Oorspronkelijk geplaatst door Utah
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4
Collapse
X
-
Ze sturen dat volgens mij niet naar firmakrellen, gezien plaatsen gelimiteerd zijn per dealer. Net terug van mijn dealer en het was een geslaagde avond. Knappe wagen geworden, koffer die niet moet onderdoen voor een A6 en de kwaliteit is weeral hoogstaand van afwerking.
Als ik toch iets negatiefs mag zeggen, zo een miezerig uitlaatpijpje doet veel afbreuk aan de wagen.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Heb ook één gekregen van Mertens ( ben er maar 2 x geweest, 2de testrit met golf en wou eens gaan rijden met een TT )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenUitnodiging gekregen om vanavond de voorstelling van de A4 mee te maken. Ze sturen dit ook naar eigenaars van firmawagens blijkbaar. Is dit nu een teken van "klantenarmoede" bij Audi?
Ik kreeg -zoals iedereen waarschijnlijk- ook een promo voor een winter-nazicht.
Dat is wel geestig wanneer de onderhoudsbeurt van je wagen in oktober valt bijvoorbeeld,
de auto heeft net een grote onderhoudsbeurt achter de rug, krijg je een maand later al een uitnodiging voor een "winter-nazicht" aan een zacht prijsje.
OK dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenZe sturen dat volgens mij niet naar firmakrellen, gezien plaatsen gelimiteerd zijn per dealer. Net terug van mijn dealer en het was een geslaagde avond. Knappe wagen geworden, koffer die niet moet onderdoen voor een A6 en de kwaliteit is weeral hoogstaand van afwerking.
Als ik toch iets negatiefs mag zeggen, zo een miezerig uitlaatpijpje doet veel afbreuk aan de wagen.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Was prima gisterenavond. Niet omgevallen van te weinig drank of eten...😀
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenWas prima gisterenavond. Niet omgevallen van te weinig drank of eten...😀
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenBiedt weinig of geen meerwaarde tegenover een Passat. Enige voordeel is dat deze Audi wel met cng leverbaar wordt. d'Ieteren kennende zullen ze liever hun winstgevende vuile diesels verkopen en het milieuvriendelijke alternatief nauwelijks promoten.
Plus de A4 straalt toch een stuk meer klasse uit, de Passat eerder gewoontjes, wat saai (ook al is hij zeer goed).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenWas prima gisterenavond. Niet omgevallen van te weinig drank of eten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pjotr12 Bekijk BerichtenDat was meer dan in orde.
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk BerichtenDe zoveelste saaie Audi....
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenPoolse Peter was er ook? 😄
Comment
-
Als ik kijk op de configurator zie ik dat je geen manuele kunt kiezen bij keuze benzine.
Is dit zo of ben ik terug een leek die het niet vindt?Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk BerichtenIs dit zo of ben ik terug een leek die het niet vindt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenIk heb daarstraks me een manuele 2l gereden zodus..
mijn 3 touring met achterwielaandrijving is zeker meer fun en bij ginion zijn ze toch zo snob niet zoals bij dieteren kortenberg !
Comment
Comment