Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
    Of kopen steeds tweedehands....en dan hebben ze een slecht merk gekocht.
    Voorbeelden van hierboven gaat in alle gevallen wel altijd over nieuwe voertuigen.
    Veel van die vooroordelen bestaan omdat in de Jaren '80 en '90 bepaalde merken duidelijk betrouwbaarder of onbetrouwbaarder waren dan andere.
    Tegenwoordig kan je daar niet meer op vertrouwen, veel hangt af van het model in kwestie en de onderdelen van dat model plus een hoge factor onbetrouwbaarheid omwille van de vele electronica die gebruikt wordt,etc.
    Trends rond downsizing en zoveel mogelijk uit een beperkte motor persen helpen waarschijnlijk ook niet omdat die modernere blokken extra belasting ondergaan tegenover pakweg 20 jaar geleden.
    VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

Vanaf vandaag, 2 september is een ZF 8-traps automaat bestelbaar. +€ 2500. (IT)
      Ook vanaf vandaag is er een donker glazen panoramadak verkrijgbaar voor € 1700.
      Dan wordt het voor mij ook eens tijd om de Alfa dealer te gaan bezoeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
        Dan wordt het voor mij ook eens tijd om de Alfa dealer te gaan bezoeken.
        Denk niet dat je voor het ogenblik al veel Quadrifiglio's gaat vinden in Belgenland. En nog zeker niet met een automaat. De laatste keer was er sprake dat je maar eerst na half november een testmodel zou terbeschikking hebben bij de dealer. Benieuwd of er verandering in is gekomen.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Denk niet dat je voor het ogenblik al veel Quadrifiglio's gaat vinden in Belgenland. En nog zeker niet met een automaat. De laatste keer was er sprake dat je maar eerst na half november een testmodel zou terbeschikking hebben bij de dealer. Benieuwd of er verandering in is gekomen.
            Tis niet mijn bedoeling om meteen een automaat te zien of te testrijden, maar ik wacht geduldig af vooraleer bij een dealer langs te gaan zodat die mij volledige info kan verstrekken... Want dat is typisch Alfa om nu pas te weten wat de automaat kost. Is al geweten wat die keramische remmen moeten kosten?

Comment

• iemand al gekeken hoe duur deze is in leasing?
              lets have some more member berries

Comment

Tis niet mijn bedoeling om meteen een automaat te zien of te testrijden, maar ik wacht geduldig af vooraleer bij een dealer langs te gaan zodat die mij volledige info kan verstrekken... Want dat is typisch Alfa om nu pas te weten wat de automaat kost. Is al geweten wat die keramische remmen moeten kosten?
                Op de nieuwe Italiaanse prijslijst (01/09/2016) staan ze € 7500. Op de Engelse site £ 5500 (€ 6552). Op de Belgische site staat nog niets vermeld.
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.

Comment

• Gisteren een diesel 180 pk test gereden . Echte dubbele uitlaat , de 150 pk versie niet en ook mooi schoensel 225/18 vooraan en 255/18 achteraan . Mooi koppelrijke motor en mooi interieur op zijn alfa's maar met de bestuurderszetel helemaal achteruit geschoven blijft er niet veel plaats meer over voor iemand achter u . Test is bijzonder mee gevallen maar dit ga ik nooit kopen , zeker toch niet voor de prijs van 48000€ voor dit testvoertuig wel zonder korting maar heb zelfs niet geprobeert tot hoever ze hierin gingen meegaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                    iemand al gekeken hoe duur deze is in leasing?
                    Ja. 2.2 Super 150 pk met de meest courante opties (gps, parkeersensoren, metaalkleur, xenon), komt net boven de 810 euro/maand piepen (4j/ 30.000 km/jaar) bij Alphabet-lease. Slechts 14%-fleetkorting.
                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Ik moest toch eens effe stoppen toen ik deze zag staan... Op het eerste zicht zijn de koetswerknaden beter afgewerkt bij de Giulia. 'k Mis enkel de heupen die een M3/4 wel heeft.

Comment

• De Gulia ziet er echt mooi uit!

Soms niet meer foto's?

Comment

Is al geweten wat die keramische remmen moeten kosten?
                          Ja, prijs in BE is 7450 btw in. (optie code BRM)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                            De Gulia ziet er echt mooi uit!

Soms niet meer foto's?
                            Ik heb er nog een paar, waarbij de BMW ook in beeld staat vrees ik.

Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
                            Ja, prijs in BE is 7450 btw in. (optie code BRM)
                            Merci, de prijslijst is compleet dan?

Comment

Ik heb er nog een paar, waarbij de BMW ook in beeld staat vrees ik.

De Sparco-zetels in koolstofvezel misschien nog? Die koste begin dit jaar € 3500 (code 60A)

Comment

Op de prijslijst die ik heb gekregen staat alles op behalve de automaat optie.

De sparco zetels kosten idd 3500 euro maar dan kan je geen verwarmde zetels en stuur hebben. Dat laatste is een zalige optie en weet niet of ik dat wil opgeven voor de stoelen.
                                De gewone stoelen zijn ook erg goed en zien er mooi uit.

Comment

• Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                                        Video: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio noteert 7:32 op Nürburgring
                                        Alfa Romeo heeft de eigen tijd op de Nürburgring verder aangescherpt. Na er eerder al met 7 minuten en 39 seconden overheen te hebben geblazen weten de Italianen nu een tijd te noteren van 7:32 minuut! Een bizarre tijd voor een vierdeurs sedan, helemaal als je kijkt waar tussen de auto staat in de lijst van rondetijden.
                                        Achter het stuur Fabio Francia, die deze keer niet de handgeschakelde Quadrifoglio de sporen gaf maar de versie met ZF-automaat. Een sensationele tijd is het gevolg. Informatie over de banden is er niet gegeven maar we vermoeden dat er raceschoeisel op de Giulia aanwezig is. De enige soortgelijke auto die in de buurt komt (met eveneens racebanden) is de BMW M4 GTS, die noteert een nog strakkere tijd van 7:28.

Een greep uit de nodige rondetijden:
                                        7:24.29 – Maserati MC12
                                        7:24.44 – Pagani Zonda F Clubsport
                                        7:25.00 – Lamborghini Aventador
                                        7:26.40 – Chevrolet Corvette C6 ZR1
                                        7:27.88 – BMW M4 GTS
                                        7:28.00 – Lamborghini Huracan LP610-4
                                        7:29.37 – Ferrari 458 Speciale
                                        7:32.00 – Porsche 991 GT3
                                        7:32.00 – Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio (ZF)
                                        7:33.55 – Koenigsegg CCX
                                        7:34.00 – Lexus LFA
                                        7:35.00 – Mercedes AMG GT S
                                        7:35.00 – Mclaren 650S Spider
                                        7:38.00 – Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggara
                                        7:38.85 – Porsche Panamera Turbo 2016
                                        7:40.00 – Bugatti Veyron 16.4
                                        7:42.00 – Porsche Cayman GT4
                                        7:46.00 – Mercedes C 63 AMG Coupe Black Series
                                        7:49.00 – BMW M3 GTS
                                        7:52.00 – BMW M4
                                        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC
                                          Het is mij volledig ontgaan dat AW/AG ook op de trein van de actieve Youtubekanalen is gesprongen.
                                          Nette review.

Comment

Working...
                                          X