Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
    is inderdaad vergelijkbaar, zelfde kleur en interieur.
    Kostte qua configuratie net iets meer en ik betaal er ook minder voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KidcoolBe Bekijk Berichten
      Gisteren was het dan zover.
      Auto gaan afhalen, en de Fiat Coupe achtergelaten.

En dat het snel is, dat is een feit. Nu ja, als je van 8 seconden wagens komt dan is 5 sec natuurlijk snel .

Is wel cool dat je 2 toestellen tegelijkertijd kunt koppelen via bluetooth, eentje als telefoon en de andere als audiobron (kinderen weet je).
      Proficiat!

Vorige week voor het eerst in een Gulia gezeten, en is echt volledig mijn ding

Comment

• Enorm dikke Giulia! Open je een topic? Ben heel benieuwd naar je verdere ervaringen!

Also, of topic, geef eens wat meer info over je coupe
        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Laat mij zeggen dat ik er altijd met een dikke glimlach in stap, en je ziet mensen effectief het hoofd draaien voor de auto.

De coupe gaat de verzameling in van de verkoper bij Van Brempt in Lier naar wat ik begreep (of ze hadden er misschien andere plannen mee, maar dat gingen ze mij natuurlijk niet vertellen ).

Comment

• Welke motorisatie was de Coupe?
            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
              Welke motorisatie was de Coupe?
              was een normale 1.8 van het oude type
              Last edited by ; 09/06/2017, 10:41.

Comment

• in de rapte ergens gelezen dat deze nogal een tegenvaller is op vlak van verkoop... iemand die kan bevestigen?
                lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                  in de rapte ergens gelezen dat deze nogal een tegenvaller is op vlak van verkoop... iemand die kan bevestigen?
                  Volgens wat ik terugvind zouden er in Europa tot en met april van dit jaar in totaal 10475 zijn verkocht en in de VS tot mei van dit jaar een 2500-tal in totaal.
                  Ter vergelijking: van de C-klasse werden er in april alleen al +15000 van verkocht in Europa.

Comment

• Voor een klein merk als Alfa vind ik dat nog niet zo slecht.
                    Alfa Romeo is sinds een jaar in het D-segment met de Giulia....

Comment

• De Alfa Romeo Giulia laat heel wat harten sneller slaan, maar haalt blijkbaar niet de verkoopcijfers waar de directie op had gehoopt.

blijkbaar speelt het ontbreken van een break versie in zijn nadeel.

Comment

in de rapte ergens gelezen dat deze nogal een tegenvaller is op vlak van verkoop... iemand die kan bevestigen?
                        Dat kan je ook als een voordeel beschouwen .
                        Fiat Bravo 2008 - Lancia Delta 2010 - Fiat 500 2011 - Alfa Guilietta 2012 - VW Golf 2014 - Nissan Qashqai 2015 - Infiniti Q30 Sport 2016 - Nissan Leaf 2018 - Fiat 500e 2021
                        Tweede wagens Renault Twizy 2013 - Mia electric 2012 - Smart Electric drive 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Africa Bekijk Berichten

Volgens wat ik terugvind zouden er in Europa tot en met april van dit jaar in totaal 10475 zijn verkocht en in de VS tot mei van dit jaar een 2500-tal in totaal.
                          Ter vergelijking: van de C-klasse werden er in april alleen al +15000 van verkocht in Europa.
                          Hier spreekt men van andere cijfers:

https://www.autoedizione.nl/alfa-rom...t-eu-en-china/

Als ze in Italië content zijn, zijn wij dat ook.
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Giulia doet het zeer goed, FCA is zeker tevreden met hoe het loopt.

- Merendeel van de klanten zijn nieuwe klanten die voorheen met auto's reden van de Duitse drie
                            - Je mag de verkoop van Giulia nog niet direct vergelijken met die van een A4/3/C aangezien het een nieuw product is in een nieuw segment. De mensen moeten het nog leren kennen. Als je vergelijkt met een XE (wat ook een nieuw product is in het D segment) scoort de Giulia beter (dik 1.7x meer regs YTD mei).
                            -Qua privéverkopen behoort de Giulia bij de top in het D segment (wat vooral fleetsegment is)
                            - Fleet blijft nog moeilijk, net omdat het een nieuw product is (idem bij XE). Dit zou normaal na een jaar of 2-3 opgelost zijn.
                            - Het missen van een break wordt op deze moment grotendeels opgevangen door de Stelvio, die het qua verkopen uitmuntend doet.
                            Last edited by CaliforniaDream; 19/06/2017, 11:43.
                            Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                            www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• intressant zou zijn de Q VS de C63, M3/4 en RS4 sales.
                              Zou het meest representatief moeten zijn ivm hoe de liefhebbers kopen in het D segment.
                              lets have some more member berries

Comment

• ​Alfa Romeo heeft voor het eerst sinds lange tijd weer modellen die meespelen in volumesectoren. Niet in het populaire C-Segment weliswaar, maar wel erboven. Maar de nieuwe Alfa Romeo Giulia slaat onvoldoende aan.

Comment

intressant zou zijn de Q VS de C63, M3/4 en RS4 sales.
                                  Zou het meest representatief moeten zijn ivm hoe de liefhebbers kopen in het D segment.
                                  RS4? Die verkoop ligt al een paar jaar stil...
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Duitsers blijven het fleetsegment domineren, dank zij de hoge kortingen en kunstmatig laag gehouden leasetarieven met hoge restwaarde.
                                    Maar koop je zo'n Duitser particulier en je wil die na 4j. kwijt dan merk je dat er van die hoge restwaarde in de praktijk niet veel overblijft als je gaat inruilen bij diezelfde dealer die je de volle pot liet betalen voor je Audi, BMW of Merc en dit als verkoopsargument aanpraatte. Maar de leugen blijft werken zolang iedereen hem gelooft of wil geloven (you can fool al lot of people for a long time).
                                    Giulia zal net als de XE de eerste jaren geen potten breken op de leasemarkt wegens die restwaarde
                                    Dat is ook de reden waarom een Lexus IS300h met 97-99g co2 geen voet aan de grond krijgt in de lease ondanks de erg gunstige VAA
                                    2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                                      Maar koop je zo'n Duitser particulier en je wil die na 4j. kwijt dan merk je dat er van die hoge restwaarde in de praktijk niet veel overblijft als je gaat inruilen bij diezelfde dealer die je de volle pot liet betalen voor je Audi, BMW of Merc en dit als verkoopsargument aanpraatte. Maar de leugen blijft werken zolang iedereen hem gelooft of wil geloven (you can fool al lot of people for a long time).
                                      Klopt, voor leasewagens blijkt die restwaarde inderdaad hoger te liggen bij die Duitsers.
                                      Particulier ben ik er al jaren van overtuigd dat dit in de praktijk niet klopt.
                                      Als voorbeeld neem ik mijn eigen wagens: Renaults die zogezegd zeer slecht hun waarde behouden:

Na 5 jaar heb ik ze steeds ingeruild in de Renault-garage bij de aankoop van een nieuwe.
                                      Steeds de gebruikelijke (bij Renault meestal stevige) korting gekregen op de nieuwe, en de overname voor mijn 5-jaar oude Renault lag steevast om en bij de 30 tot 35% van de destijds effectief betaalde nieuwprijs en hoef ik niet te wachten op een bod van één of andere opkoper waar de garage mee samen werkt, maar neemt de garage zelf de wagen over.

Als ik eens pols bij kennissen die particulier hun VW, Audi, BMW of Mercedes inruilen krijgen die daar in % uitgedrukt gelijkaardige overnamecondities voor aangeboden en kortingen op hun nieuwe aankoop is dikwijls nagenoeg nihil.
                                      Misschien liggen de zaken iets anders als je de wagen inruilt na 10 jaar, maar dan spreken we ook niet meer over zo'n grote(re) bedragen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Hier spreekt men van andere cijfers:

https://www.autoedizione.nl/alfa-rom...t-eu-en-china/

Als ze in Italië content zijn, zijn wij dat ook.
                                        35000 stuks is toch zo slecht nog niet.
                                        Enne, ze moeten niet te dik rijden, kwestie van iets unieks te hebben. Dat een ander maar 1 van de duitsers koopt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
                                          vooringenomenheid moet je er daar precies ook bij nemen, critici omtrent materiaalkeuze enz. Heb er nu zelf wel eentje en heb daar hoegenaamd niets op aan te merken.
                                          Motoren veroudert, tja, wat is de rest dan vraag ik mij af.
                                          Nu ja, ieder zijn ding, maar bekijk eens de pdf welke ik eerder postte, daar worden andere cijfers getoond.

Comment

Working...
                                          X