Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Misschien een beetje saai, maar wel heel stijlvol vind ik.
    Vergeleken met een (veel te dure) C-klasse, vind ik deze echt wel mooier.
    Interieur is voorspelbaar perfect afgewerkt.
    Als de beenruimte achterin maar stevig vooruit gaat, dan ruil ik mijn A6 binnen een paar jaar in voor een beter uitgeruste A4.

Ik hou wel van dat robuust saaie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
      Misschien een beetje saai, maar wel heel stijlvol vind ik.
      Vergeleken met een (veel te dure) C-klasse, vind ik deze echt wel mooier.
      Interieur is voorspelbaar perfect afgewerkt.
      Als de beenruimte achterin maar stevig vooruit gaat, dan ruil ik mijn A6 binnen een paar jaar in voor een beter uitgeruste A4.

Ik hou wel van dat robuust saaie.

En audi is niet veel te duur?
      Al de wagens in die range zijn te duur. Ofwel zijn de anderen te goedkoop

Maar met deze kan Audi mij wel weer bekoren.

Comment

Ik vind ‘em knap! Hij is duidelijk meer in balans dan z’n voorganger. Het model heeft hele mooie proporties en staat er wat minder suf bij dan de B8. Dat eenvoudige, klare design kan mij wel bekoren. Op de juiste plaatsen een paar scherpe pennentrekken maar nergens echt drukke of overbodige fratsen. Evolutie, revolutie, dat maakt mij persoonlijk allemaal niks uit. Ik geef vooral de voorkeur aan een goed ontwerp. Het interieur van de B8 vond ik altijd al een beetje een zwak punt. Een echte wirwar aan lijnen, bogen en sierelementen. Blij dat ze dat hier terug rechtgezet hebben.
        Van mij mogen ze dat scherm op de middenconsole trouwens volledig optioneel maken. Gewoon alles recht voor je neus, volledig individueel aan te passen in de virtual cockpit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
          En audi is niet veel te duur?
          Al de wagens in die range zijn te duur. Ofwel zijn de anderen te goedkoop

Maar met deze kan Audi mij wel weer bekoren.
          Als ik een C-klasse uitrust zoals mijn A6 ( 163pk, Prestige, automaat, Pre Sense, ACC) is uitgerust, dan is de C ca 3000€ duurder...

Comment

Als het onderhuids beter is,is belangrijker dan een uiterlijke look dat je gewoon bent na een tijd.Niet dat uiterlijk onbelangrijk is,vind het tof die subtiele veranderingen van Audi.

Comment

Leuk is wel dat er nog dikke 3liter zescilinder diesels inkomen. Met 272pk en 600Nm koppel gaat het goed vooruit.
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                De kaart in het tellersgedeelte maakt m.i. deel uit van de snufjes die een Audi-ingenieur wel kan boeien, maar in de praktijk is dat 95% van de tijd van ondergeschikt belang. Het enig van ik van mijn gps verwacht is dat ik tijdig met duidelijke pijltjes wordt verwittigd dat ik links of rechts moet draaien. De rest is een tijdje leuk om bij vrienden te boffen, maar leidt in feite af van het zicht op het verkeer. Tja... de prijs van de MMI moet gerechtvaardigd worden, hé !
                Hier ben ik het absoluut niet mee eens.
                Als je zoals ik, vaak over lange afstanden rijdt. (Polen, Hongarije vnl...) dan vind ik het een grote plus als je met een uitgezoomde kaart bv de verkeerssituatie en de route kan blijven volgen.
                Gewoon alleen al maar psychologisch.

Comment

En zijn er al foto's van het standaard interieur?

Comment

Deze Audi is wel alweer groter geworden met z'n 4.72m lengte. Hiermee is 'm zomaar eens eventjes 10cm langer dan een BMW 3. Op foto zie je het niet duidelijk, maar ik denk dat 'm platter en breder gaat zijn, zoals ook de nieuwe Passat, wat me toch wel bevalt. Ik kijk er toch naar uit om 'm irl te zien.

Om nog eens terug te komen op de 3.0 TDI met 272pk. Deze gaat van 0-100 in 5,3 sec, en heeft een top van 250 km/u, en dat met een CO2 van 129gr. Zo'n cijfers maken mij toch gelukkig, want dit ding gaat hemels rijden.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Enorm teleurgesteld dat ze niet de nieuwe q3/7 achtige voorgrill gebruikt hebben, ging er beter uitgezien hebben volgens mij.
                      Last edited by Intred; 29/06/2015, 18:21.

Comment

Radio Op Bayern 3. Ze willen duidelijk een statement maken ;-)

Comment

Persoonlijk vind ik dat Audi er goed aan doet de nieuwe modellen niet drastisch te wijzigen. De ene noemt dat saai, maar het is wel leuk niet direct met een compleet verouderd model rond te rijden (als Audi bezitter) .

Het interieur is prachtig.

Alleen 1 serieuze opmerking.

Wanneer de fack gaan ze afstappen van die oerlelijke, gigantische stoombootversnellingspook? Wat een middeleeuws gedrocht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            Die tellerpartij trekt op niks imo
                            En dan wel een centraal scherm, maar niet eens wegklapbaar.
                            Vraag mijn af, of daar ook de SATNAV op vertoont kan worden.

Comment

Info en 62 foto's: http://www.worldcarfans.com/11506299...lly-introduced

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                Deze Audi is wel alweer groter geworden met z'n 4.72m lengte. Hiermee is 'm zomaar eens eventjes 10cm langer dan een BMW 3. Op foto zie je het niet duidelijk, maar ik denk dat 'm platter en breder gaat zijn, zoals ook de nieuwe Passat, wat me toch wel bevalt. Ik kijk er toch naar uit om 'm irl te zien.

Om nog eens terug te komen op de 3.0 TDI met 272pk. Deze gaat van 0-100 in 5,3 sec, en heeft een top van 250 km/u, en dat met een CO2 van 129gr. Zo'n cijfers maken mij toch gelukkig, want dit ding gaat hemels rijden.

waarom zouden ze hun 3.0bitdi daar nu niet ingestoken hebben? bmw heeft toch ook een 335D.

Comment

En hoe dodelijk voorspelbaar gaat dit worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                    Wanneer de fack gaan ze afstappen van die oerlelijke, gigantische stoombootversnellingspook? Wat een middeleeuws gedrocht.
                                    Ik denk niet dat iemand het hier al opgemerkt had, maar dat fungeert nu als steun voor de pols... tijdens de bediening van het "MMI".
                                    Ene snuggere heeft lang nagedacht hoe ze de bredere versnellingspook nog konden verantwoorden, en de oplossing was dus het verplaatsen van de draaiknop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichten
                                      waarom zouden ze hun 3.0bitdi daar nu niet ingestoken hebben? bmw heeft toch ook een 335D.
                                      Idd dat zou wel zalig zijn...Laten we hopen dat die nog gaat komen.
                                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Komen er ook handgeschakelde versies, of wordt alles S-Tronic. ???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                          Ik denk niet dat iemand het hier al opgemerkt had, maar dat fungeert nu als steun voor de pols... tijdens de bediening van het "MMI".
                                          Ene snuggere heeft lang nagedacht hoe ze de bredere versnellingspook nog konden verantwoorden, en de oplossing was dus het verplaatsen van de draaiknop.
                                          Beetje zoals dit dan?

Blijft gewoon lelijk en lomp. Zeker in vergelijking met de ZF pook. Die blijft ook altijd neutraal staan.

Comment

Working...
                                          X