Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ziet er allemaal heel herkenbaar Audi uit, zowel positief (interieurafwerking) als minder positief (saaie designevolutie). Om één of andere reden vind ik een A3 berline er precies beter uit zien, ik weet niet waarom. Gisteren nog zo'n A3tje in het wit in S Line zien staan en was best knap.

Comment

• Audi A4

Blijft een redelijk mooie evolutie en volledig zoals verwacht, zeker geen tegenvaller. Blijf het interieur wel niet echt super vinden, ik kan het moeilijk beschrijven maar vind dat er iets niet klopt. Het lijkt mij zo rommelig, totaal geen rust aan boord. Afwerking zal wel top zijn. Het lijkt me geen geheel en krijg de kriebels van dat scherm. Ik vraag me nog altijd nut af van twee gigantische schermen voor u neus maar goed.. Ik vind dat binnen VAG het inteieur van de nieuwe passat eigenlijk stuk mooier. Buiten dat zalige stuurtje dan van deze audi.
      Last edited by SteakFriet; 19/07/2015, 11:08.

Comment

• Audi A4

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
        Ziet er allemaal heel herkenbaar Audi uit, zowel positief (interieurafwerking) als minder positief (saaie designevolutie). Om één of andere reden vind ik een A3 berline er precies beter uit zien, ik weet niet waarom. Gisteren nog zo'n A3tje in het wit in S Line zien staan en was best knap.
        A3 berline zou ik hier ook boven verkiezen, zowel interieur als exterieur. Hij heeft wel die rust aan boord die ik hierboven al omschreef. Ik denk zelfs dat ik de 3 serie mooier vind afgewerkt dan de a4 en daar had ik al geen hoog petje van op.
        Last edited by SteakFriet; 19/07/2015, 11:10.

Comment

• Ik wacht met een definitief oordeel tot ik 'm in het verkeer zie.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
            Knappe auto!
            ²²²²²²²²²²²
            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Hij zou iets duurder zijn dan een vergelijkbare BMW, qua catalogusprijs:

Met Vroom ben je helemaal mee. Lees hier het meest recente nieuws over je favoriete automerk. Of vind je ideale wagen, met de nodige rijtests en adviezen.

Comment

• Knappe auto in het rood en het interieur kan ik ook wel smaken. De versnellingspook van de automaat vind ik wel een gigantisch misbaksel. Veel te groot en lomp.

Comment

• De bovenkant van het dashboard is afgewerkt in lelijke kunststof met ruwe korrels. Dat is in de A3 zelfs beter. Voor de rest ziet het er wel goed afgewerkt uit.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Prachtig in deze kleur,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ik verkies toch de a3 limousine boven dit.
                        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                          Ik verkies toch de a3 limousine boven dit.
                          Je moet al goed kijken om het verschil te zien
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• a3 heeft een dwarse motor waardoor verhoudingen anders liggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              a3 heeft een dwarse motor waardoor verhoudingen anders liggen

Comment

• een wat kortere snuit in verhouding komplete karros geeft een wat ander beeld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                                  De bovenkant van het dashboard is afgewerkt in lelijke kunststof met ruwe korrels.
                                  Spijtig dat audi op zo'n dingen wil besparen in wagens van die prijsklasse ... wat moet dat dan wel niet zijn op niet-zichtbare onderdelen denk ik dan

Ik dacht dat een quattro en een V6 (en al zeker de combinatie) steeds een uitlaat links én rechts kregen ... zo te zien op de rode is dat bij de diesels nu ook gereduceerd naar 1 uitlaat met dubbel pijpje.
                                  Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• edit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                                      Spijtig dat audi op zo'n dingen wil besparen in wagens van die prijsklasse ... wat moet dat dan wel niet zijn op niet-zichtbare onderdelen denk ik dan

Ik dacht dat een quattro en een V6 (en al zeker de combinatie) steeds een uitlaat links én rechts kregen ... zo te zien op de rode is dat bij de diesels nu ook gereduceerd naar 1 uitlaat met dubbel pijpje.
                                      De rode is een preproductie.. Ik heb in die rode ook gezeten en ons is toen verteld dat de diffuser nog niet helemaal in orde was en dat de daarmee het zo hebben uitgebracht.. Dus bij de zware motorisaties ist het nog steeds 1 links 1 rechts

Comment

• Comment

• fijne kleur, spuuglelijke velgen.
                                          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Working...
                                          X