Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo Giulia
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenAan die Alfa garage in Wijnegem stond maandag een blauwe Giulia buiten. Zeer knap, kweet wel niet of het deze kleur is die je bedoelt?Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Ik wist ni goe dewelke kiezen derjust
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Comment
-
Beide RWD, ik snap je dilemmaClassic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
Ik wist ni goe dewelke kiezen derjust
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Sending from somewhere, used with TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenAan die Alfa garage in Wijnegem stond maandag een blauwe Giulia buiten. Zeer knap, kweet wel niet of het deze kleur is die je bedoelt?
Sending from somewhere, used with TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenIk zou voor die rode gaan. Lijkt me door zijn kleur toch meer een sportcar te zijn.
Sending from somewhere, used with Tapatalk2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichtenik ben uiteindelijk idd voor de rode gegaan. zon sjeesbakske
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenFotoke van den onderkant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenIk vraag mijn af: "Hoe krijg je het voor elkaar".
Comment
-
Met American Defense Tandpasta zou het niet gebeurd zijn.(Die referentie kent hier geen kat - en wie het wel snapt - gij zijt geen kat).
Is dat die nieuwe Giulia trouwens? Aan de uitlaat te zien een gewoneke.
Comment
-
De QV die in 7:32 de ring rond ging stond op d standaard banden, heeft Fabio Franca gezegd. dus geen semi slicks.
i have just seen another sit down interview, runs for about 30 minutes, and he was specifically asked about the tyres, the answer was "the tyres were stock standard and those that you would get on a showroom Giulia Q specially developed for the Giulia, "
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yeanke Bekijk BerichtenZou ik ook doen.. Daar edde tenminste waar voor de rammel bakClassic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
van corsaitalia.com
Op de Autosalon van Parijs debuteert de nieuwe versie van de Alfa Romeo Giulia, de Veloce. Leverbaar als 280 pk sterke benzine of 210 pk leverende diesel is er op het gebied van prestaties amper meer wat te wensen. Ook de prestaties zijn nu geen geheim meer, de Veloce mag met recht een Veloce genoemd worden, zo blijkt!
De acceleratie van de Giulia Veloce met 280 pk benzinemotor is indrukwekkend: 0 tot 100 kilometer per uur geschiedt in 5,2 seconden! Vijf komma twee! De topsnelheid is met 240 ook allerminst slecht te noemen maar het is vooral die verbluffende duw in de rug die bij ons voor vergrote ogen zorgt.
De prestaties zullen we ongetwijfeld nog eens gaan meemaken, het is de kleur die bij ons nu al voor een grote glimlach zorgt: Misano Blue is voorbehouden aan de sportieve telg en is fel, helder en vol van kleur. Met stip onze favoriet! Meer over de technische specificaties lees je in ons eerdere bericht over de Veloce.
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Vraag mij af of de Q4 techniek standaard is op de veloce of optioneel? Een beetje vergelijkbaar met X-drive imo.
De Veloce is heerlijk, zoals al zijn voorgangers, zeker in dat blauw. Prijs is mss wel wat fors...“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenVraag mij af of de Q4 techniek standaard is op de veloce of optioneel? Een beetje vergelijkbaar met X-drive imo.
De Veloce is heerlijk, zoals al zijn voorgangers, zeker in dat blauw. Prijs is mss wel wat fors...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenVraag mij af of de Q4 techniek standaard is op de veloce of optioneel? Een beetje vergelijkbaar met X-drive imo.
De Veloce is heerlijk, zoals al zijn voorgangers, zeker in dat blauw. Prijs is mss wel wat fors...
Voor de rest volg ik brammelo hierboven.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
Comment