Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Met ex formule 1-coureur Giancarlo Fisichella:

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Vandaag eens naar een Alfa garage geweest en naar de Giulia gaan kijken . Prachtige wagen maar binnen valt hij me toch maar tegen . Ik rij nu met een BMW 5 en dat is binnen toch een klasse hoger.
      Ik heb een offerte laten maken voor een Veloce 280pk benzine , met fleet korting van 12% komt hij op 51600 EUR. Bijna alle opties aangevinkt.
      Groot probleem is dat er waarschijnlijk geen trekhaak op kan , ik heb deze nodig voor mijn fietsdrager. Bij concessiehouder moest men dit navragen maar waarschijnlijk niet mogelijk door de diffuser. Men gaat nog iets laten weten.
      Leasing prijs kon men mij ook nog niet geven .
      Last edited by gupe; 29/10/2016, 19:42.

Comment

• tja, een bmw 5 is inderdaad ook een klasse hoger dan een bmw 3...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
          tja, een bmw 5 is inderdaad ook een klasse hoger dan een bmw 3...
          Klopt inderdaad. Je mag de Giulia absoluut niet vergelijken of op dezelfde hoogte proberen te zetten met een 5-reeks, A6 of E-klasse. Zwaar misverstand om daar vanuit te gaan.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• en nog ééntje om't af te leren:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
              Klopt inderdaad. Je mag de Giulia absoluut niet vergelijken of op dezelfde hoogte proberen te zetten met een 5-reeks, A6 of E-klasse. Zwaar misverstand om daar vanuit te gaan.
              wanneer we overwegen te downsizen, doen we het onvermijdelijk toch ..

Comment

• Daarnet nog eentje gekruist. Een rode.

Wat een bolide
                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Ik overweeg zeer sterk om volgend jaar 1 te kopen. De Alfa Giulia Veloce benzine met 280 PK. M3 tijdperk definitief afsluiten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                    Ik overweeg zeer sterk om volgend jaar 1 te kopen. De Alfa Giulia Veloce benzine met 280 PK. M3 tijdperk definitief afsluiten.
                    Méér moet dat in principe niet zijn hé. Vraag me wel af of daar hetzelfde stuurhuis in steekt als in een Quadrifoglio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                      wanneer we overwegen te downsizen, doen we het onvermijdelijk toch ..
                      jaja, ik ken dat
                      een bmw 3 wordt goedgepraat want klasse lager natuurlijk, de alfa wordt opeens wel vergeleken met de duitse versie van een klasse hoger en moet dat dan maar aankunnen...

Comment

• Een kort klein circuit legt een zwak puntje bloot waarop die Duitsers de test baseren.
                        Frisch gekrönt zum König der Nordschleife in seiner Klasse, tritt der Alfa Romeo Giulia QV zum Vergleichstest an. Doch um den BMW M3 Competition und den Mercedes-AMG C 63 S auszubremsen, muss der Italiener ein bisschen mehr bieten als nur eine schnelle Rundenzeit in der Grünen Hölle.

Die Rundenzeiten im Überblick:
                        BMW: Mit Competition-Fahrwerk zeigt der M3 weniger Lastwechselempfindlichkeit, bleibt länger neutral. Lässt sich gut über die Bremse platzieren. 0.45,5 min
                        MERCEDES-AMG: Der C 63 S bringt die 700 Nm seines V8 zuverlässig auf die Straße, untersteuert jedoch mehr als der M3 – und wechselt die Gänge langsamer. 0.46,1 min
                        ALFA ROMEO: Schnellere Passagen wie der Linksknick auf Start-Ziel liegen dem QV, in den engen Kehren untersteuert er stark, reagiert nicht auf Lastwechsel. 0.46,6 min

Fazit
                        1. BMW M3 Competition
                        424 Punkte
                        Egal ob auf der Landstraße, der Handlingstrecke oder einfach nur im Alltag: Wer am Steuer des M3 nicht vor Freude schallend lacht, braucht eine Therapie – alle anderen ein beeindruckend gefülltes Bankkonto.

2. Mercedes-AMG C 63 S
                        419 Punkte
                        Wersich von dem Drehmoment-Lüstling unter der Haube des C 63 S nicht mitreißen lässt, soll Fahrrad fahren. Alle anderen wünschen sich ein etwas präziseres Handling und mehr Komfort.

3. Alfa Romeo Giulia QV
                        412 Punkte
                        Tolle Ergonomie, ein wunderbar balanciertes Fahrwerk, niedriger Preis – wer lange nach objektiven Kaufgründen für einen Alfa suchte, findet sie nun. Und muss mit Detailschwächen leben.

Comment

• Comment

• Ik zou hem daar nu precies toch niet voor willen laten staan. Maar wel € 13000 in mijn zak houden. Toch een duur klein verschilleke.

Comment

• 8/10 reviews die je leest en youtubet zijn van de versie die het minst verkocht zal worden
                              2021 Taycan 4S
                              2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                8/10 reviews die je leest en youtubet zijn van de versie die het minst verkocht zal worden
                                Wil je zeggen dat we onze realiteitszin hebben verloren?

Comment

• De tester gaat ook altijd eerst informeren naar de QV, hoe zou je zelf zijn als autojournalist

Die 2.2d 136 stoppen ze dan wel ergens in een vergelijkende test met andere ecoleasers
                                  2021 Taycan 4S
                                  2021 Lexus UX250h

Comment

• Ik zag dat zelfs de 136pk versie met automaat 450Nm koppel heeft, net zoals de andere vermogensversies.
                                    Dan zou ik liever de 136pk met automaat nemen, dan de 150pk handgeschakeld.
                                    Allee, wel automaat eerst eens testen natuurlijk.

Comment

• handgeschakeld is zo 20ste eeuw
                                      2021 Taycan 4S
                                      2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                                        Ik zag dat zelfs de 136pk versie met automaat 450Nm koppel heeft, net zoals de andere vermogensversies.
                                        Dan zou ik liever de 136pk met automaat nemen, dan de 150pk handgeschakeld.
                                        Allee, wel automaat eerst eens testen natuurlijk.
                                        Ik vond de QV alvast niet lekker schakelen. (4, 5 & 6 liggen te ver uit elkaar).

Comment

• Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.

Comment

Working...
                                          X