edit: dubbel
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo Giulia
Collapse
X
-
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
-
Ik vond hem schitterend rijden. De enige dealbreker voor mij is dat je het schitterende onderstel amper kunt benutten omdat ESP niet uit kan, zelfs niet half.
Iemand een idee of er ergens een trucje bestaat om de auto bvb wijs te maken dat hij op een testbank staat (ik heb al foto's gezien op testbanken met enkel de achterwielen die draaien, hoe krijgen ze dat dan voor elkaar?). En klopt het dat het wel half uit kan in "D" als je het sper hebt?
Comment
-
Op Facebook is een foto verschenen waarop we de stationversie van de Alfa Romeo Giulia voor het eerst zien.
Helaas voor ons staat de achterklep van de ruimere Giulia op de foto open, waardoor we de achterkant slechts gedeeltelijk in beeld krijgen. We treffen bij wat we zien in ieder geval maar weinig verrassingen. De 'Sportwagon' lijkt, op de C-stijl na natuurlijk, de lijnen van de sedan aan te houden. Zo zien we bijvoorbeeld de dwarsgeplaatste achterlichten en ook de achterbumper laat weinig nieuws zien.
Hoe de Facebookpagina 'Ferd' aan de foto komt, wordt ons zo snel niet duidelijk. Of de Giulia als stationwagen daadwerkelijk de toevoeging Sportwagon draagt, moet nog blijken. De auto zal qua motorisering grotendeels gelijk zijn aan de sedan, hoewel de komst van een QV en een Veloce nog even spannend blijft. We verwachten dat Alfa Romeo in maart in Genève de auto aan het grote publiek laat zien.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk BerichtenWeinig Alfa aan, volgens mij.
De binnenkant en openstaande achterklep lijkt in elk geval goed op deze (Jaguar XF)
UPDATE:
Het lijkt hier om een officieuze afbeelding te gaan die slechts een impressie geeft van hoe de Sportwagen eruit kan komen te zien.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk vond hem schitterend rijden. De enige dealbreker voor mij is dat je het schitterende onderstel amper kunt benutten omdat ESP niet uit kan, zelfs niet half.
Comment
-
Ongetwijfeld blije koppen bij de Polizia di Stato. Aan de vloot dienstauto's van het Italiaanse politiekorps is de Alfa Romeo Giulia toegevoegd.
De auto waarvan de mondhoeken ongetwijfeld het hardst richting de oren gaan, is de Giulia Veloce, de 280 pk sterke variant van Alfa's jongste model.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Maar ook nog,...
Ook zo benieuwd wat je voor een Giulia Q met drie wielen mag aftikken? De vaste lezer heeft waarschijnlijk hetzelfde idee als wij: dit moet haast wel die demo zijn die niet al te lang geleden in België crashte. Het gaat immers om een blauwe Giulia Q en het rechter achterwiel is afgebroken, dus 10 […]
Er zullen hier wel gegadigden voor zijn veronderstel ik...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Verzonden vanaf mijn slimme telefoon met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
Eigenlijk wel zot, spenderen ze zoveel energie in een nieuw RWD-platform, kan je voor 't eerst sinds het bestaan van Alfa Romeo het ESP niet uitschakelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
Eigenlijk wel zot, spenderen ze zoveel energie in een nieuw RWD-platform, kan je voor 't eerst sinds het bestaan van Alfa Romeo het ESP niet uitschakelen.
Comment
-
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Ik ben er van overtuigd dat er nog geen 74 gulias in belgie zijn verkocht als er hier al 74 paginas over geschreven zijn over die zogezegde fantastische auto. Men ziet werkelijk geen op de belgische wegen ! Precies veel geblaat maar weinig 'koop' van iedereen ! Da wordt de flop van de eeuw !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspainIk ben er van overtuigd dat er nog geen 74 gulias in belgie zijn verkocht als er hier al 74 paginas over geschreven zijn over die zogezegde fantastische auto. Men ziet werkelijk geen op de belgische wegen ! Precies veel geblaat maar weinig 'koop' van iedereen ! Da wordt de flop van de eeuw !
Verstuurd met de postduif.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk BerichtenIk ben er van overtuigd dat er nog geen 74 gulias in belgie zijn verkocht als er hier al 74 paginas over geschreven zijn over die zogezegde fantastische auto. Men ziet werkelijk geen op de belgische wegen ! Precies veel geblaat maar weinig 'koop' van iedereen ! Da wordt de flop van de eeuw !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk BerichtenIk ben er van overtuigd dat er nog geen 74 gulias in belgie zijn verkocht als er hier al 74 paginas over geschreven zijn over die zogezegde fantastische auto. Men ziet werkelijk geen op de belgische wegen ! Precies veel geblaat maar weinig 'koop' van iedereen ! Da wordt de flop van de eeuw !
En ik denk dat er nog zijn dat deze exclusiever blijft.Last edited by dirk1; 26/01/2017, 07:48.Fiat Bravo 2008 - Lancia Delta 2010 - Fiat 500 2011 - Alfa Guilietta 2012 - VW Golf 2014 - Nissan Qashqai 2015 - Infiniti Q30 Sport 2016 - Nissan Leaf 2018 - Fiat 500e 2021
Tweede wagens Renault Twizy 2013 - Mia electric 2012 - Smart Electric drive 2013
Comment
-
yep, ikzelf ben aan het bekijken voor een benzine uitvoering, al eens met de 200 pk gereden en zelfs dat was een dik plezier. Het is die of een veloce uitvoering.
BMW 4 GC zet ik ernaast en toch spreekt de alfa mij meer aan. Net omdat je ze niet zoveel ziet. Wat is er nog exclusief aan de zoveelste Mercedes c, e, bmw 3, 4, 5 enz. Jan en alleman rijdt daar mee rond.
Comment
Comment