Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
    Uitnodiging gekregen om vanavond de voorstelling van de A4 mee te maken. Ze sturen dit ook naar eigenaars van firmawagens blijkbaar. Is dit nu een teken van "klantenarmoede" bij Audi?
    Dat lijkt me toch maar normaal als 80% van de A4 'kopers' rijders van user-chooser firmawagens zijn?

Comment

• Ze sturen dat volgens mij niet naar firmakrellen, gezien plaatsen gelimiteerd zijn per dealer. Net terug van mijn dealer en het was een geslaagde avond. Knappe wagen geworden, koffer die niet moet onderdoen voor een A6 en de kwaliteit is weeral hoogstaand van afwerking.

Als ik toch iets negatiefs mag zeggen, zo een miezerig uitlaatpijpje doet veel afbreuk aan de wagen.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Heb ook één gekregen van Mertens ( ben er maar 2 x geweest, 2de testrit met golf en wou eens gaan rijden met een TT )
        VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
          Uitnodiging gekregen om vanavond de voorstelling van de A4 mee te maken. Ze sturen dit ook naar eigenaars van firmawagens blijkbaar. Is dit nu een teken van "klantenarmoede" bij Audi?
          Heb nog geen echte direct marketing strategie ervaren bij Audi, die sturen voor van alles en nog wat een uitnodiging.

Ik kreeg -zoals iedereen waarschijnlijk- ook een promo voor een winter-nazicht.
          Dat is wel geestig wanneer de onderhoudsbeurt van je wagen in oktober valt bijvoorbeeld,
          de auto heeft net een grote onderhoudsbeurt achter de rug, krijg je een maand later al een uitnodiging voor een "winter-nazicht" aan een zacht prijsje.
          OK dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            Ze sturen dat volgens mij niet naar firmakrellen, gezien plaatsen gelimiteerd zijn per dealer. Net terug van mijn dealer en het was een geslaagde avond. Knappe wagen geworden, koffer die niet moet onderdoen voor een A6 en de kwaliteit is weeral hoogstaand van afwerking.

Als ik toch iets negatiefs mag zeggen, zo een miezerig uitlaatpijpje doet veel afbreuk aan de wagen.

Real Dolmen heeft een pak firmawagens rijden van Audi, net als de firma waar ik werk. Allen een uitnodiging gekregen.
            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Bij mijn dealer was het kleinschalige, wat de sfeer ten goede kwam.

Comment

• Was prima gisterenavond. Niet omgevallen van te weinig drank of eten...😀

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                  Was prima gisterenavond. Niet omgevallen van te weinig drank of eten...😀

Haha nee das waar:p

Comment

• Biedt weinig of geen meerwaarde tegenover een Passat. Enige voordeel is dat deze Audi wel met cng leverbaar wordt. d'Ieteren kennende zullen ze liever hun winstgevende vuile diesels verkopen en het milieuvriendelijke alternatief nauwelijks promoten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                      Biedt weinig of geen meerwaarde tegenover een Passat. Enige voordeel is dat deze Audi wel met cng leverbaar wordt. d'Ieteren kennende zullen ze liever hun winstgevende vuile diesels verkopen en het milieuvriendelijke alternatief nauwelijks promoten.
                      Niet dat het interieur van de Passat slecht is, maar dat van de A4 zal toch op een hoger niveau staan qua look en feel.

Plus de A4 straalt toch een stuk meer klasse uit, de Passat eerder gewoontjes, wat saai (ook al is hij zeer goed).

Comment

Was prima gisterenavond. Niet omgevallen van te weinig drank of eten...

Dat was meer dan in orde.

Comment

• De zoveelste saaie Audi....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pjotr12 Bekijk Berichten
                            Dat was meer dan in orde.
                            Poolse Peter was er ook? 😄

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                              De zoveelste saaie Audi....
                              Smaken verschillen he.

Comment

Poolse Peter was er ook? 😄

Yep, bij Vergotte in Waregem. Zo zag ik voor het eerst mijn bestelling irl. Valt goed mee moet ik zeggen.

Comment

• Als ik kijk op de configurator zie ik dat je geen manuele kunt kiezen bij keuze benzine.

Is dit zo of ben ik terug een leek die het niet vindt?
                                  Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                                  2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                                  2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                                  2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                                  2015 Golf 7 GTD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
                                    Is dit zo of ben ik terug een leek die het niet vindt?
                                    Dit is niet zo, dus ...

Comment

• Ik heb daarstraks me een manuele 2l gereden zodus..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                                        Ik heb daarstraks me een manuele 2l gereden zodus..
                                        T zal wel zijn dat de lease rijders ook worden uitgenodigd ! 95 % van de a4 in belgie zijn lease rijders. Met zo een kleine aanpassing aan het uiterlijk en enkel de technische snufjes in optie die door de meeste lease rijders ( metaal kleur , airco , auto's weet je wel) zal dit zeker geen bestseller worden voor audi belgie tenzij met gratis optie packs en een duwtje aan de restwaardes. Bij een proefrit in het audi testcentrum te kortenberg, reed die niks speciaal, veel te hard ondanks testwagen met adaptieve ophanging en met voortrein overweldigd door de 190 pk ! Ongelooflijk dat kortenberg enkel een 190 pk tdi had met ... 25.000 euro opties. Dan durft de 'sales advisor' van het testcentrum nog beweren dat dit een configuratie is die door leaserijders wordt genomen. Ja door de meerderheid zeker ! 😳
                                        mijn 3 touring met achterwielaandrijving is zeker meer fun en bij ginion zijn ze toch zo snob niet zoals bij dieteren kortenberg !

Comment

• was hij niet merkelijk stiller ?

Comment

Working...
                                          X