Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
    T zal wel zijn dat de lease rijders ook worden uitgenodigd ! 95 % van de a4 in belgie zijn lease rijders. Met zo een kleine aanpassing aan het uiterlijk en enkel de technische snufjes in optie die door de meeste lease rijders ( metaal kleur , airco , auto's weet je wel) zal dit zeker geen bestseller worden voor audi belgie tenzij met gratis optie packs en een duwtje aan de restwaardes. Bij een proefrit in het audi testcentrum te kortenberg, reed die niks speciaal, veel te hard ondanks testwagen met adaptieve ophanging en met voortrein overweldigd door de 190 pk ! Ongelooflijk dat kortenberg enkel een 190 pk tdi had met ... 25.000 euro opties. Dan durft de 'sales advisor' van het testcentrum nog beweren dat dit een configuratie is die door leaserijders wordt genomen. Ja door de meerderheid zeker ! 😳
    mijn 3 touring met achterwielaandrijving is zeker meer fun en bij ginion zijn ze toch zo snob niet zoals bij dieteren kortenberg !
    Smaken verschillen, en sommigen hebben liever een Audi dan een BMW. Mij maakt het allemaal weinig uit. Feit is dat dit wel een bestseller wordt. Daar kun je van op aan. Wees gerust : de volgende BMW 3 wordt ook weer een bestseller. Wedden ?

Comment

• voor de looks moet je deze toch al niet kopen
      lets have some more member berries

Comment

• looks zijn persoonlijk, audi moet zich absoluut geen zorgen maken over saaiheid...vooral zij die andere merken graag zien hebben daar een prob mee en op straat staan ze er toch maar mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
          zal dit zeker geen bestseller worden voor audi belgie
          Goddank, je komt als geroepen. Nét wat we nodig hadden. Nog een insider die de vinger aan de pols van Audi heeft (en in zijn andere hand een glazen bol)

Iceman alleen was nog niet voldoende
          Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
            Goddank, je komt als geroepen. Nét wat we nodig hadden. Nog een insider die de vinger aan de pols van Audi heeft (en in zijn andere hand een glazen bol)

Iceman alleen was nog niet voldoende
            Gisteren op onderhoud geweest met mijn A7 en even rondgelopen in de showroom van Delbar en moet eerlijk zeggen dat (mits enkele opties) het een knappe wagen is!

Helaas binnen enkele maanden (en dit is voor elk model in deze klasse) terug een eenheidsworst ...
            Zal vooral in lease markt aantrekkelijk zijn... voor privé aankoop zal dit een dure bobby zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
              Ik heb daarstraks me een manuele 2l gereden zodus..
              Dit zal dan de diesel zijn? Benzine enkel manueel 1.4 tfsi.
              Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
              2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
              2014 Golf 7 R ---> Verkocht
              2008 BMW E91 335i --> Verkocht
              2015 Golf 7 GTD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
                Dit zal dan de diesel zijn? Benzine enkel manueel 1.4 tfsi.
                Nee 2l benzine 190 pk

Comment

• Iemand enig idee van de levertermijnen?

Comment

• Ik had hem aangevraagd als leaser, en voor een 20tdi zou het al mei 2016 zijn.

Heb vorige week in Zaventem de break zien staan in S line uitvoering. Toch wel knap. Maar in die uitvoering ook wel héél duur natuurlijk.
                    Achter deed hij zelfs wat 3 reeks aan, IMO

Comment

• Da;s toch al goed rap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NeaG Bekijk Berichten
                        Iemand enig idee van de levertermijnen?
                        2.0L ultra S-tronic avant; vorige week besteld, verwachtte leverdatum eind april '16.
                        Maar dit kon wel nog vervroegd worden aangezien er nog productieplaatsen zouden bijkomen voor BE.
                        Last edited by ; 09/12/2015, 17:29. Reden: jaartal toegevoegd :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                          voor de looks moet je deze toch al niet kopen
                          Of net wel

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Str03mf Bekijk Berichten
                            Of net wel

Sent from my D5803 using Tapatalk
                            kan je evengoed en veel goedkoper het vorige model kopen dan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NeaG Bekijk Berichten
                              Iemand enig idee van de levertermijnen?
                              3 weken geleden besteld : levering eind februari.

Comment

• Ik heb gepolsd voor een A4, 8 weken leveringstermijn. Gewoon een 2.0tdi ultra, sportief en technology (+ enkele kleinere opties). Wel duur in lease hoor.

Comment

• Ik vond hem net zeer goedkoop. Volgens de berekening van leaseplan kon ik nu veel meer opties nemen dan op de vorige versie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                    Ik vond hem net zeer goedkoop. Volgens de berekening van leaseplan kon ik nu veel meer opties nemen dan op de vorige versie.
                                    Dat hangt ook af van de leaseformule. Door de lage brandstofprijzen blijft ineens veel budget over voor opties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                      kan je evengoed en veel goedkoper het vorige model kopen dan...

Dan moet je hem toch eens goed in het echt gaan bekijken... maar hey, van jou had ik niet direct een ander antwoord verwacht, het is je vergeven...

Vorige donderdag stonden er een berline en avant model in de gang van Kortrijk Expo op de bedrijvencontactdagen , toch wel een mooie kar die zonder twijfel toch weer goed zal verkopen tot spijt van wie het... qua interieur ook meer dan dik in orde !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                                        Dan moet je hem toch eens goed in het echt gaan bekijken... maar hey, van jou had ik niet direct een ander antwoord verwacht, het is je vergeven...

Vorige donderdag stonden er een berline en avant model in de gang van Kortrijk Expo op de bedrijvencontactdagen , toch wel een mooie kar die zonder twijfel toch weer goed zal verkopen tot spijt van wie het... qua interieur ook meer dan dik in orde !
                                        de vorige A4 was ook een knappe wagen, zelfs met een mooier interieur imo dus daar gaat het niet om.

Comment

• Het is uitkijken naar een S4.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X