Ik ben veel meer nieuwsgierig naar de nieuwe V6 Bi-TFSI motor van de S4.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4
Collapse
X
-
De DRL's vind ik maar niets, lijkt wel een evolutie van Opel Astra DRL's....Van toen tot nu:
MY2018 Renault Megane 1.5 TDCi
#6 MY2014 Volkswagen Golf 7 Variant 1.6TDi
#5 MY2018 Mercedes C180 W205: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...benz-w205-c180
#4 MY2014 Peugeot 508sw 1.6HDI
#3 MY2007 BMW E92 325i: http://www.autoforum.be/showthread.p...69#post4994369
#2 MY2012 Volvo C30 R-design 1.6HDI: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...drive-r-design
#1 MY1997 Golf 3 variant 1.9TDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glitchdj Bekijk BerichtenDe DRL's vind ik maar niets, lijkt wel een evolutie van Opel Astra DRL's....
Maar bij Audi zit er precies geen eenvormige lijn in, want elk model heeft zo zijn eigen signatuur. A6, A7 en Q7 zitten zowat op dezelfde lijn, Q5 is dan weer anders dan Q3 of A3, nieuwe A4 weer anders...
Comment
-
-
tja...Audi was ermee begonnen op de A5 dan is iedereen op de kar gesprongen en de designers weten niet wat uit te vinden
Weer iets om in de zaken te zitten van de klant als het kapot gaat, bij Audi is dat 600 euros als er iets mee mis is.
Geen reparatie alhoewel het wel kan, meteen een nieuwe koplamp
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenJammer van die IPad gelijk de Mercedes.Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtentja...Audi was ermee begonnen op de A5 dan is iedereen op de kar gesprongen en de designers weten niet wat uit te vinden
Weer iets om in de zaken te zitten van de klant als het kapot gaat, bij Audi is dat 600 euros als er iets mee mis is.
Kan je die kost van scherm al doorschuiven naar de consument.
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk vind het vreemd dat nog geen enkele constructeur een universele sleuf voorziet om een iPad te gebruiken.
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noname Bekijk BerichtenVoor die sleuf kunnen ze maar moeilijk 1000 euro vragen en denk dat daar de oorzaak zit van het niet voorzien ervan.
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk vind het vreemd dat nog geen enkele constructeur een universele sleuf voorziet om een iPad te gebruiken.
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Constructeur voorziet de hardware en via Apple Carplay en Android Auto draai je dan de software op het scherm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtentja...Audi was ermee begonnen op de A5 dan is iedereen op de kar gesprongen en de designers weten niet wat uit te vinden
iedereen maar lachen met de kerstboomversieringLast edited by bobo; 03/07/2015, 16:41.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenDe autosector gaat precies een iets andere weg op, die van de samenwerking met Apple/Google.
Constructeur voorziet de hardware en via Apple Carplay en Android Auto draai je dan de software op het scherm.
Vreemde gang van zaken vind ik dat. Nu er universele connecties moeten komen voor gsm's e.d. zou het maar een koud kunstje zijn om dashboarden te ontwikkelen waar die L-sleuven bvb netjes in verwerkt zouden zitten. Ik denk dat de constructeurs hier een gemiste kans hebben.
De hedendaagse diversiteit aan afmetingen van die schermen komen de styling soms zeker niet ten goede.
Comment
-
Prijzen in Duitsland beschikbaar vanaf 13 augustus 2015
Vermoedelijk dan ook configureerbaar op audi.de
Comment
Comment