Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb al 3 Giulia's gespot in het wild.

Verstuurd met de postduif.

Comment

• Je begint ze toch frequent te zien op de weg.
      In een neutrale kleur is het echter een auto die opgaat in de massa.
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Die blauwe zijkant, dat is toch maar een gewone BMW...

En dat is nu wel de lelijkste velg uit het hele gamma, de 17 inch alfa velgen "sport" zijn 550 € goedkoper en zoveel meer 'Alfa'

Comment

• Hier in Polen is de verkoop ook volop begonnen, Zloty delen door 4 om Euro te weten.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Duur hé daar. Een QV-aut. start daar vanaf € 85440...
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
              Duur hé daar. Een QV-aut. start daar vanaf € 85440...
              Grote luxeauto's zijn hier echt veel duurder, vooral ook de Duitse 3. Kleine wagens daarentegen, genre Polo, Corsa, 208 enz zijn dan weer goedkoper dan thuis.
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• In Italia begin je ze ook in het wild te zien, op een weekje tijd heb ik er daar 5 gespot, plus eentje in Zwitserland.

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Vandaag de hele dag op de Duitse Autobahn gereden. Geen enkele gezien.

Comment

• Ik zie er sinds vrijdag elke dag één, in mijn garage .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
                      Ik zie er sinds vrijdag elke dag één, in mijn garage .
                      Pics?

Comment

Auguriiiiii
                        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Forza Alfa!!!
                          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Stel je hem voor bij Italiaanse wagens?
                            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                              Stel je hem voor bij Italiaanse wagens?
                              Mogelijk. Wanneer ik eens wat deftige foto's bij mekaar gesprokkeld heb.

Anyway, het is een standaardversie (gewoon Giulia dus), met de 150pk-variant van de 2.2 JTDM. Kleur is Grigio Lipari. Behalve een open dak geen spectaculaire opties.

Comment

• Alfa Romeo Giulia

Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
                                Proficiat Peba! Veel plezierige en veilige km's toegewenst.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Vind 'em toch het mooiste in lichte kleuren.
                                  In die donkere kleuren is ie te onopvallend.
                                  "Turbo lag is just a courtesy head start!"

Comment

Anyway, het is een standaardversie (gewoon Giulia dus), met de 150pk-variant van de 2.2 JTDM. Kleur is Grigio Lipari. Behalve een open dak geen spectaculaire opties.
                                    Proficiat!

Open toch snel een topic met alvast wat 'gewone' foto's.
                                    Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sylle Bekijk Berichten
                                      Vind 'em toch het mooiste in lichte kleuren.
                                      In die donkere kleuren is ie te onopvallend.
                                      ik heb hem voorlopig enkel in het wild gespot in wit en de wagen valt toch wel op. dikke bak en twas geen QV
                                      lets have some more member berries

Comment

Stel hem algelijk toch maar voor! Benieuwd naar je bevindingen, bemerkingen, ...
                                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Auwtch... van FB gehaald:

Comment

Working...
                                          X