagen, maar eerlijk ik kom van een Opel Astra en Zafira.. Dat was andere koek. :p

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Zelf ik heb 2 rammeltjes in de E.
      Het klepje van de spiegel aan de passagiers-zonneklep en ergens achter de tellerpartij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
        Zelf ik heb 2 rammeltjes in de E.
        Het klepje van de spiegel aan de passagiers-zonneklep en ergens achter de tellerpartij.
        Dat is normaal op die leeftijd.

Comment

• Testrit gemaakt met een prachtige donkerblauwe 2.2d 180 pk. Uitgebreid verslag volgt. Was enorm positief! (Erna ook nog met een 500C Abarth Competizione gereden en met een nieuwe Fiat Professional Fullback. Verslagjes een dezer in hun respectievelijke topics).
          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Had ik mijn A5 nog gehad kon ik ook zo'n video maken en nog erger ook, want met een beetje trek en duw werk kraakte de armsteun. Namaz, spreek me tegen als ik mij vergis, maar jij kan waarschijnlijk in de A4 toch ook zo'n plaatsen vinden?

'k Moet toch aan het citaat denken van Chris Harris na het zien van uwe video Griekmans.
            Misschien dat de nieuwe S4 dichter in de buurt komt van je gewend bent.
            Goh, mijn hart zegt Giulia, mijn verstand, S4/S5 en mijn portemonnee weet het nog niet.

Sending from somewhere, used with Tapatalk
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
              Testrit gemaakt met een prachtige donkerblauwe 2.2d 180 pk. Uitgebreid verslag volgt. Was enorm positief! (Erna ook nog met een 500C Abarth Competizione gereden en met een nieuwe Fiat Professional Fullback. Verslagjes een dezer in hun respectievelijke topics).
              Blu Montecarlo, mooier kan je hem haast niet hebben.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Zelf ik heb 2 rammeltjes in de E.
                Mijn benz van bijna 34 jaar oud heeft er 0,0 mijn grootste rammelkar was mijn mini
                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                  De mijne was rammel vrij, wat ik al verwonderlijk vond voor een auto van 7 jaar.
                  Maar mijn deurpanelen zijn er allemaal eens afgegaan om de sloten te vervangen en sindsdien hoor je sporadisch op de kasseien dan wel eens een kleine rammel.

Voor de rest mag ik echt niet klagen voor een 7 jaar oude wagen, maar eerlijk ik kom van een Opel Astra en Zafira.. Dat was andere koek. :p
                  Ik bedoelde, als je gaat zoeken in het interieur ga je ook zo'n harde plastics vinden...en als je eraan gaat wringen laat 't misschien nog een kraakje horen ook, los van het feit dat uw auto misschien vrij is van rammels en kraakjes tijdens het rijden. In de A5 zat trouwens quasi hetzelfde soort opbergvak met gedempt paneeltje zoals de Giulia heeft.
                  De Audi A6 pre-facelift had ook een opbergvakje in de middentunnel met een heel plastiekerig klepje in... niet dat het rammelde ofzo, maar in vergelijking met de rest van de wagen zou je kunnen zeggen dat dat onder niveau was (in de facelift hebben ze dat van een zachter materiaal gemaakt trouwens). Dat klepje zou echt niet uw rijplezier mogen verstoren. 500pk op de achterwielen zal uw aandacht wel ervan afleiden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                    Mijn benz van bijna 34 jaar oud heeft er 0,0 mijn grootste rammelkar was mijn mini
                    Mini, heeft dat vering?

Comment

Ik bedoelde, als je gaat zoeken in het interieur ga je ook zo'n harde plastics vinden...en als je eraan gaat wringen laat 't misschien nog een kraakje horen ook, los van het feit dat uw auto misschien vrij is van rammels en kraakjes tijdens het rijden. In de A5 zat trouwens quasi hetzelfde soort opbergvak met gedempt paneeltje zoals de Giulia heeft.
                      De Audi A6 pre-facelift had ook een opbergvakje in de middentunnel met een heel plastiekerig klepje in... niet dat het rammelde ofzo, maar in vergelijking met de rest van de wagen zou je kunnen zeggen dat dat onder niveau was (in de facelift hebben ze dat van een zachter materiaal gemaakt trouwens). Dat klepje zou echt niet uw rijplezier mogen verstoren. 500pk op de achterwielen zal uw aandacht wel ervan afleiden.
                      Ahn ok, vraag verkeerd verstaan. Ik heb inderdaad zo een klepje zitten. Voelt idd plastiekerig aan.. Wel geen geluid

Comment

Mini, heeft dat vering?
                        Yep, rubberen blokken.

Comment

• Alfa Romeo Giulia

=>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                            Goh, mijn hart zegt Giulia, mijn verstand, S4/S5 en mijn portemonnee weet het nog niet.

Volg altijd je verstand .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

=>>

Wat voor banden zijn dat "Vredestein's" of Pirelli's. ??

Comment

• Volgens mij wordt ie afgeleverd met Pirelli's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                                  Volg altijd je verstand .
                                  Mits voldoende droog gezegd: materiaal voor een stand-up commedy act.

Comment

• Vooral een te harde bandendruk.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

Vooral een te harde bandendruk.
                                      Omdat de buitenkant niet gesleten is? Als ge goed doorgeeft hebt ge dat wel meer hoor, niks te maken met bandendruk. Of hoeft toch niet.
                                      30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Bij een burnout zouden uw banden overal toch gelijk moeten slijten.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• DAT gaat ge aan mensen moeten vragen die iets van burnouts weten Maar ik denk niet dat ge dat zomaar kunt aannemen. De sleet van de banden hangt af van wat ge aan't doen zijt tijdens slijten en zo te zien heeft die auto statisch al tamelijk wat camber.
                                          [edit: er is zoiets als statische en dynamische camber, die laatste kan varieren in een bocht of bij optrekken.]
                                          Last edited by Den Paarse Capri; 28/08/2016, 20:49.
                                          30 jaar Mr Yuge!

Comment

Working...
                                          X