Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• inderdaad wel prijzig, zal nog wel ergens wat afgaan van de catalogusprijs met de hier in België courante "lounge" en "intenso" pakketten, tov alles apart in de duitse config.
    (wat een slechte configurator is met dat zeg)

Voor het prijsverschil zou ik toch voor een A6 gaan
    Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• er staan al wat Belgische prijzen online ook, verborgen onderaan hun site:

A4 avant 2.0 tdi 136pk: 34650€

pack executive plus:
      - Metaalkleur (behalve S line en 'à la carte' -kleuren)- MMI Navigatie (met SD-kaart)
      - Acoustic Parking System achteraan
      - Snelheidsregelaar (cruise control)
      - Licht- en regensensor
      Prijs Pack: € 2.750

Pack Lounge:
      - Milanoleder
      - Verwarmbare zetels vooraan
      - Binnenspiegel met automatische dag/nacht-functie
      - Buitenspiegels elektrisch verwarm-, verstel- en inklapbaar
      Prijs Pack: € 2.400

Pack Technology:
      - Audi phone box
      - Audi virtual cockpit
      - Noodoproep (ecall) en oproepen van bijstand (bcall)
      - 3-spakig multifunctiestuur Plus met leder bekleed
      - MMI Navigation Plus (met harde schijf)
      (in combinatie met de Pack Executive Plus: € 2.100)
      Prijs Pack: € 3.500

...En als we dan mogen afgaan op de Duitse configurator heb je voor al dat geld nog niet eens een 2-zone airco

Comment

• Bij de niet officiele Duitse dealers dus vanaf ongeveer 30.000 euro voor een goed uitgeruste versie....

Comment

• Hij ziet er (zeker als combi) toch wel goed uit.

Audi vs. BMW vs. Mercedes: die neuen Kombis stellen sich dem Vergleich. Noch nie war die Leistungsdichte in dieser Klasse so hoch. Gewinner ist da ganz klar ...

Comment

• Wel fijn dat de koffer groter is geworden.

Extra ruimte voor oliebussen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door orange Bekijk Berichten
              Extra ruimte voor oliebussen.

Comment

• Verschil tussen MMI (7") en MMI Plus (8,3")

Comment

• Standaard krijg je dus een vrij eenvoudige single zone klimaatregeling:

Optioneel met 3 zones:

Maar nu komt de grap die ze bij de B8 ook al toepasten:
                  als je de simpele klima neemt, krijg je blijkbaar ook geen luchtroosters achteraan, wat er dus echt cheap uitziet. Misser van formaat!

Comment

• Bij 3 zone klima netjes afgewerkt met luchtroosters en bedienpaneeltje:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                      als je de simpele klima neemt, krijg je blijkbaar ook geen luchtroosters achteraan, wat er dus echt cheap uitziet. Misser van formaat!
                      tis allemaal wat krenterig maar dat zijn we gewend, maar als je praktisch altijd alleen in de auto zit hoeven die zones en luchtmonden achteraan natuurlijk niet

Comment

• Paar verschillende interieurcombo's:

Comment

• Comment

• Tot slot een manuele in een nogal 'aparte' uitvoering

MMI controller anders geplaatst

Comment

• Bevalt mijn totaal niet dit A4 interieur, ook compleet zinloos om 2 navigatie schermen te hebben en dat het midden scherm niet weg klapbaar is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                Bevalt mijn totaal niet dit A4 interieur, ook compleet zinloos om 2 navigatie schermen te hebben en dat het midden scherm niet weg klapbaar is.
                                2 schermen lijkt me helemaal niet zinloos, het hoeven daarom geen 2 navigatie schermen te zijn. Ik vermoed dat het configureerbaar is hoe je beide schermen gebruikt, zo is er voor elk wat wils.
                                Bovendien heb ik een heel sterk vermoed dat het 2de scherm niet standaard is.

Comment

• Ik vind het interieur fantastisch, maar je hebt wel een punt wat de 2 schermen betreft... Tenzij je zelf kan bepalen wat er op elk scherm komt? Kan je radio op het middenste scherm zetten en navi in de tachocluster
                                  Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
                                  Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
                                  (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

• Koppijn !!

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

Qua exterieur/interieur wel een knappe strakke wagen ! Maar met klassieke tellers voor mij hoor.

Comment

Deze kan ik toch ten volle appreciëren hoor.

Wel jammer dat ze zich bij Audi nu ook laten verlagen tot het broodplankje allà MB. Maar eerlijk, ik zou hem er wel niet voor laten staan met een deftige 6-pitter in of als S4 uitvoering.
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Paar verschillende interieurcombo's:

Nog een velleke glad leer over het dashboard & bovenzijde deuren en dat is helemaal af.
                                        "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Gekko Bekijk Berichten
                                          Nog een velleke glad leer over het dashboard & bovenzijde deuren en dat is helemaal af.
                                          Vind ik ook, vooral mooie houtafwerking in deze. Maar voor mij hadden ze dat rooster dat de verluchtingsmonden verbindt ook mogen dichtsmeren met een lappeke leer en die afleidende kaartweergave voor de neus van de bestuurder hoeft voor mij ook niet.

Comment

Working...
                                          X