Vandaag 1 gezien in standaard versie, toch veel minder dan de QV! Redelijk saai zelfs...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo Giulia
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenVandaag 1 gezien in standaard versie, toch veel minder dan de QV! Redelijk saai zelfs...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk BerichtenEen zwarte 316d in standaardtrim is natuurlijk minstens even sexy als een M3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk BerichtenNou, een 159 met of zonder TI trim is ook een heel verschil. Daarbij is design van de 159 lang niet zo tijdloos als dat van de 156.
Een 156 ziet er toch heel erg nineties uit, hoor, zeker in de originele versie. Het allerbeste van het typische blubberdesign uit die tijd, zonder twijfel, maar wel heel herkenbaar een product van die periode.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenDeze vond ik in standaard trim toch ook mooi hoor.
4 rings driver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenDeze vond ik in standaard trim toch ook mooi hoor.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Komt nog nieuwe kleur voor de Veloce ook hé, Blu Misano!
De Veloce moet het gat tussen de “gewone” Giulia’s en de Quadrifoglio dichten. Gewone zetten we inderdaad tussen aanhalingstekens, want een gewone Giulia bestaat niet! Ze zijn allemaal speciaal! De Veloce komt in benzinevorm met 280 pk. De diesel levert niet minder dan 210 pk. Daarnaast zijn een achttraps automaat en Q4 AWD standaard. Of […]Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Ik ook.
Comment
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
En ja hoor, hier is ie weer, Raid Bigland (schitterende stem heeft die man) die we nog kennen van de introductie op de motorshow LA 2015.
Hij zou zelfs zijn eigen moeder nog kunnen verkopen denk ik.
Comment
-
Alfa Romeo Giulia
Car blijft toch wat aan me hangen. Als ik de Buga passeer gaat dat altijd heel traagjes de laatste twee maanden...
200pk benzine is genoeg voor mij. Ik zou wel eeuwig twijfelen tussen deze en de Jag XE. Of toch maar een Lexus. Leuk dat er eindelijk zo veel keuze is.
Sedans blijven alleszins de mooiste vormen van een wagen. Komt met deze wagens nog eens boven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenIk wil de Veloce met 280PK testen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenIk wil de Veloce met 280PK testen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk BerichtenBij Buga komt er ene binnen over 6 weken.
Comment
Comment