Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
    Ik vind donker blauw echt wel zeer mooi.
    Aan die Alfa garage in Wijnegem stond maandag een blauwe Giulia buiten. Zeer knap, kweet wel niet of het deze kleur is die je bedoelt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
      Aan die Alfa garage in Wijnegem stond maandag een blauwe Giulia buiten. Zeer knap, kweet wel niet of het deze kleur is die je bedoelt?
      Jep!
      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Ik wist ni goe dewelke kiezen derjust

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
        2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
        2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
        2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
        2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
        2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Beide RWD, ik snap je dilemma
          Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten

Ik wist ni goe dewelke kiezen derjust

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
            Ik zou voor die rode gaan. Lijkt me door zijn kleur toch meer een sportcar te zijn.

Sending from somewhere, used with Tapatalk
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
              Klopt, die stond daar vorige week naast een zwarte Quadrifoglio. ;-)

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                Ik zou voor die rode gaan. Lijkt me door zijn kleur toch meer een sportcar te zijn.

ik ben uiteindelijk idd voor de rode gegaan. zon sjeesbakske
                2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                  ik ben uiteindelijk idd voor de rode gegaan. zon sjeesbakske
                  Zou ik ook doen.. Daar edde tenminste waar voor de rammel bak

Comment

• Fotoke van den onderkant
                    Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                      Fotoke van den onderkant
                      Ik vraag mijn af: "Hoe krijg je het voor elkaar".

Comment

• Precies roest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                          Ik vraag mijn af: "Hoe krijg je het voor elkaar".
                          Veel talent, denk ik?

Comment

• Met American Defense Tandpasta zou het niet gebeurd zijn.(Die referentie kent hier geen kat - en wie het wel snapt - gij zijt geen kat).

Is dat die nieuwe Giulia trouwens? Aan de uitlaat te zien een gewoneke.
                            30 jaar Mr Yuge!

Comment

• De QV die in 7:32 de ring rond ging stond op d standaard banden, heeft Fabio Franca gezegd. dus geen semi slicks.

i have just seen another sit down interview, runs for about 30 minutes, and he was specifically asked about the tyres, the answer was "the tyres were stock standard and those that you would get on a showroom Giulia Q specially developed for the Giulia, "

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yeanke Bekijk Berichten
                                Zou ik ook doen.. Daar edde tenminste waar voor de rammel bak
                                Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

• van corsaitalia.com
                                  Op de Autosalon van Parijs debuteert de nieuwe versie van de Alfa Romeo Giulia, de Veloce. Leverbaar als 280 pk sterke benzine of 210 pk leverende diesel is er op het gebied van prestaties amper meer wat te wensen. Ook de prestaties zijn nu geen geheim meer, de Veloce mag met recht een Veloce genoemd worden, zo blijkt!
                                  De acceleratie van de Giulia Veloce met 280 pk benzinemotor is indrukwekkend: 0 tot 100 kilometer per uur geschiedt in 5,2 seconden! Vijf komma twee! De topsnelheid is met 240 ook allerminst slecht te noemen maar het is vooral die verbluffende duw in de rug die bij ons voor vergrote ogen zorgt.
                                  De prestaties zullen we ongetwijfeld nog eens gaan meemaken, het is de kleur die bij ons nu al voor een grote glimlach zorgt: Misano Blue is voorbehouden aan de sportieve telg en is fel, helder en vol van kleur. Met stip onze favoriet! Meer over de technische specificaties lees je in ons eerdere bericht over de Veloce.

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Vraag mij af of de Q4 techniek standaard is op de veloce of optioneel? Een beetje vergelijkbaar met X-drive imo.
                                    De Veloce is heerlijk, zoals al zijn voorgangers, zeker in dat blauw. Prijs is mss wel wat fors...
                                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                      Vraag mij af of de Q4 techniek standaard is op de veloce of optioneel? Een beetje vergelijkbaar met X-drive imo.
                                      De Veloce is heerlijk, zoals al zijn voorgangers, zeker in dat blauw. Prijs is mss wel wat fors...
                                      Qua prijs: spec u eens bij eender welke fabrikant een kar bij elkaar die in 5,2 op de 100 zit? ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                        Vraag mij af of de Q4 techniek standaard is op de veloce of optioneel? Een beetje vergelijkbaar met X-drive imo.
                                        Q4 is standaard.
                                        Voor de rest volg ik brammelo hierboven.
                                        Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

• Die kleur van die Veloce
                                          2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Working...
                                          X