Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die buitenkant is, zoals verwacht, oersaai. Niet lelijk, maar compleet inspiratieloos, niks persoonlijkheid. Dat in combinatie met de grote fleet aantallen betekent weer verdwijnen in de grijze massa.
Het interieur daarentegen, ook al is het typisch Audi, vind ik wel knap en ademt de perfecte afwerking uit
trouwens, zijn de plek van de versnellingspook en dat MMI wiel verwisseld van plek tov de oude A4? hoe kan je dat wieltje makkelijk bedienen als je manuele versnellingspook in de weg zit?
trouwens, zijn de plek van de versnellingspook en dat MMI wiel verwisseld van plek tov de oude A4? hoe kan je dat wieltje makkelijk bedienen als je manuele versnellingspook in de weg zit?
Zoals als bij de A8, dient de versnellingspook als polsrust waardoor je ontspannen het MMI bediend. In theorie slaat het nergens op, maar in praktijk loont het wel.
Zoals als bij de A8, dient de versnellingspook als polsrust waardoor je ontspannen het MMI bediend. In theorie slaat het nergens op, maar in praktijk loont het wel.
kan dat begrijpen als je pook zo'n platte automatische pook is... maar is een manuele pook niet een stuk hoger?
Ik vind het een gemiste kans. Op zich absoluut niet lelijk, maar ik had er eerlijk gezegd iets meer van verwacht. Vanbuiten is het niet meer dan een deftige facelift.
Al moet ik zeggen, met de details zoals de nieuwe plaats van de spiegels, dat ik het totaal wel kan smaken.
En het interieur is, behalve een druk ogende middenconsole, weer top getekend en uitgevoerd.
Ben benieuwd naar andere kleuren en velgen. Een 3.0tdi 272 S-line met een deftige velg zal wel weer een dikke bak worden.
Ik vind dit qua design een enorme downgrade t.o.v. de oude A4, er zit totaal geen karakter meer in. Dat hij nu heel erg op de kleinere goedkopere A3 sedan lijkt doet 'm ook niet goed.
Ik vind hem knap. Voorkant duidelijk in de lijn van de vorige. Wat ik zeer geslaagd vind zijn de achterlichten bij de break, hebben wat een speciaal design met die lijn die naar binnen loopt. Interieur is zoals we gewend zijn bij Audi top.
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Wat moet ik hier nu van zeggen? Dit lijkt idd meer op een facelift. Ok, Audi doet nooit grotere veranderingen bij een generatiewissel, maar deze keer hebben ze wel een nieuw record bereikt.
Ik had gehoopt op een 'dikke' S-Line, en zelfs dat is niet het geval. Het interieur en dashboard zijn idd zeer knap, maar de buitenkant kan mij met deze foto's niet overtuigen.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment