Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een paar jaar geleden kreeg ik amper korting op een A3, en was ook al een ferme catalogusprijs zenne.

Comment

• wij daarvoor niet in be, wij zijn sowieso graag hebbers

Comment

• Het is algemeen geweten dat d'Ieteren zijn wagens veel te duur verkoopt op de Belgische markt. Je kan makkelijk 15-20% besparen door elders in de EU te kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
          Het is algemeen geweten dat d'Ieteren zijn wagens veel te duur verkoopt op de Belgische markt. Je kan makkelijk 15-20% besparen door elders in de EU te kopen.
          Nog even en das gedaan.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            Nog even en das gedaan.

Shit, wat moet er dan van die arme spitsmuis worden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
              Shit, wat moet er dan van die arme spitsmuis worden ?
              Wat hem ook doet, missen ga ik hem niet doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                De kleur blijkt "Meissen Blue" te zijn.

Audi A4 Avant-Meissen Blue @ Audi Forum Neckarsulm.

2.0L & 3.0L zijn dus wel helemaal niet te onderscheiden. Beetje jammer feitelijk die uitlaat keuze.
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Nu je het zegt, Quattro heeft dus ook recht op de dubbele links.

De laatste maanden van de B8 FL is de 3.0TDI ook zijn L+R uitlaat kwijt geraakt en een dubbele linkse gekregen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                    Wij krijgen die cijfers rechtstreeks van Febiac doorgestuurd elke dag.
                    Ik heb jouw xls geopend en die cijfers komen voor geen haar overeen met wat ik hier heb, raar.. Ik zie wel dat die file van u van Juli is, terwijl diegene van mij echt dagelijks geupdate worden. Wat ik bedoel is dat ik dus vandaag de cijfers zie van gisteren (10-08 ) en dat men dan kijk voor de maand van 10-07 tem 10-08, dat men voor het kwartaal kijkt naar de 3 maanden voor 10-08 enzovoort. Ik kan die van Juli niet meer opvragen hier dus ik kan niet vergelijken of de cijfers van juli overeen komen met diegene die ik heb.
                    Volgens hun eigen schrijven:

1. Sales in Europe reflect a very mixed picture in July: While the demand in key markets such asItaly (+28.6% to 6,252 cars), Spain (+13.8% to 4,784 units) and Germany (+6.9% to
                      24,546 units) increased substantially, the momentum in
                      France slowed down marginally in thepast month (-3.1% to 5,018 units). In the United Kingdom, the change in generation for theAudi A3, the bestselling Audi model in the market, was reflected in delivery totals. Due tostrong demand for the previous generation, the A3 was sold out in the UK earlier than plannedat the end of its life cycle. July sales in the United Kingdom thus fell by 9.9 percent to
                      11,554 units. Cumulative deliveries in the United Kingdom increased by 2.3 percent to101,489 cars since the start of the year. In Europe as a whole, the carmaker sold around523,650 cars over the past seven months, equivalent to a year-on-year increase of 7.5 percent.

Over Nederland & België wordt met geen woord over gerept.

Last edited by Metaxa; 11/08/2016, 23:23.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Nu je het zegt, Quattro heeft dus ook recht op de dubbele links.

De laatste maanden van de B8 FL is de 3.0TDI ook zijn L+R uitlaat kwijt geraakt en een dubbele linkse gekregen.
                      Heeft niks met quattro te maken. Vroeger was dat het onderscheid met tss 2.0 en 3.0.
                      Maar geen paniek, die diffusor bestaat ook, is zo voor de TFSI.
                      Dus het kan aangepast worden .

Comment

• Nee dat weet ik dat het Quattro systeem er niks mee te zien heeft, ik bedoelde dat ze de Quattro versie zo willen onderscheiden bij de 2.0 om een dubbele te geven en een enkel bij de FWD

Comment

Nee dat weet ik dat het Quattro systeem er niks mee te zien heeft, ik bedoelde dat ze de Quattro versie zo willen onderscheiden bij de 2.0 om een dubbele te geven en een enkel bij de FWD

Klopt. Maar nu kunt ge dus niet meer zien of het nen 2.0 of 3.0 tdi is dus...

Comment

• Idd.
                            Maar zoals ik al aanhaalde, dit was bij de B8 FL op het einde ook. Beetje dom van Audi.
                            Zeker dat miezerig uitlaatje op de FWD

Comment

• Ale, dus Audi's zijn nu nog minder van elkaar te onderscheiden
                              Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                              www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Nog even en das gedaan.

Waarom zou dat snel gedaan zijn?
                                Kan alleen veranderen als er nog meer mensen in het buitenland kopen, en D'Ieteren zijn verkoop ziet zakken.

Comment

• D'ieteren is binnenkort geen invoerder mee.

Comment

D'ieteren is binnenkort geen invoerder mee.

Ah ja? Ik weet dat ze gelijk zot dealerships opkopen om zich op zo'n scenario voor te bereiden, maar voor wanneer is de begrafenis van dat francofoon roversnest als importeur gepland?

Comment

• Dacht 2018

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
                                        Ah ja? Ik weet dat ze gelijk zot dealerships opkopen om zich op zo'n scenario voor te bereiden, maar voor wanneer is de begrafenis van dat francofoon roversnest als importeur gepland?
                                        Bestaat hier al een hele tijd een topic over.

Er moet nog een topic over zijn, maar vind ze niet (meer).

Comment

• Dit weekend gaan testrijden met de A4 Allroad. Begonnen met de 2.0 TFSI 252pk. Vlotte wagen, maar als je een S3 gewoon bent, mis je 2 zaken: een punch en het geluid.
                                          Wagen rijdt echt soepel, dus de keuze om onze allroad te vervangen met het nieuwe model is zeker beslist.
                                          De motor... Aangezien we toch in het contact center waren, eens gevraagd of ze geen 3.0 TDI hadden staan en ja hoor, stond daar ook. Dus daar ook een toertje mee gaan rijden en ik denk dat de keuze overduidelijk gaat zijn qua motor .

Comment

Working...
                                          X