Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
    Benieuwd of hij ook effectief in het geel verkrijgbaar zal zijn, zoals op de persfoto's ;-)

Die navi kaart, die in de tellerpartij getoond wordt is echt wel subliem, vind ik.

Voor de rest laat de auto me eigenlijk vrij koud. Zoals de meeste audi's trouwens.
    Lijkt mij van niet..

15 colors: the paintwork
    The new Audi A4 and A4 Avant models are available in 15 colors. The two solid paint finishes are brilliant black and ibis white. The metallic and pearl-effect paint finishes are Argus brown, cuvée silver, floret silver, Daytona gray (for the S line sport package), glacier white, Gotland green, Manhattan gray, matador red, moonlight blue, scuba blue, monsoon gray, mythos black and tango red.
    Volvo V60 D3 R-design

Comment

K dacht al dat er een revival van de jaren 70/80 zat aan te komen met die voorstellingskleuren. ...maar blijkbaar niet☺
      Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

De kaart in het tellersgedeelte maakt m.i. deel uit van de snufjes die een Audi-ingenieur wel kan boeien, maar in de praktijk is dat 95% van de tijd van ondergeschikt belang. Het enig van ik van mijn gps verwacht is dat ik tijdig met duidelijke pijltjes wordt verwittigd dat ik links of rechts moet draaien. De rest is een tijdje leuk om bij vrienden te boffen, maar leidt in feite af van het zicht op het verkeer. Tja... de prijs van de MMI moet gerechtvaardigd worden, hé !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Wat moet ik hier nu van zeggen? Dit lijkt idd meer op een facelift. Ok, Audi doet nooit grotere veranderingen bij een generatiewissel, maar deze keer hebben ze wel een nieuw record bereikt.
          Ik had gehoopt op een 'dikke' S-Line, en zelfs dat is niet het geval. Het interieur en dashboard zijn idd zeer knap, maar de buitenkant kan mij met deze foto's niet overtuigen.
          Ik sluit mij hierbij aan, vind het straf dat ze binnen de huidige vormtaal niks nieuws kunnen verzinnen. Vermoedelijk zijn er een boeltje exterieur designers bij Audi vertrokken ofzo? Lijkt wel alsof enkel ingenieurs de nieuwe wagen getekend hebben.
          Last edited by ; 29/06/2015, 13:35.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
            Ik sluit mij hierbij aan, vind het straf dat ze binnen de huidige vormtaal niks nieuws kunnen verzinnen. Vermoedelijk zijn er een boeltje exterieur designers bij Audi vertrokken ofzo? Lijkt wel alsof enkel ingenieurs de nieuwe wagen getekend hebben.
            Audi-design is een grap op 4 wielen aan het worden.

Comment

De vorige zag er nog verre van gedateerd uit, waardoor deze voorzichtige evolutie misschien wel op zijn plaats is. De avant vind ik er uiteindelijk wel goed uit zien.
              Het interieur is op en top Audi : subliem.

Comment

Ik bedenk mij dat het contrast met de voorstelling van de Alfa Giulia en deze A4 niet groter kan.
                Hier een hoop cijfers, afmetingen, kofferruimte, CO2, gewichtsbesparingen,...
                Bij Alfa Romeo veel bombarie, meteen de dikste versie en Andrea Bocelli.
                En wat verbruikt dat ding? WHO CARES!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                  this er ook opgezet hé..
                  Ik zie inderdaad ook niet veel verschil en goed ook want het staat op ideale hoogte zo.
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

die digitale instrumentcluster is wel knap
                    de lichtblokken vallen ook goed mee
                    keyless entry is blijkbaar standaard? zie geen plaats voor een sleutel

verschil tussen s-line en niet s-line is wel heel klein deze keer

voor mij zijn de minpunten die alu-spaak in het niet-s-line stuur, niet ingewerkt MMI scherm, plaats spiegels en de plaats van de MMI knoppen (rechtstreekse bediening met arm op de armsteun zit er blijkbaar niet meer in)

ze hadden dat MMI scherm zo moeten maken dat je het volledig naar de passagierskant kan schuiven om naar tv te zien ofzo, dan was het nog voor iets nuttig

behalve die multi-spaak velg, slechte keuze qua velgen voor de promo fotos
                    Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

Interieur is ferm verbeterd, buitenkant is helaas enkel een facelift.... beetje een gemiste kans.
                      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Die break lijkt me nog te bekoren maar die berline lijkt me zo inspiratieloos. Ik stel me deze al voor op 16" banden met standaard opties.
                        Nee daar draai ik mijn hoofd niet voor om.

Lijkt me dat, binnen de VW groep, de nieuwe superb de volgende jaren veel terrein gaat winnen tov audi,vw.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                          Ik bedenk mij dat het contrast met de voorstelling van de Alfa Giulia en deze A4 niet groter kan.
                          Hier een hoop cijfers, afmetingen, kofferruimte, CO2, gewichtsbesparingen,...
                          Bij Alfa Romeo veel bombarie, meteen de dikste versie en Andrea Bocelli.
                          En wat verbruikt dat ding? WHO CARES!
                          De vraag is wie van de twee de beste keus zal gemaakt hebben...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Wat moet ik hier nu van zeggen? Dit lijkt idd meer op een facelift. Ok, Audi doet nooit grotere veranderingen bij een generatiewissel, maar deze keer hebben ze wel een nieuw record bereikt.
                            Ik had gehoopt op een 'dikke' S-Line, en zelfs dat is niet het geval. Het interieur en dashboard zijn idd zeer knap, maar de buitenkant kan mij met deze foto's niet overtuigen.
                            Sluit ik mij ook bij aan. De buitenkant is, wanneer je de lichtblokken, de rooster en de spiegels buiten beschouwing laat, een carbon copy van de huidige A4. Niemand verwacht een revolutie, maar enige evolutie mocht toch wel zeker? Hoe hard ik ook zoek, ik vind gewoon geen verschil. En dat terwijl de designtaal toch veranderd is. De lichtblokken, zeker vooraan maken gebruik van veel strakkere, minder vloeiende lijnen. Ergens verwacht je die dan toch ook terug te vinden in het profiel van de wagen, maar nee, niks. Elke vorm, elke plooi is exact overgenomen. En dat maakt dat de auto er als een facelift uitziet. Nieuwe lichtblokken met een andere designrichting op een bestaande auto met een oudere designrichting. Niet geslaagd.

Het interieur dan. Het lijkt wat drukker dan de huidige A4, maar met meer karakter. De doorlopende horizontale lijn heeft wel wat en hetzelfde mag gezegd van de manier waarop het dasboard in de portieren doorloopt. Een beetje A6-light. Sportief, maar niet spartaans. Als de materialen goed zijn, zeker geslaagd!

B&O hifi met 3D geluid is leuk.

Waar ik vooral mijn hart voor vasthoud is de artificiele manier van opties aan mekaar te koppelen. Het centrale scherm zal wel monochroom zijn in de standaardversie met bezels van 5 cm ofzo. Om dat te upgraden moet je wellicht ook het centrale virtuale cockpit gedoe nemen. En dat zul je dan weer niet zonder navigatie kunnen nemen. En dat zal je dan weer niet zonder smartopties (gsm connectie, MMI) kunnen nemen. En dat zul je dan weer niet zonder.... enfin, je snapt het wel.

Hopelijk is het comfort er op voortui gegaan, anders is een C de betere auto.

Geen auto om meteen voor naar de dealer te hollen dus.

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                Hopelijk is het comfort er op voortui gegaan, anders is een C de betere auto.

Geen auto om meteen voor naar de dealer te hollen dus.
                                Tja, kan zijn , ik werk echter beroepshalve heel vaak voor een heel groot bedrijf hier in de buurt en daar leasen ze hopen C klasses de laatste jaren, momenteel zijn er heel wat mannen daar die de switch van de vorige naar de huidige C hebben gemaakt en ik kan je verzekeren dat er heel veel bijzitten die dit een behoorlijke stap achteruit in plaats van vooruit vinden… quasi alle klagers vertellen me hetzelfde, heel veel rolgeluid binnenin , interieurkraakjes, plastiek….
                                Als deze A4 dezelfde evolutie heeft gemaakt op vlak van comfort/wegligging als deze die de vorige A6 naar de huidige A6 heeft gemaakt dan zal die dik in orde zijn , wees daar maar zeker van. Over uiterlijk zal en mag iedereen z’n mening hebben natuurlijk, maar ik ben er toch vrij zeker van dat binnen een jaar of 2 zal blijken dat Audi met deze A4 toch weer goede zaken zal doen… Ondanks van wat de “kenners” hier op AF mogen beweren…

Comment

*gaap* ik val bijna terug in slaap.
                                  Ik vind de nieuwe zijn lichten (het enige verschil?) trouwens lelijker dan bij de vorige, vooral de achterlichten van de Avant.
                                  Maar ja, de grijze boekhouder zal op deze maandag wel weer helemaal strak staan! Vooral die 95gr CO2 is het meest spectaculaire aan deze auto..
                                  Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                  www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

http://www.autoweek.nl/video/4672/ee...making-audi-a4

Comment

ik vind het een ferme achteruitgang tegenover het huidige model... pas gelanceerd en nu al hopeloos verloren tegen de mercedes, bmw en jaguar
                                      lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                        ik vind het een ferme achteruitgang tegenover het huidige model... pas gelanceerd en nu al hopeloos verloren tegen de mercedes, bmw en jaguar
                                        Zei jij dat ook niet over de nieuwe C-klasse vorig jaar?

Comment

Ik was jarenlang fan van Audi. Ik heb zelf een Q5. Maar de nieuwe Audi's zeggen me weinig. Deze A4 is gewoon de oude met andere bumpers en lichten en een nieuw interieur. Ik ben altijd een grote fan geweest van hun interieurs maar zelfs hierin stellen de nieuwe Audi's (uitgezonderd de nieuwe TT) me teleur. Ik vind het interieur van de nieuwe A4 veel te druk (die middenconsole). Er is gewoon iets dat niet klopt voor mij. Mercedes geeft rake klappen aan Audi. De A klasse doet de A3 verbleken. De C klasse doet de A4 verbleken. Ik weet nu al hoe de opvolger van mijn Q5 eruit zal zien. Gewoon hetzelfde model met andere neus en andere achterlichten en het interieur van deze A4 erin. Ik bedankt daarvoor, ik zal veranderen van merk. De nieuwe GLC van Mercedes staat me alvast al heel erg aan. Ik kan begrijpen dat je verder bouwt op een succesvol design, maar vroeg of laat moet je toch wat meer veranderen dan enkele details.

Comment

Working...
                                          X