Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Vriend gaat zijn nieuwe firmawagen bestellen. Komt van een A6. 3 jaar oud en 170k km. Hij heeft met zijn budget gekozen om deze keer te gaan voor een A4.
Als ik moest kiezen tussen zo'n uitgeruste en van motor voorziene middenklasser en een blote topklasse met een rammelende 4 cilinder dieselstoof dan zou de keuze snel gemaakt zijn :-)
BMW nog niet vind ik, daarvoor hebben ze een belangrijke optie niet: een lederen dash. Ziet er echt prachtig uit in de BMW 3 reeks.
Eigenlijk is dat gewoon versiering. Heeft weinig met materiaalkwaliteit en afwerkingsniveau te maken, niet?
Een Dacia Logan met een lederen dashboard blijft een Dacia Logan.
Maar mooi is het wel.
BMW nog niet vind ik, daarvoor hebben ze een belangrijke optie niet: een lederen dash. Ziet er echt prachtig uit in de BMW 3 reeks.
Spijtig dat de rest van het interieur zo middelmatig is bij BMW. Ik vind zelfs de nieuwe Talisman een luxere gevoel geven. Maar goed dat ik de kracht niet van BMW uiteraard, ze blinken uit in andere dingen.
Passeer regelmatig aan een firma waar een nieuwe A4 avant staat en zie hem ook regelmatig passeren aan onze firma. vind het in het echt een enorme teleurstelling qua design. Op foto denk je: "mmm knap", in het echt vrij saai, zeker in een goedkopere uitvoering.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment