Ik vind het een opvallende ontwikkeling dat er "GEEN" S-tronic (DSG) is toegepast op de S4, maar een meer conventionele "Tip-Tronic" automaat.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenIk vind het een opvallende ontwikkeling dat er "GEEN" S-tronic (DSG) is toegepast op de S4, maar een meer conventionele "Tip-Tronic" automaat.
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
geweldig fan van de nieuwe A4.
benieuwd naar het geluidscomfort als je de optie Akoestische beglazing neemt.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtengeweldig fan van de nieuwe A4.
benieuwd naar het geluidscomfort als je de optie Akoestische beglazing neemt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Blijkbaar toch allemaal lovend over de 3.0tdi.. Stilaan worden er testritten ge-youtube-d.
Comment
-
Audi A4
Gisteren gaan inzitten en vind het interieur wat on audi om 1 of andere reden. Te veel lijntjes en gewoon hele andere vormgeving. Pas op het moest wan de vorige voelde erg gedateerd maar ik ben van de nieuwe toch geen fan binnenin. Hij doet me nog het meest aan bmw denken qua look, enkel voelen de materialen wat stukken solider. Dit is echt van ongekend niveau.
Vanbuiten vind ik hem dan wel echt knap!Last edited by SteakFriet; 25/09/2015, 21:46.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenGisteren gaan inzitten en vind het interieur wat on audi om 1 of andere reden. Te veel lijntjes en gewoon hele andere vormgeving. Pas op het moest wan de vorige voelde erg gedateerd maar ik ben van de nieuwe toch geen fan binnenin. Hij doet me nog het meest aan bmw denken qua look, enkel voelen de materialen wat stukken solider. Dit is echt van ongekend niveau.
Vanbuiten vind ik hem dan wel echt knap!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenHeeft iemand al een foto gezien van die nieuwe Turbo V6 in deze auto. ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenNog 2 weken en ik zal hem hier posten als ik hem zie met men eigen ogen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenBen benieuwd waar de turbo(s) zitten, bovenop zoals bij de 4.0TFSI V8 of aan de zijkant.
Comment
Comment