Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
See the latest Audi A4 discounts & finance deals from BuyaCar: http://bit.ly/2tSKTzIIs the new Audi A4 the car to beat the likes of the BMW 3 Series, Mercede...
Als dit bekijkt krijg je toch de indruk dat dit een uitmuntende wagen is. De conclusies van de reviewer op 't einde zijn erg duidelijk...
Vooral die nieuwe 2,0 motor is een geweldig concept, wanneer je rustig rijdt, gedraagt die zich als een 1,4 l, alleen onder vollast is het een 2,0. En dit niet met ACT, maar een veel slimmer systeem.
In deze klasse zijn nu heel wat nieuwigheden, zoals deze A4, de C, maar zijn nu ook de XE, en heel binnenkort de Giulia. Als je in deze klasse kan shoppen, zal je heel zeker je gading wel vinden.
Ik ben er ook zeker van dat deze A4 het beste compromis levert tussen comfort en dynamiek, en dat met heel betrouwbare techniek, en heel zeker de beste interieurafwerking. Een topper!
Ik ga volgend jaar deze heel zeker testen.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
De rode is een preproductie.. Ik heb in die rode ook gezeten en ons is toen verteld dat de diffuser nog niet helemaal in orde was en dat de daarmee het zo hebben uitgebracht.. Dus bij de zware motorisaties ist het nog steeds 1 links 1 rechts
Heb weet van iemand die net een nieuwe A5 3.0TDI (245pk) is gaan afhalen ... effectief dubbel pijpje links, that's it
(er zat wel degelijk een 3.0TDI onder de motorkap)
Meestal identiek bij de A4
Benzine modellen (ook de 1.8 ) zullen er wel links/rechts hebben
tis een detail en voor de meeste totaal onbelangrijk, maar vind zelf zo'n links/rechts combinatie er veel beter uitzien
Heb weet van iemand die net een nieuwe A5 3.0TDI (245pk) is gaan afhalen ... effectief dubbel pijpje links, that's it
(er zat wel degelijk een 3.0TDI onder de motorkap)
Meestal identiek bij de A4
Benzine modellen (ook de 1.8 ) zullen er wel links/rechts hebben
tis een detail en voor de meeste totaal onbelangrijk, maar vind zelf zo'n links/rechts combinatie er veel beter uitzien
A4 is B9 en is een nieuw model. Dus de huidige a5 kan je hier niet mee vergelijken. Is er mij van audi Duitsland gezegd toen we in Duitsland op cursus waren dat dit de eerste a4 was due gemaakt was(die rode). Er stond nog een grijze(denk ik) berline en dat was een 1.4 tfsi en die had ook 2 links.. En het verhaal van 3.0 TDI klopt niet.. Stuurt mij da chassisnummer is door.. Kzallet u op tekening laten zien.. Of stuurt mij een foto van de uitlaat en de motor door.. Ben vrij zeker van men stuk :p of ze moesten op het laatste (ben nu een maand in verlof) iets veranderd hebben dak ni weet. :p
Is nagevraagd geweest en zou zo zijn sinds 2 weken. Ondertussen al weet van 2 zo'n exemplaren
Idd wel raar dat ze die wijziging nog doen op de 8(.5)
1.4tfsi kan ook wel zijn dat die 2 links heeft, dan gaat er optisch weinig verschil zijn tussen een 1.4tfsi en bv een 3.0TDI
Das idd raar.. Ga ik zowiezo navragen.. Wat bedoel je met optisch verschil.. Ze gaan die wel maken met 1 links 1 rechts op de 3.0 TDI. Omdat dit een preproductie was is dit niet gebeurd. (was iets met de uitlaat fabrikant,)
Das idd raar.. Ga ik zowiezo navragen.. Wat bedoel je met optisch verschil.. Ze gaan die wel maken met 1 links 1 rechts op de 3.0 TDI. Omdat dit een preproductie was is dit niet gebeurd. (was iets met de uitlaat fabrikant,)
Bij mij weten waren er sinds de FL 2 versies van de 3.0TDI. Eén daarvan was al een EURO6, terwijl EURO5 toen nog de norm was voor gans het motorenpallet.
Je kon in de configurator kiezen voor een 'efficiëntere' versie, maar had effectief de dubbele pijp links, geen split L + R (tenminste, in de online config).
'k Dacht altijd dat het een foutje in de configurator was, maar blijkbaar niet dan... ?
Bij mij weten waren er sinds de FL 2 versies van de 3.0TDI. Eén daarvan was al een EURO6, terwijl EURO5 toen nog de norm was voor gans het motorenpallet.
Je kon in de configurator kiezen voor een 'efficiëntere' versie, maar had effectief de dubbele pijp links, geen split L + R (tenminste, in de online config).
'k Dacht altijd dat het een foutje in de configurator was, maar blijkbaar niet dan... ?
Das ondertussen een jaar geleden ofzo. Ik heb nooit geweten dat een 3.0 TDI van de a4 b8 of a5 2 pijpjes links had
Comment