Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Invictus66 Bekijk BerichtenMisschien een stomme vraag, maar hoe en waar heb je die geconfigureerd? Ik vind de a4 niet terug in de configurator op de site van audi.2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil: (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenIk heb eens een A4 Avant met 2.0 TDI 190 PK S-tronic geconfigureerd met leer, sportzetels, tech pakket en assistentiepakket (ACC,..).
Zat aan 53k... , dat is echt bijna geen verschil met een A6.
Laat ons hopen dat ze nog een paar pakketjes maken, anders wordt deze wel een echt duur kreng.
Comment
-
de A4 eens van dichterbij bekeken en op het KI en de sfeerverlichting na is het interieur toch wel een dikke nul? nog spartaanser dan dat van pre facelift W204 C class en E90 3serie en dan is er nog dat scherm... nog lelijker dan bij mercedes wat ik toch niet voor mogelijk hield.
buitenkant is al een achteruitgang tegenover de vorige A4 dus wat kan deze wagen nu bieden tegenover de benz, bmw en jag? of zelfs tegenover de eigen oude A4? imo niks tenzij je geilt op het audi logo'tjelets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenDat zal simpel opgelost worden door de nieuwe A6 in gelijke mate in prijs te laten stijgen.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenMarketinggenie!
Als ik het je nog eens moet uitleggen, moet je het zeggen hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenOp de Duitse site wel
Wel is het zo dat ze in Duitsland een beetje anders werken dan in B.
In B lanceren ze vrij snel een paar business packs (Prestige PAck, Lounge Pack,....) die er voor zorgen dat de prijs van de opties die vrijwel iedereen neemt op dergelijke auto wat redelijker ligt.
In D geven ze meestal iets hogere kortingen , maar waarschijnlijk pas 6-9 maanden na de lancering.
Verder vind ik de A4 wel echt geslaagd, en naar mijn smaak mooier dan de 3 of de C (die ook een duur kreng is).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenjonnies kopen aftermarketin de hoek van de showroom en niet meer op factuur
Ik had er een dikke samengesteld (Avant 190pk TDI Quattro S-tronic) maar ik kan geen pdf opladen groter dan 100kb. Soitik heb de indruk dat deze site ook eens een FL nodig heeft net als de A4
Jaguar XF - http://autoforum.be/showthread.php?t=30558
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk BerichtenIemand een idee vanaf wanneer je m kan configureren op de belgische site..; Zou willen weten wat de 190PK en de 3.0 TDI's kosten incl enkele packs... Twijfel tussen een A6 Ultra 190PK of wachten op de A4...Jaguar XF - http://autoforum.be/showthread.php?t=30558
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jag Bekijk Berichteneur van A4 is pakken mooier en lijkt (!) beter afgewerkt
Ik zou het rap weten.... interi
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NewOld Bekijk BerichtenDe 2.0 TDI's met een tankinhoud van slechts 40L :-s Optioneel een reservoir van 54L te verkrijgen, wat nog niet groot is.
De Mercedes CLA en Jaguar XE zijn ook 2 recente voorbeelden met belachelijk kleine tanks...VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk BerichtenDat is wel een serieuze stap achteruit, de vorige generaties hadden een tank van ca. 60 liter
De Mercedes CLA en Jaguar XE zijn ook 2 recente voorbeelden met belachelijk kleine tanks...
Comment
-
Ik heb net een offerte voor de nieuwe a4 break binnengegeven om te laten berekenen bij de leasing. Hij is inderdaad behoorlijk duur en de kortingen wat minder dan bij de concurrentie, volgens de verkoper zou dit in de leasing gecompenseerd worden doordat het een splinternieuw model is met een hoge restwaarde.
Ik heb meteen dan ook maar een offerte gevraagd voor een a6 sedan, het prijsverschil tussen de 2 is minimaal (a6 sedan is €700 duurder, maar ook iets beter uitgerust door het prestige pack)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenDat is een sneaky truukje om de uitstoot van de standaarduitvoering te drukken. Volgetankt 14 kilo lichter dus iets minder verbruik volgens de testcyclus... en dan een kosteloze optie om terug naar 54 liter te gaan (waarbij de uitstoot op het gelijkvoormigheidsattest weer een paar gram hoger komt)... maar nu kunnen ze wel uitpakken met lage CO2 cijfers op papier.
Comment
Comment