Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Filmpje stond reeds in bericht #54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
      Filmpje stond reeds in bericht #54.
      Excuses, heb erover gekeken. Dubbeltje verwijderd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
        Veel blablabla, maar dat was te verwachten. Wel een aantal leuke details in het mooi afgewerkte interieur, maar het meeste lijkt natuurlijk weer optioneel te zijn. Benieuwd of er veel van overschiet bij een manuele basis fleetuitvoering.
        Waar ik persoonlijk nooit optioneel geld voor zou over hebben, is die virtual cockpit in die tellerpartij. Knap staaltje techniek en design, dat wel, maar verschrikkelijk afleidend en stoort de leesbaarheid van de belangrijkste info. Als je toch al de mogelijkheid hebt van een voldoende groot centraal scherm + een head-up display, dan is dit item compleet overbodig.
        Ik ben persoonlijk wel fan van die virtual cockpit. Ook omdat je gewoon kan kiezen wat en hoe groot je bepaalde zaken wil weergeven. Ik zie net een HUD meer als gadget en scherm op de middenconsole als een beetje overbodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
          Ik ben persoonlijk wel fan van die virtual cockpit. Ook omdat je gewoon kan kiezen wat en hoe groot je bepaalde zaken wil weergeven. Ik zie net een HUD meer als gadget en scherm op de middenconsole als een beetje overbodig.
          Ik vond een HUD ook echt een nutteloze gimmick. Maar laatst eens een testrit gedaan met een wagen die dat had en moet zeggen... Ik miste het na een dagje al wel. Best een nuttige optie hoor, zeker icm verkeersbordherkenning waardoor je zowel je huidige snelheid alsook de gedetecteerd snelheidslimiet samen in je gezichtsveld geprojecteerd ziet. Minder ogen afwenden van de weg kan niet anders dan veiliger zijn, toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten

Niet de monsterkortingen, maar de veel hogere overnameprijs speelt een duidelijke rol. En de meeste bedrijven geven je een beperkte lijst van merken waaruit je mag kiezen (en zelfs modellen).Er zijn heel wat leaserijders die geen keuze hebben en een redelijk kale 316d moeten nemen.

Of zoals bij ons, iets uit de Citroën stal En daar wordt helemaal niet naar de verkoopprijs gekeken. Heb laatst de rekening gemaakt tussen de nieuwe 318 en de DS5 en op 4 jaar en 200000km komt die BMW goedkoper uit. Maar dat willen ze bij ons maar niet vatten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
              Of zoals bij ons, iets uit de Citroën stal En daar wordt helemaal niet naar de verkoopprijs gekeken. Heb laatst de rekening gemaakt tussen de nieuwe 318 en de DS5 en op 4 jaar en 200000km komt die BMW goedkoper uit. Maar dat willen ze bij ons maar niet vatten.
              En dat is een logische keuze van de fleetbeheerder, zeker als je bedrijf geen fleet van meer dan 100 wagens heeft. Zo kunnen ze de beste kortingen bedingen, hebben ze geen problemen met het doorgeven van een wagen van iemand die vertrokken is aan een andere collega, kunnen ze speciale regelingen treffen met de garage voor vervangwagens, etc. Zodra je de poorten open zet voor één werknemer, volgt de stortvloed, en dan heb je als bedrijf nog enkele wagens per merk.

Ik heb je relaas hier de voorbije weken al een paar keer zien passeren, als je voor mij zou werken zou ik je al lang duidelijk gemaakt hebben dat je ofwel een citroën kiest als alle andere werknemers, ofwel ergens anders kan gaan werken.
              BMW 420dA : >>>

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Hij ziet er op de echte foto's zelfs nog beter uit dan op de persfoto's

Comment

• Comment

• Vergelijking oud en nieuw,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

Comment

• als die gps voor je neus gaat bewegen (?), wordt je zo mottig als een krab

Comment

• Dat is nu toch geen nieuw model.. een facelift ja..
                                    Dash is wel een verandering/verbetering hoewel nog soberder dan het al was..
                                    Je moet al een hele kenner zijn om langs buiten het verschil te merken. Jan zal het niet zien, die denkt dat de A4 al 15 jaar hetzelfde model is..

Comment

• Dat nieuwe dashboard met die lange lijn die naar de passagierskant overvloeit, lijkt toch wel zeer sterk op dat van de BMW 3 reeks, niet?
                                      Ziet er in elk geval een stuk frisser en minder streng uit dan voordien.

Comment

• Knap! Mooi interieur en lichtblokken zijn er ook op vooruit gegaan! Zou 'm wel willen zoals die blauwe hierboven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                          Knap! Mooi interieur en lichtblokken zijn er ook op vooruit gegaan! Zou 'm wel willen zoals die blauwe hierboven.
                                          Geef mij die rode break maar
                                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Working...
                                          X