Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• het gaat niet over dat snel zijn maar over hoe je behandeld word.
    als ik gewoon ergens eens binnen wip om wagens te bekijken zonder enige intentie tot aankoop zeg ik dat ook wel meteen
    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
      Bij heel wat merken zijn de verkopers pure 'order takers' geworden...
      Geen slechte ervaring bij Lexus.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• oei, hier wel in de familie...smerige streken zelfs, en het was hun tweede

(onverkoopbare muurbloem tegen veel te hoge prijs opsolferen aan bejaarden op inruil van hun kapotte ls...goeie verkoper, smerige zaak...beetje vergelijkbaar naar gevoel als wat ik bij smart meemaakte)
        Last edited by bobo; 21/12/2015, 11:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          oei, hier wel in de familie...smerige streken zelfs, en het was hun tweede

(onverkoopbare muurbloem tegen veel te hoge prijs opsolferen aan bejaarden op inruil van hun kapotte ls...goeie verkoper, smerige zaak...beetje vergelijkbaar naar gevoel als wat ik bij smart meemaakte)
          Dat lijkt me dan iets te zijn van een aantal jaren geleden... want inmiddels is er 'grote kuis' gehouden.

Comment

• 2013 zeker ?

Comment

nooit begrepen, een andere auto kopen omdat de verkoper er ni snel genoeg is...als ik info wil loop ik naar kun kot en ga vragen wat ik wil weten

als ik ga window-shoppen hoop ik dat ze me ni lastig vallen
              wel moeilijk als da kot leeg is he .... heb elke vierkante meter van de showroom gezien, maar nergens iemand te bespeuren, was 8u45, te vroeg zeker voor de verkopers?

Comment

• Een verkoper heb je niet echt nodig. Alleen iemand die me direct de laagste prijs opgeeft. Kan evengoed de receptionist of zo zijn. Ik informeer me meestal uitvoerig op internet vooraleer ik een auto ga kopen en heb dus niet veel extra informatie nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                  Een verkoper heb je niet echt nodig. Alleen iemand die me direct de laagste prijs opgeeft. Kan evengoed de receptionist of zo zijn. Ik informeer me meestal uitvoerig op internet vooraleer ik een auto ga kopen en heb dus niet veel extra informatie nodig.
                  Ik zal 't nog even herhalen, want er zijn hier blijkbaar slechte verstaanders: HET KOT WAS COMPLEET LEEG!

Comment

• wat zegde? Ik versta het niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                      wat zegde? Ik versta het niet
                      DAT HET OVER DE KOPPEN LOPEN WAS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
                        DAT HET OVER DE KOPPEN LOPEN WAS
                        Ah ! Das te minste duidelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                          Overlaatst in de Renault garage voor herstelling op mijn vrouw haar autoken. 1 verkoper was gewoon in de toonzaal bezig een klant te overtuigen dat zijn 5 jaar oude Renault eigenlijk versleten is en vervangen moet worden, tot merkbaar ongenoegen van de klant. Een andere verkoper zat in een onderhandeling over de prijs. De klant maakte de vergelijking met een aanbod van Citroen, wat vervolgens in het belachelijke getrokken werd door de verkoper. Dit gebeurde allemaal zonder enige discretie waar iedereen erbij stond en ernaar te kijken en luisteren. Dit doe je toch niet??
                          ...
                          Bij elk merk zijn er wel betere garages qua klantendienst en slechtere... Bij het ene merk al wat meer dan bij het andere
                          Ik herinner me een anekdote van een collega die een paar jaar geleden een heel dik uitgeruste Espace ging kopen. Hij moest begot zijn eigen koffie betalen in de garage. Alsof die 20 cent het verschil zou maken op een auto van zo'n bedrag.

Terug over de A4: in Zaventem eens snel bekeken, ik ben vooral blij dat het interieur erop vooruitgegaan is. Niet dat het slecht was, maar het kwam toch al serieus op leeftijd, zeker als je in de vorige generatie op precies hetzelfde dashboard hebt gekeken.
                          VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• mijn eerste "nieuwe" A4 Avant irl gezien, nog een geluk dat de grote stikkers van de dealer de deuren "versierden" want anders had niets anders gemerkt dan... gewoon een zoveelste A4 ; hopelijk is er meer verschil aan het stuur ;-))

Comment

• sorry dat ik er mijn favo merk bijtrek, maar ik weet nog goed dat ik de eerste nieuwe s irl zag, ik moest ook dubbel kijken - is het dat maar - viel kompleet niet op terwijl daar toch wat een designbreuk was

we vallen ook zo snel niet meer achterover, tenzij van een toy op waterstof

Comment

sorry dat ik er mijn favo merk bijtrek, maar ik weet nog goed dat ik de eerste nieuwe s irl zag, ik moest ook dubbel kijken - is het dat maar - viel kompleet niet op terwijl daar toch wat een designbreuk was

we vallen ook zo snel niet meer achterover, tenzij van een toy op waterstof
                                Van de nieuwe s zat het nieuwe ook vooral aan de binnenkant.

Comment

• Iemand foto's van het Manhattan grijs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NeaG Bekijk Berichten
                                    Iemand foto's van het Manhattan grijs?
                                    Welcome to AutoMotoTube!!! On our channel we upload every day , short, (2-5min) walkaround videos of Cars and Motorcycles. Our coverage is from Auto and Moto...
                                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Tweetal weken geleden een Audi A4 2.0 150pk in Manhattan grijs besteld. Best wel een mooie kleur!

Ook nog een paar packs er bij genomen (Pack Executive Plus & Pack Lounge), en nog wat kleinere opties (verchroomde dakrails & vensteromlijsting, Audi Sound System,...). Verwachte levertijd is laatste week van maart / eerste week van april.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                        mijn eerste "nieuwe" A4 Avant irl gezien, nog een geluk dat de grote stikkers van de dealer de deuren "versierden" want anders had niets anders gemerkt dan... gewoon een zoveelste A4 ; hopelijk is er meer verschil aan het stuur ;-))
                                        Vandaag ook voor de eerste keer een A4 Avant op de baan gezien. Zonder stickers en plaat die al ouder is dan de wagen (1-FIS-...).

Net hetzelfde gevoel: niks speciaals.
                                        Ik dacht eerst dat het een Skoda Superb was langs achteren gezien. Pas toen ik de ringen zag, klopte er iets niet.
                                        De zijkant en voorkant lijken enorm op de A4's van de laatste jaren.

Pas op, ik vind een familiegezicht niet slecht (als het mooi is), maar er moet toch een duidelijk verschil zijn tussen de huidige auto en die van 10 jaar geleden.

Comment

• Audi S4 2016

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X