Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind het een opvallende ontwikkeling dat er "GEEN" S-tronic (DSG) is toegepast op de S4, maar een meer conventionele "Tip-Tronic" automaat.

Comment

• ik begrijp dat een s-tronic zuiniger is, maar een tradi-automaat is romeriger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
        Ik vind het een opvallende ontwikkeling dat er "GEEN" S-tronic (DSG) is toegepast op de S4, maar een meer conventionele "Tip-Tronic" automaat.
        Kan ik enkel maar toejuichen. 👍🏼😁

Sent from somewhere, using Tapatalk.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• hetgeen wat BMW op zowat al z'n modellen doet, dus ;-)

Comment

• Comment

• Comment

• Toch knap hoor, zowel buiten als binnen.
                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• geweldig fan van de nieuwe A4.

benieuwd naar het geluidscomfort als je de optie Akoestische beglazing neemt.
                  2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                    geweldig fan van de nieuwe A4.

benieuwd naar het geluidscomfort als je de optie Akoestische beglazing neemt.
                    Schoonbroer heeft die beglazing op z'n A6. Is werkelijk de moeite.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                      Heel knap! En met de enige dikke velg verkrijgbaar op de A4.. De andere 19" was ook verkrijgbaar op de B8
                      Blijkbaar toch allemaal lovend over de 3.0tdi.. Stilaan worden er testritten ge-youtube-d.
                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Interieur met handbak:

Comment

• Audi A4

Gisteren gaan inzitten en vind het interieur wat on audi om 1 of andere reden. Te veel lijntjes en gewoon hele andere vormgeving. Pas op het moest wan de vorige voelde erg gedateerd maar ik ben van de nieuwe toch geen fan binnenin. Hij doet me nog het meest aan bmw denken qua look, enkel voelen de materialen wat stukken solider. Dit is echt van ongekend niveau.

Vanbuiten vind ik hem dan wel echt knap!
                          Last edited by SteakFriet; 25/09/2015, 21:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                            Gisteren gaan inzitten en vind het interieur wat on audi om 1 of andere reden. Te veel lijntjes en gewoon hele andere vormgeving. Pas op het moest wan de vorige voelde erg gedateerd maar ik ben van de nieuwe toch geen fan binnenin. Hij doet me nog het meest aan bmw denken qua look, enkel voelen de materialen wat stukken solider. Dit is echt van ongekend niveau.

Vanbuiten vind ik hem dan wel echt knap!
                            Waarda gaan inzitten??

Comment

• Frankfurt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                                Frankfurt
                                Ah ik dacht in België :p

Comment

• Heeft iemand al een foto gezien van die nieuwe Turbo V6 in deze auto. ???

Comment

Heeft iemand al een foto gezien van die nieuwe Turbo V6 in deze auto. ???
                                    Nog 2 weken en ik zal hem hier posten als ik hem zie met men eigen ogen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                                      Nog 2 weken en ik zal hem hier posten als ik hem zie met men eigen ogen
                                      Ben benieuwd waar de turbo(s) zitten, bovenop zoals bij de 4.0TFSI V8 of aan de zijkant.

Comment

Ben benieuwd waar de turbo(s) zitten, bovenop zoals bij de 4.0TFSI V8 of aan de zijkant.
                                        Ik veronderstel bovenop

Comment

• Tangorood, 17" Parallel velgen, alcantara/leder

Comment

Working...
                                          X