Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Zelfs de gewone cruise control is niet meer standaard, en kost 266€...
    Staat tegenwoordig al standaard op een Polo...

    Ik vraag me toch echt af wat de marketing hier bedacht heeft.

    Ofwel gaan ze de weg op om binnen een paar maand kortingen van 20-30% te geven.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
      Zelfs de gewone cruise control is niet meer standaard, en kost 266€...
      Staat tegenwoordig al standaard op een Polo...

      Ik vraag me toch echt af wat de marketing hier bedacht heeft.

      Ofwel gaan ze de weg op om binnen een paar maand kortingen van 20-30% te geven.
      Tuurlijk doen ze dat zo. Merendeel van de A4's gaat in de lease waar er nog andere factoren spelen. Kijk maar eens naar elke keer er een nieuwe PlayStation uitkomt. Alle fanboys kopen dat direct want ze willen het nieuwste hebben, en een dik halfjaar later gaat de prijs 20% naar beneden. Ideaal als bedrijf om gewoon meer geld te vragen voor je product Voor de privékopers is dit minder leuk, maar dat is toch de minderheid van de afnemers.
      Classic cars on demand

      www.facebook.com/CaliforniaDream.be
      www.californiadream.be

      - It's time to make your dream come true -

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
        Tuurlijk doen ze dat zo. Merendeel van de A4's gaat in de lease waar er nog andere factoren spelen. Kijk maar eens naar elke keer er een nieuwe PlayStation uitkomt. Alle fanboys kopen dat direct want ze willen het nieuwste hebben, en een dik halfjaar later gaat de prijs 20% naar beneden. Ideaal als bedrijf om gewoon meer geld te vragen voor je product Voor de privékopers is dit minder leuk, maar dat is toch de minderheid van de afnemers.
        Het is idd puur op de leasemarkt gericht, ik vind dat wel spijtig. En de optiepolitiek bij een Audi tjaa... Het is echt lease want ik begin mij echt af te vragen wie nog maar een A4 kan betalen als gewoon werkende mens, je zal er al veel voor moeten laten. Nochtans zie je meer en meer dure wagens op onze wegen van de premiummerken...

        PS: De playstation kost nog altijd evenveel als de launch en dat is bijna 2 jaar geleden dus slechte vergelijking maar goed we weten wat je wil zeggen.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
          Het is idd puur op de leasemarkt gericht, ik vind dat wel spijtig. En de optiepolitiek bij een Audi tjaa... Het is echt lease want ik begin mij echt af te vragen wie nog maar een A4 kan betalen als gewoon werkende mens, je zal er al veel voor moeten laten. Nochtans zie je meer en meer dure wagens op onze wegen van de premiummerken...

          PS: De playstation kost nog altijd evenveel als de launch en dat is bijna 2 jaar geleden dus slechte vergelijking maar goed we weten wat je wil zeggen.
          Inderdaad jammer. Maar geld ook voor de nieuwe C klasse vind ik, die kost ook enorm veel geld voor wat het eigenlijk maar is ...

          Ik heb toch al 40 euro minder betaald voor de PS4 dan m'n maat bij de release nog niet zo veel verschil idd. (bij de PS3 was dit veel groter als ik me nog goed herinner).
          Classic cars on demand

          www.facebook.com/CaliforniaDream.be
          www.californiadream.be

          - It's time to make your dream come true -

          Comment


          • Zal autosalon wel afwachten ies zien of ze dan iets uit hun mouw kunnen schudden...

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
              Het is idd puur op de leasemarkt gericht, ik vind dat wel spijtig. En de optiepolitiek bij een Audi tjaa... Het is echt lease want ik begin mij echt af te vragen wie nog maar een A4 kan betalen als gewoon werkende mens, je zal er al veel voor moeten laten. Nochtans zie je meer en meer dure wagens op onze wegen van de premiummerken...
              Zo'n A4 zou ik dan ook niet nieuw kopen maar een jonge 2de hands...Kan je nog eens 10 000 euro mee besparen.
              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                Zo'n A4 zou ik dan ook niet nieuw kopen maar een jonge 2de hands...Kan je nog eens 10 000 euro mee besparen.
                Inderdaad, van eentje die vroeg uit de lease is gekomen ofzo ...
                Classic cars on demand

                www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                www.californiadream.be

                - It's time to make your dream come true -

                Comment


                • Audi A4

                  Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                  Inderdaad, van eentje die vroeg uit de lease is gekomen ofzo ...
                  Voila dat heb je dan weer als nadeel dat het meestal ex leasers zijn. Hoeft niet noodzakelijk slecht te zijn maar als ik zie hoe de gemiddelde bedrijfswagen wordt behandeld...

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                    Nochtans zie je meer en meer dure wagens op onze wegen van de premiummerken...
                    Dat is omdat de Duitse 3 + Volvo met hoge kortingen een 'groot volume' politiek voeren bij de bedrijven, leasingmaatschappijen en korte termijn verhuurbedrijven. En van die 'dure' merken zie je dan vooral de basis dieselmotoren met 'business packs' rijden.
                    De particuliere markt gaat er in België op achteruit, maar door de groei van de B2B markt blijft het totale plaatje stabiel (= cijfers van eerste helft van dit jaar in vergelijking met vorig jaar). Een Audi A4 staat bij veel bedrijven gewoon naast een VW Passat op de keuzelijst. Idem voor BMW 3, Mercedes C en Volvo S60/V60. In zo'n gevallen wordt vaak niet veel marge meer overgehouden en rekent het desbetreffende merk dan vooral op het volume dat de ateliers van de dealers doet draaien.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
                      Tja basis catalogus prijs is m goedkoper maar van zodra je opties begint te pakken dan is m al snel duurder dan de a6... De packs op de a6 zijn veel completer waardoor je voor hetzelfde op de A4 losse opties moet pakken...
                      Ik rij inmiddels met m'n vijfde Audi op rij, steeds ofwel A4 avant of A6 avant gereden ( soms eens afwisselend ) , ik ga niet snel meer een A4 kiezen , m'n vorige was een A4 ( B8 model ) en die koste niet zoveel minder dan m'n huidige A6 . Ik stel gewoon vast dat je bij een A4 voor veel zaken dient bij te betalen die bij een A6 standaard of in intressantere packs zaten ( was in elk geval een 2-tal jaar terug zo ) . Neem daarbij de toch betere binnenafwerking ( nu , van dit nieuwe model spreek ik niet, nog niet zelf kunnen vaststellen ) , de extra ruimte en comfort, betere geluidsisolatie en er is voor mij eigenlijk geen enkele reden meer om een A4 te kiezen... tenzij je een kleine garage hebt...

                      Comment


                      • Even een config gemaakt:

                        A4 Avant
                        2.0 TFSI quattro S tronic 1


                        • Basisprijs
                        • 46.000,00 EUR
                        • Meeruitvoering
                        • 16.423,95 EUR

                        • Adviesprijs
                        • 62.423,95 EUR

                        Toch wel veel centen voor een A4.

                        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

                        Comment


                        • Prijzen voor een mooi uitgeruste zijn echt wel hoog....

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                            Ik rij inmiddels met m'n vijfde Audi op rij, steeds ofwel A4 avant of A6 avant gereden ( soms eens afwisselend ) , ik ga niet snel meer een A4 kiezen , m'n vorige was een A4 ( B8 model ) en die koste niet zoveel minder dan m'n huidige A6 . Ik stel gewoon vast dat je bij een A4 voor veel zaken dient bij te betalen die bij een A6 standaard of in intressantere packs zaten ( was in elk geval een 2-tal jaar terug zo ) . Neem daarbij de toch betere binnenafwerking ( nu , van dit nieuwe model spreek ik niet, nog niet zelf kunnen vaststellen ) , de extra ruimte en comfort, betere geluidsisolatie en er is voor mij eigenlijk geen enkele reden meer om een A4 te kiezen... tenzij je een kleine garage hebt...
                            Was zowat hetzelfde tussen een A3C en een A5C. Alleen hebben wij ons wat laten meeslepen in de optielijst van de A5C. Staan om 18k aan opties op de A5. En wees gerust dat daar niet de hele optielijst in zit. Dan kwamen we nog op +- 10k uit. Kosten beginnen op te lopen in opties als je aan de exclusive line begint. Reteduur, maar dat wisten we.
                            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

                            Comment


                            • Erg duur idd, ik kijk ook wat rond wat er tegenwoordig allemaal te koop is en een goed uitgeruste golf lijkt mij een veel betere deal dan een A4 want die is ook ruim vanbinnen, rijdt prima (ook door t lagere gewicht), is comfortabel en heeft een hoge afwerkingskwaliteit.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                Was zowat hetzelfde tussen een A3C en een A5C. Alleen hebben wij ons wat laten meeslepen in de optielijst van de A5C. Staan om 18k aan opties op de A5. En wees gerust dat daar niet de hele optielijst in zit. Dan kwamen we nog op +- 10k uit. Kosten beginnen op te lopen in opties als je aan de exclusive line begint. Reteduur, maar dat wisten we.
                                Idd , op m’n A6 avant kwam ik eveneens aan een 18000 euro aan opties ( en dat was nog zonder exclusive zaken ), echter kreeg ik toch wel een behoorlijke korting waardoor een A6 tov een A4 toch nog steeds niet zo heel veel duurder werd, op een A4 kreeg ik nog nooit de kortingen die ik op een A6 heb gekregen allesinds… Na 2 x A4 en 2 X A6 is me dat iedere keer weer opgevallen.

                                Comment


                                • Hadden ook offertes vergeleken met BMW en MB. BMW was duurder, MB rond dezelfde prijs.
                                  Kans is groot dat de volgende een MB wordt.
                                  “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

                                  Comment


                                  • Audi liet gisteren een batterij aan A4’s op het journaille los, maar de verwachte S4 bleef uit. Waarom? Omdat ze die voor vandaag hadden bewaard.
                                    De nieuwe S4 heeft nog steeds een 3.0 TFSI onder de kap, echter is voor deze generatie de supercharger gedumpt en vervangen door en turbocompressor. Ook werd het vermogen lichtjes opgeschroefd: in plaats van 333 levert de S4 nu 354 pk. Het maximumkoppel bedraagt 500 Nm (@ 1.300 – 4.500 rpm).
                                    Prestaties
                                    De nieuwe S4 doet 0-100 km/u in 4,7 tellen en slurpt 7,4 liter brandstof, wanneer je ‘m rijdt als de 2.0 TDI ultra van je buurman dan. De krachtsverdeling gaat via een permanent quattro-systeem dat standaard 60 procent van het draaimoment naar de achteras stuurt. Naar gelang de omstandigheden kan er maximaal 70% van de kracht naar voren en 85% van de kracht naar achteren gedirigeerd worden.
                                    Dankzij de S-sportvering ligt de Audi 23 mm lager dan het basismodel. Hij rolt op 18 inch wielen met 245/40 banden (19 inch is optioneel), en behalve deze sportievere stance is de S4 natuurlijk herkenbaar aan zijn zilverkleurige spiegelkappen.
                                    Gewicht
                                    Audi deed zijn best het gewicht van de S4 te beperken: de 4,74 meter lange sedan weegt 1.630 kg, de Avant legt 1.675 kg in de schaal. Audi lanceert de modellen in 2016 op de markt, foto’s van de Avant heeft het nog niet vrijgegeven.





                                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

                                    Comment






                                    • 2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

                                      Comment






                                      • 2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

                                        Comment






                                        • 2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

                                          Comment

                                          Working...
                                          X