Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• inleg: Aluminum Ellipse

Comment

• (zetels staan (bedrieglijk) ver naar voor)

Comment

• Het is niet zo veel ruimer achterin bij een A4, dan bij een A3.
          Dit heeft te maken met de in lengte geplaatste motor bij de A4, tegenover de dwars geplaatste motor van de A3

Comment

• S-line, Scubablauw, 19" Audi Sport velg:

Comment

• Zelfde als hierboven maar dan als sedan met TFSI motor:

Comment

• Comment

• S-line, 19" Audi Sport, Gletsjerwit (vermoed ik)

Comment

• Hij is echt goed gelukt, amai!
                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                      Hij is echt goed gelukt, amai!
                      Zet die aan de ene kant van de weegschaal en aan de andere kant een XE en ik zou niet weten wat er gaat gebeuren, en al zeker niet als er op beiden een S-badge staat...
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                        Zet die aan de ene kant van de weegschaal en aan de andere kant een XE en ik zou niet weten wat er gaat gebeuren, en al zeker niet als er op beiden een S-badge staat...
                        Ik zou wel weten wat kiezen
                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Comment

• Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Besteld : A4 Avant 2.0 TDI Ultra
                              Mythoszwart metaalkleur
                              Pack executive plus
                              Pack lounge
                              Pack technology
                              Verlichtingsmodule pack 1
                              Headup display
                              LED koplampen
                              APS voor en achter
                              verchroomde raamomlijsting en dakrails
                              Akoestische beglazing+verduisterde achterruiten
                              Audi connect
                              Brandstoftank 54 liter + adblue

Levering eind februari

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pjotr12 Bekijk Berichten
                                Besteld : A4 Avant 2.0 TDI Ultra
                                Mythoszwart metaalkleur
                                Pack executive plus
                                Pack lounge
                                Pack technology
                                Verlichtingsmodule pack 1
                                Headup display
                                LED koplampen
                                APS voor en achter
                                verchroomde raamomlijsting en dakrails
                                Akoestische beglazing+verduisterde achterruiten
                                Audi connect
                                Brandstoftank 54 liter + adblue

Levering eind februari
                                Mooi mooi, proficiat!
                                Voor mij een beetje vreemde optie want nog nooit genomen, akoestische beglazing. Een bewuste keuze?
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.

Comment

• Thanks! Ik had al wat positieve dingen gehoord over die akoestische beglazing. Ik heb hiervoor 2 A4's gehad (B, maar ik kan me niet herinneren dat die optie toen bestond. Ik ken iemand die dat op zijn A6 genomen heeft, en er vrij lovend over is. Ik ben wel niet zeker of dat hetzelfde is als op de A4, want op de A6 heeft men het eerder over dubbel glas.
                                  We zullen wel zien. Ook de headup display is nieuw voor mij.

Comment

• Dat is ferm.

Comment

• Uitnodiging gekregen om vanavond de voorstelling van de A4 mee te maken. Ze sturen dit ook naar eigenaars van firmawagens blijkbaar. Is dit nu een teken van "klantenarmoede" bij Audi?
                                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Waarom zou dit een teken van "klantenarmoede" zijn ?

Comment

• Sent from somewhere, using Tapatalk.

Comment

Working...
                                          X