Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Vorige week bestelling gedaan, levering begin juni

Comment

• Ik sta op het punt van te bestellen. Iemand al met 150pk diesel gereden? Hoe is de motor?

Comment

• Even naar Erps-Kwerps gaan, hé... Dan weet je het zelf ! Wel eerst via een dealer boeken, natuurlijk...

Comment

• Testrit nu woensdag

Comment

• Ervaring in zowel de Skoda Octavia (DSG) als de VW Passat (ook DSG). Audi ligt kwa cijfers het dichtst bij de Passat, relevant omdat de motor toch een ander gevoel geeft bij de Octavia. Verwacht een vlot rijdende auto maar ook niet meer dan dat, verbruik zal 6l+ zijn bij dagdagelijks gebruik. Je kan er niks op aanmerken maar ook niet enthousiast van worden (ook niet ongelukkig hoor). De Octavia kan zich nog eens vlotter profileren maar de +1500kg van de Passat/A4 voel je. Als je de GTI hierdoor gaat vervangen, bezint eer ge begint. Je voelt ook enorm (kan aan de DSG liggen) dat het een dichtgeknepen motor is die niet meer 'mag' hoger in de toeren.

Comment

• 120pk dichtgeknepen versie, 150pk normale versie, 190/240pk gepimpte versie.

Comment

• Na de rit van woensdag bestel ik. Enne dit is gene vervanger voor de GTI, dit wordt de leasebak.
                  Configuratie:
                  Audi A4 Avant Sport 2.0 TDI ultra 110(150) kW(pk) 6 versnellingen

W3W3 Argusbruin metaalkleur
                  WAS Pack Executive Plus (cc, licht & regensensor)
                  WAH Pack Technology (virtual cockpit)
                  PXC Matrix ledkoplampen
                  QQ2 Verlichtingsmodule pack 2
                  4E7 Elektrische opening en sluiting kofferklep
                  2Z0 Zonder kentekens
                  N7U Alcantara-ledercombinatie
                  1XW Met leder bekleed 3-spakig multifunctiestuur Plus
                  PNQ MMI Navigatie Plus
                  UI2 Audi smartphone interface
                  9VD Audi sound system
                  IT1 Audi connect-diensten
                  7X2 Acoustic Parking System voor- en achteraan
                  UH2 Audi Hill Assist: Vertrekhulp
                  QR9 Cameragebaseerde verkeersbordendetectie
                  0M1 Brandstoftank (54 liter)

Comment

• Brandstoftank 54 liter als optie? Is dat een optie om die kleiner of groter te hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                      Brandstoftank 54 liter als optie? Is dat een optie om die kleiner of groter te hebben?
                      De B8 heeft een 63l tank. Lijkt me raar dat de nieuwe een kleinere heeft steken.

Comment

• Slechts 40L voor de basismodellekes optioneel 54L en de zescilinders mogen 58L tanken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                          Slechts 40L voor de basismodellekes optioneel 54L en de zescilinders mogen 58L tanken.
                          Is een algemene tendens om tanken kleiner te maken. Wagens verbruiken steeds maar minder & minder, remember? Gewichtsbesparing zal ook wel een (kleine) rol spelen denk ik.
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                            Is een algemene tendens om tanken kleiner te maken. Wagens verbruiken steeds maar minder & minder, remember? Gewichtsbesparing zal ook wel een (kleine) rol spelen denk ik.
                            Op papier verbruiken ze inderdaad minder. Ik geraak met de F31 met volle tank gemiddeld 100 km minder ver dan met de E91, die ongeveer hetzelfde verbruikte.

Comment

• Het zou voor mij een reden zijn de wagen niet aan te kopen, hoe belachelijk dat ook moge klinken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Op papier verbruiken ze inderdaad minder. Ik geraak met de F31 met volle tank gemiddeld 100 km minder ver dan met de E91, die ongeveer hetzelfde verbruikte.
                                En was je tank even groot?...
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.

Comment

En was dat op hetzelfde traject, in dezelfde weersomstandigheden, gemeten over langere tijd?
                                  Mijn Skoda

Comment

• heb nu soms 1600 km bereik en de auto + gezond verstand zeggen van na 2 uur te pauzeren, te stretcten en als het kan te wisselen van chauffeur

Comment

Als ze hetzelfde verbruiken en ik minder ver geraak met de F31, dan gaat de F31 normaal een kleinere tank hebben hé.

Comment

Als ze hetzelfde verbruiken en ik minder ver geraak met de F31, dan gaat de F31 normaal een kleinere tank hebben hé.
                                        Gaat toch ruim 55 liter in?

Hoeveel zou dat dan bij een E geweest zijn?

Misschien rij je sneller met een M in Ferrari kleur!

Comment

Dus....F31 is recenter dan E90/91 = tendens van kleinere tanken.

Comment

Working...
                                          X