In zonlicht is het direct wel heel wat lichter. De foto's bedriegen nogal.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenVoor mij moet dat niet.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tHe_one007 Bekijk BerichtenTweetal weken geleden een Audi A4 2.0 150pk in Manhattan grijs besteld. Best wel een mooie kleur!
Ook nog een paar packs er bij genomen (Pack Executive Plus & Pack Lounge), en nog wat kleinere opties (verchroomde dakrails & vensteromlijsting, Audi Sound System,...). Verwachte levertijd is laatste week van maart / eerste week van april.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk BerichtenExact zelfde config besteld. Maandag mag ik hem gaan afhalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk BerichtenExact zelfde config besteld. Maandag mag ik hem gaan afhalen
Wanneer hebben jullie de wagen besteld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tHe_one007 Bekijk BerichtenWanneer hebben jullie de wagen besteld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tHe_one007 Bekijk BerichtenWanneer hebben jullie de wagen besteld?
Comment
-
Als je de "sport" editie neemt, zit er dan standaard de digitale airco op? Als ik kijk naar de "opties" van de sport editie staat dit er niet expliciet bij, maar als je naar de interieurfoto's in de carconfigurator kijkt dan toont hij wel plots de ditigale airco met deze editie, en anders niet.
Belachelijk dat de optie digitale arico 675eur kost. Ik verwacht niet dat dit functioneel veel toevoegt maar die knoppen zonder display is echt ongepast op zon premium wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wesleyw Bekijk BerichtenAls je de "sport" editie neemt, zit er dan standaard de digitale airco op? Als ik kijk naar de "opties" van de sport editie staat dit er niet expliciet bij, maar als je naar de interieurfoto's in de carconfigurator kijkt dan toont hij wel plots de ditigale airco met deze editie, en anders niet.
Belachelijk dat de optie digitale arico 675eur kost. Ik verwacht niet dat dit functioneel veel toevoegt maar die knoppen zonder display is echt ongepast op zon premium wagen.
- Ventilatiemonden achteraan (die standaard klima heeft deze niet)
- Gelijkmatige ventilatie door het volledige, langwerpige rooster vooraan
- Automatische hercirculatie door luchtkwaliteitssensor
- Actieve kool- en partikelfilter
- Geventileerd handschoenkastje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk BerichtenErgens in december dacht ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk BerichtenExact zelfde config besteld. Maandag mag ik hem gaan afhalen2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenProficiat ruftbeer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende grootste rufter leeft nog
Comment
-
En hoe rijdt ie?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Comment