Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik dacht ook dat Ivan er mee gestopt was, maar toen botste ik op deze site http://www.godderisbrugge.be

Deboo is inderdaad de Alfa Romeo dealer (en zoveel andere merken) voor Brugge en omstreken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bercki Bekijk Berichten
      Idd. Marrannes in Wulpen. In Oostende doen ze enkel nog Fiat en zelfs niet als officiële dealer. Begrijpe wie begrijpen kan ....
      Marannes = top garage. Heb daar indertijd mijn Alfa GT Q2 gekocht en altijd onderhouden. Altijd echt super tevreden geweest van die garage.

Comment

• Allé, vandaag een kans gekregen om met een Quadrifoglio te gaan rijden...

W_A_T I_S D_A_T V_O_O_R I_E_T_S!!!
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Wat een testverslag zeg :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
            Wat een testverslag zeg :p
            Eigenlijk zegt dat alles he

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Heeft net een paar miljoen kilometers met een Audi moeten rijden, ik snap het wel hoor. Ineens gedaan met zeuren over een beetje harde plastiek hier en daar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                Wat een testverslag zeg :p
                Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                Eigenlijk zegt dat alles he

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
                Valt inderdaad niet veel over te schrijven als alles al is beschreven geweest door mensen met al dan niet neutrale vakkennis.
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                  Heeft net een paar miljoen kilometers met een Audi moeten rijden, ik snap het wel hoor. Ineens gedaan met zeuren over een beetje harde plastiek hier en daar.
                  Nooit een straf geweest & zal het ook nooit worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                    Nooit een straf geweest & zal het ook nooit worden.
                    Bwa, als je een miljoen kilometers doet is het misschien toch van moeten een Audi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                      Bwa, als je een miljoen kilometers doet is het misschien toch van moeten een Audi.
                      Klopt! Wegens geen betrouwbare alternatieven. Dus toch een straf!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk Berichten
                        Ik dacht ook dat Ivan er mee gestopt was, maar toen botste ik op deze site http://www.godderisbrugge.be

Deboo is inderdaad de Alfa Romeo dealer (en zoveel andere merken) voor Brugge en omstreken.
                        Staat toevallig een rode Quadrifoglio vandaag!
                        1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                        2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                        2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                          Gisteren een zwarte gespot.
                          Leuke verschijning maar geen wow-gevoel.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
                          Vandaag een witte gespot.
                          Die gaf pas een Wow-gevoel gevoel!

Enorm knap!

Verstuurd met de postduif.

Comment

• Ik vind donker blauw echt wel zeer mooi.
                            Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                            www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Deze hete Veloce moet de leemte tussen de gewone Giulia's en de Quadrifoglio opvullen.Volgende week in Parijs wordt ‘ie officieel onthuld, maar Alfa heeft nu alvast de specs en foto’s vrijgegeven van de Giulia Veloce. Deze versie is zowel beschikbaar met een geblazen 2.0 benzinemotor, goed voor 280 pk. Ook komt er een 2,2-liter diesel met 210 pk. Dit is bovendien de eerste Alfa-diesel die volledig uit aluminium werd gemaakt. Beide aandrijflijnen hangen aan een achttraps automaat en Q4 AWD is standaard.
                              De naam Veloce werd in 1956 voor het eerst gebruikt op de toenmalige Giulietta en zestig jaar na dato wordt de naam geplakt op de auto die het Alfa-schip weer vlot moet trekken. De Veloce onderscheidt zich van andere Giulia’s door een ander bumperpakket en andere lichte aanpassingen aan het exterieur. Ook krijgt is deze versie leverbaar met optionele 19? velgen met vijf gaten.
                              Het interieur krijgt eveneens een lichte opfrisbeurt met zwartleren sportstoelen, een sportief stuur en aluminium. De Nederlandse prijzen worden later vandaag bekendgemaakt, aldus de importeur. De prijzen van de gewone Giulia en de 510 pk sterke Quadrifoglio check je hier.

Deze hete Veloce moet de leemte tussen de gewone Giulia’s en de Quadrifoglio opvullen. Volgende week in Parijs wordt ‘ie officieel onthuld, maar Alfa heeft nu alvast de specs en foto’s vrijgegeven van de Giulia Veloce. Deze versie is zowel beschikbaar met een geblazen 2.0 benzinemotor, goed voor 280 pk. Ook komt er een 2,2-liter […]

Comment

• En het hele persbericht vind je hier: http://www.alfaromeopress.com/press/article/118134
                                Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Zalig machien! Maar hoe belachelijk om dat standaard AWD te maken, nu hadden ze juist terug een leuke auto met RWD halen ze bij de sportievere versie de lol eruit ik snap er niks van...

Comment

• Ziet er prachtig uit ! Ook is de benzine motor zeer interessant. Nu nog in break-versie....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      Zalig machien! Maar hoe belachelijk om dat standaard AWD te maken, nu hadden ze juist terug een leuke auto met RWD halen ze bij de sportievere versie de lol eruit ik snap er niks van...
                                      veel mensen hebben schrik van RWD.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
                                        veel mensen hebben schrik van RWD.
                                        Zou dat het zijn? Ik zou eerder denken dat het is omdat het met AWD gemakkelijker is om snel te gaan. Kwestie van niet af te gaan met hun snelle sportwagen.
                                        30 jaar Mr Yuge!

Comment

• In Amerika rust er tegenwoordig een taboe op RWD, zo erg is het. pick-ups en sportwagens (en de zeldzame bmw/mercedes) maar sedans wil men uitsluitend met fwd of awd.

Comment

Working...
                                          X