Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• omdat een S tegenwoordig gewoon het performante model is binnen de A reeks? enkel de RS kan je gaan vergelijken met een M of AMG
    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
      omdat een S tegenwoordig gewoon het performante model is binnen de A reeks? enkel de RS kan je gaan vergelijken met een M of AMG
      Iemand die specifiek iets wil weten over een S4 mag nu heel het topic gaan doorzoeken met een zoekfunctie die maar half zijn gat werkt.

Sending from somewhere, used with Tapatalk
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• was op lowes vraag, maar als er iemand de noodzaak vindt van een extra draad te openen over specifiek model en dat topic draait goed zie ik ook geen prob...topics die niet interessant zijn gaan vanzelf wel dood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
          Iemand die specifiek iets wil weten over een S4 mag nu heel het topic gaan doorzoeken met een zoekfunctie die maar half zijn gat werkt.

das toch hetzelfde voor pakweg een S600 of de plugin versie in een S klasse topic?
          lets have some more member berries

Comment

• àls daar animo voor is, waarom niet...als dat na 3 bijdrages stopt, zal de rest wel gewoon bij de algemene komen

de s4 draad leefde op zichzelf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              àls daar animo voor is, waarom niet...als dat na 3 bijdrages stopt, zal de rest wel gewoon bij de algemene komen

de s4 draad leefde op zichzelf
              Ik geef je hierin gelijk. S4-topic leefde inderdaad wel voor een wagen die je nog niet kon bestellen.

Vraag me af waarom Löwe zijn oneindige gestarte draadjes over de Antwerpse ring/werken dan niet worden samengebracht. Kan ook perfect onder één noemer.

Nu ja ik ga hier alvast geen moeite meer doen om wat opzoekwerk te verrichten.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Sorry jongens, Ik was van mening dat de A en S modelletjes samen in één topic konden, vermits ze tegenwoordig ook samen worden voorgesteld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                  Sorry jongens, Ik was van mening dat de A en S modelletjes samen in één topic konden, vermits ze tegenwoordig ook samen worden voorgesteld.
                  Geen erg, het is gebeurt.

Samen voorgesteld misschien wel maar dat is dan ook het enigste want nu pas bestelbaar. Maar liefst 8 maanden na de eerste voorstelling hebben we er op moeten wachten.

Comment

• Comment

• Prachtig kleur! Hoe heet dit kleur? Is dat enkel voor de nieuwe A4? Moet schitterend zijn op een RS6!
                      Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
                      Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
                      (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door []v[]o Bekijk Berichten
                        Prachtig kleur! Hoe heet dit kleur? Is dat enkel voor de nieuwe A4? Moet schitterend zijn op een RS6!
                        Is duidelijk een "Audi exclusief" kleur.

Dode foto link verwijderd.
                        Last edited by ; 22/01/2017, 22:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door []v[]o Bekijk Berichten
                          Prachtig kleur! Hoe heet dit kleur? Is dat enkel voor de nieuwe A4? Moet schitterend zijn op een RS6!
                          Audi exclusive, zal eens zoeken

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• De kleur blijkt "Meissen Blue" te zijn.

Audi A4 Avant-Meissen Blue @ Audi Forum Neckarsulm.

Dode foto links verwijderd.
                            Last edited by ; 22/01/2017, 22:29.

Comment

• Bij deze weer een kleur om op de favorieten lijst te zetten

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Dit kleurtje zou ook niet misstaan op de nieuwe TT RS lijkt mijn, een lekker fris opvallend kleurtje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                  De kleur blijkt "Meissen Blue" te zijn.

Audi A4 Avant-Meissen Blue @ Audi Forum Neckarsulm.

Thx! We weten opnieuw waarvoor gespaard zie
                                  Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
                                  Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
                                  (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

• Audi verkocht laatste 3 maanden toch al 18.2% minder auto's, A4 is ook gene vette, zelf de BMW 3 verkoopt nog een pak beter
                                    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                                      Audi verkocht laatste 3 maanden toch al 18.2% minder auto's, A4 is ook gene vette, zelf de BMW 3 verkoopt nog een pak beter
                                      Dat is het gevolg van Audi's design politiek naar mijn mening.
                                      Ik ga geen kapitalen uitgeven aan een nieuwe Audi, die door 80% van de mensen niet herkend wordt als zijnde een nieuw model.

Comment

• Dat en t feit dat VW's en skoda's kwalitatief dicht in de buurt komen voor toch wel wat euri's minder.
                                        Toch zeker in het kleinere tot middensegment.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                                          Dat en t feit dat VW's en skoda's kwalitatief dicht in de buurt komen voor toch wel wat euri's minder.
                                          Toch zeker in het kleinere tot middensegment.
                                          Skoda -5.8% in het kwartaal
                                          Volkswagen -17,2% laatste maand, in het kwartaal valt het nog mee, -0,5%

Als ik zie naar day-to-day inschrijvingen, zie ik bij de VAG alleen maar een naarwaartse spiraal. Gisteren Skoda op kop met -13,5%

edit: seat:
                                          Seat laatste kwartaal -27,9%
                                          Last edited by CaliforniaDream; 10/08/2016, 16:24.
                                          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Working...
                                          X